Pukkelpop 2023

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Ik zie Turnstile gewoon hoog geboekt blijven op basis van die show op Rock Werchter. Moet nog al een show geweest zijn. Moet op PKP ook kunnen, vind ik.
Ze speelden door een annulatie van greta van fleet of / en een annulatie van een andere marquee act net voor metallica. Ik stond redelijk vanvoor in het tweede vak bij turnstile. Jammer genoeg zat de sfeer er niet in. Maar dat zal wel het metallica effect van werchter geweest zijn. Stop ze maar als headliner in een tent en de sfeer komt goed.
 
  • Winning
Waarderingen: Nelios

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ik ga zo hard lachen als Pukkelpop er uit het niets met GnR vandoor gaat, nadat we ze in het Graspop topic al een half jaar lang als zekerheidje beschouwen.

Maar ik zie het niet gebeuren. Alle tour geruchten van GnR zijn geloof ik rond Graspop, niet in augustus pas. Die facebook reactie verwijst naar iets anders, verwijst naar helemaal niks, of is gewoon een geslaagde troll actie van de social media afdeling. Al weet je het nooit. De tijd zal het leren.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
461
250
Main: Yungblud > Billie Eilish > Charlotte De Witte / Amelie Lens / BICEP
Marquee: Loyle Carner > Foals

Main: Rema > Anne-Marie > Angèle
Marquee: Moderate

Main: Turnstile > YYYs > The Killers
Marquee: Steve Lacy > M83 / Bonobo?

Something like that?

CDW (Charlotte De Witte) Is alleen gratis op zondag. Ik denk dat ze de main zal sluiten 😒
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Geen Wilco op Pukkelpop dus.

Verdoemme, het wil maar niet lukken he, Wilco en de Belgische majors.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Ik ga zo hard lachen als Pukkelpop er uit het niets met GnR vandoor gaat, nadat we ze in het Graspop topic al een half jaar lang als zekerheidje beschouwen.

Maar ik zie het niet gebeuren. Alle tour geruchten van GnR zijn geloof ik rond Graspop, niet in augustus pas. Die facebook reactie verwijst naar iets anders, verwijst naar helemaal niks, of is gewoon een geslaagde troll actie van de social media afdeling. Al weet je het nooit. De tijd zal het leren.
meh...

misschien zit GnR tijdens Pukkelpop in Pittsburgh, Pennsylvania (V.S. dus) ?
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ieder jaar staan er wel minstens drie mannelijke rockacts uit de jaren 90 op Werchter? Dit is de eerste keer dat 1) vrouwen en 2) pop zo prominent aanwezig zullen staan bovenaan het affiche. Dat is uitzonderlijk, niet?
Ja, maar moet je dat dan toejuichen? Als je wilt dat festivals divers boeken, is dit niet echt een indrukwekkende start. Er moet natuurlijk nog veel bij, maar toch. Of moet PKP echt een puur pop festival worden? Lijkt wel alsof ze alle tieners snel duidelijk willen maken dat ze moeten beginnen sparen voor een ticket.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ja, maar moet je dat dan toejuichen? Als je wilt dat festivals divers boeken, is dit niet echt een indrukwekkende start. Er moet natuurlijk nog veel bij, maar toch. Of moet PKP echt een puur pop festival worden? Lijkt wel alsof ze alle tieners snel duidelijk willen maken dat ze moeten beginnen sparen voor een ticket.
Maar.. Er zijn drie namen aangekondigd? Er komen er nog zo'n 200 bij? En aan de bovenkant van de affiche heeft pop altijd wel z'n plek gehad - althans toch sinds enige jaren. Imagine Dragons, Twenty One Pilots, Anne-Marie, Dua Lipa, Oscar & The Wolf, Ed Sheeran, Bastille.. stonden er allemaal al?

Pukkelpop is een festival voor.. jongeren, tieners. Hoofdzakelijk toch. Die uh- weten volgens mij wel zelf al welk het festival hen al dan niet het meeste zal aanspreken op basis van eerdere affiches (zie m'n punt boven).
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.151
2.914
Iedereen twijfelen tussen The Killers en FATM, krijgen we ze gewoon allebei. Zeer goed geboekt van Pukkelpop!
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken