Pukkelpop 2024

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Verdorie, jullie kunnen soms echt zagen toch?

Dat zijn twee topboekingen op dezelfde dag voor een festival op het niveau van Pukkelpop. Stormzy duidelijk uitgegroeid naar goeie headliner voor festivals die grootte die altijd delivered (zie RW vorig jaar). Fred again.. al 3 jaar de act die je moet hebben en bakken tickets gaat verschuiven.

Kan echt niet vatten hoe er nooit een goeie drop meer is voor het forum, op geen enkel festival.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.020
8.663
Hoopje voor Pukkelpop na die Lowlands drop: The Smile, Jorja Smith, NAS, Denzel Curry, Soulwax, Spinvis.

Jammer dat Big Thief en Sampha weinig kans hebben.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.689
2.350
Verdorie, jullie kunnen soms echt zagen toch?

Dat zijn twee topboekingen op dezelfde dag voor een festival op het niveau van Pukkelpop. Stormzy duidelijk uitgegroeid naar goeie headliner voor festivals die grootte die altijd delivered (zie RW vorig jaar). Fred again.. al 3 jaar de act die je moet hebben en bakken tickets gaat verschuiven.

Kan echt niet vatten hoe er nooit een goeie drop meer is voor het forum, op geen enkel festival.
Meesten vinden dit toch gewoon prima? Niet mega verfrissend, maar wel gewoon 2 headliners die perfect passen bij pkp.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.593
597
Ongeveer 100 leden en 200 gasten kijken zo in de ochtend op dit forum. Zitten altijd wel mensen tussen die een line-up niet goed vinden. Dat mag toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Hier word ik nog niet warm van. Fred is natuurlijk zo populair momenteel, zal wel kaarten doen verkopen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.562
4.486
Verdorie, jullie kunnen soms echt zagen toch?

Dat zijn twee topboekingen op dezelfde dag voor een festival op het niveau van Pukkelpop. Stormzy duidelijk uitgegroeid naar goeie headliner voor festivals die grootte die altijd delivered (zie RW vorig jaar). Fred again.. al 3 jaar de act die je moet hebben en bakken tickets gaat verschuiven.

Kan echt niet vatten hoe er nooit een goeie drop meer is voor het forum, op geen enkel festival.
Ik probeer vooral even aan te kaarten hoe dubbelzinnig men hier instaat. Als RW een rocknaam van 2019 en 2022 zou aankondigen als headliner dit jaar dan zou het kot te klein zijn geweest, maar als het wel volgens hun smaak is dan is het geen probleem.
Ik vind het oké boekingen, niet mijn ding maar dat is pukkelpop bijna nooit qua headliners.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en RubenFrusciante

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Ik probeer vooral even aan te kaarten hoe dubbelzinnig men hier instaat. Als RW een rocknaam van 2019 en 2022 zou aankondigen als headliner dit jaar dan zou het kot te klein zijn geweest, maar als het wel volgens hun smaak is dan is het geen probleem.
100% akkoord, gaat in beide richtingen!
M'n comment gaat vooral over dat er altijd zoveel negativiteit met aankondigingen meekomt terwijl dit net een leuk moment moet zijn richting een toffe festivalzomer. Elke aankondiging wordt hier onthaald op gezeur en gemekker. Is het niet je ding: move on, zoek een ander leuk iets, maar hier blijven we altijd (langs rock, mainstream, hiphop, pop,....) kanten hangen in zo'n negatieve sfeer rond iets dat eigenlijk voor veel mensen wel leuk is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.020
8.663
VRIJ: Fred Again... + Stormzy
ZAT: Sam Smith + verassing + Goldband (Sam Smith alleen is echt veel te mager om zo'n dag te trekken)
ZON: Charlotte + QOTSA + Offspring

Zoiets dan maar qua headliners op de main, en qua aankondigingen voor morgen en overmorgen? Zou ik zelf nogal een hit en miss bovenkantje vinden hoor, waarvan ik enkel Stormzy en QOTSA wel wil zien. In de marquee, dance hall en club best hoge verwachtingen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.706
Fred Again... verschuift gewoon een heleboel tickets. Is het mijn ding? Mwah, 2x gezien en nu is de buik wel vol. Stormzy in het donker/schemer is dan weer erg tof.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.706
VRIJ: Fred Again... + Stormzy
ZAT: Sam Smith + verassing + Goldband (Sam Smith alleen is echt veel te mager om zo'n dag te trekken)
ZON: Charlotte + QOTSA + Offspring

Zoiets dan maar qua headliners op de main, en qua aankondigingen voor morgen en overmorgen?
Charlotte een regeltje hoger en je zit in de richting.
 

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
VRIJ: Fred Again... + Stormzy
ZAT: Sam Smith + verassing + Goldband (Sam Smith alleen is echt veel te mager om zo'n dag te trekken)
ZON: Charlotte + QOTSA + Offspring

Zoiets dan maar qua headliners op de main, en qua aankondigingen voor morgen en overmorgen? Zou ik zelf nogal een hit en miss bovenkantje vinden hoor, waarvan ik enkel Stormzy en QOTSA wel wil zien. In de marquee, dance hall en club best hoge verwachtingen.
Denk eigenlijk dat ze Smith niet gaan hebben, staat ook (nog) niet op Lowlands & tourt volledige zomer dus niet per sé overal in augustus
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.411
1.914
VRIJ: Fred Again... + Stormzy
ZAT: Sam Smith + verassing + Goldband (Sam Smith alleen is echt veel te mager om zo'n dag te trekken)
ZON: Charlotte + QOTSA + Offspring

Zoiets dan maar qua headliners op de main, en qua aankondigingen voor morgen en overmorgen? Zou ik zelf nogal een hit en miss bovenkantje vinden hoor, waarvan ik enkel Stormzy en QOTSA wel wil zien. In de marquee, dance hall en club best hoge verwachtingen.
Sam en Goldband zijn toch echt wel groot genoeg voor een dag PKP. Groter dan Anne-Marie en Angele lijkt me.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.020
8.663
The Killers + Florence / Offspring + QOTSA doet voor mij hetzelfde
Niet echt vind ik. Die eerste 2 zijn toch 2 grote headliners, terwijl alleen QOTSA dat is bij die tweede. Maar goed, wie weet gaan ze dat nog sterker maken onder Offspring dan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.020
8.663
Sam en Goldband zijn toch echt wel groot genoeg voor een dag PKP. Groter dan Anne-Marie en Angele lijkt me.
Hmm, geen idee. Goldband speelde vorig jaar nog als tweede van de dag op Cactus, ergens over de middag op Core of als voorlaatste op Rock Zottegem. Zijn best populair, maar bakken tickets gaan die nu ook weer niet verkopen denk ik.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Niet echt vind ik. Die eerste 2 zijn toch 2 grote headliners, terwijl alleen QOTSA dat is bij die tweede. Maar goed, wie weet gaan ze dat nog sterker maken onder Offspring dan.
Na de succestour van vorig jaar met Josh in topvorm is het wel een headliner voor PkP. Een sterke naam erbij is altijd welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken