Pukkelpop 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Wat maakt dat LL met een gelijkaardige line up als PKP eigenlijk zo snel uitverkoopt? Enige festival zo noordelijk in NL? Andere aanpak? Met al dat gedoe dat ik nu lees, koop je toch rustig een kaartje PKP en sukkel je zonder zorgen de grens over. Of is dat wat te simpel?
Lowlands ligt in Nederland wel aardig centraal eigenlijk.

Maar denk dat er in de loop der jaren steevast gebouwd is aan een goede hype en reputatie door Lowlands. Veel trouw publiek en veel mensen die er graag bij willen zijn, lijkt wel een steeds verder uitbreidende olievlek. Sfeertje op het terrein is ook heel uniek, heel anders dan DTRH of Pinkpop of Werchter. Terwijl de programmering niet per se heel bijzonder hoeft te zijn. Wel vaak het festival waar acts voor het eerst doorbreken.
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
288
383
  • Wil je vier dagen (van donderdag tot zondag) naar het festival dan komt een combi op €265.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Vrijdag: Yungblud, Years&Years, Moderat
Zaterdag: Bicep Live, Rema, Joost, Turnstile
Zondag: Dropkick Murphy's, Foals, King Gizzard & The Lizard Wizard, Reinier Zonneveld
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
141
151
Voor mij uitstekende namen! Vooral zondag wordt voor mij interessant!

Tot nu toe heel lekker bezig!
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
TICKET INFO
Day tickets

A day ticket (Friday, Saturday, Sunday) is €119.
It gives you one day of access to the festival from 11am until the end of the festival day.

Thursday tickets are not sold separately.
With a combi or Friday ticket you can enter the festival on Thursday from 6pm. All other days Pukkelpop starts at 11am.

Combi ticket
Combi tickets are €265 and give you access to the festival from Thursday to Sunday.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Vrijdag: Yungblud, Years&Years, Moderat
Zaterdag: Bicep Live, Rema, Joost, Turnstile
Zondag: Dropkick Murphy's, Foals, King Gizzard & The Lizard Wizard, Reinier Zonneveld
Niet slecht, niet slecht. Dropkick, Turnstile zijn sowieso top. Foals en KG ook, Moderat en Bicep interessante elektronische namen. Hele degelijke worp als ik eerlijk ben
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Die zondag is idd wel met voorsprong de meest interessante dag tot nu toe. Vrijdag gaat dan weer in een sneltempo uitverkocht zijn, met ook nog eens Y&Y en Yungblud erbij als sterke verkopers.

265 voor een combi valt ook nog goed mee. Ik had erger verwacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Op de website staat Years en Years tussen de headliners. Dat zal wel een foutje zijn neem ik aan.

De prijs is wel correcter dan die van Lowlands ja. Mooi zo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Zijn dit nou allemaal mainstage namen dan?
Main: Yungblud, Years&Years, Dropkick, Joost
Marquee: Turnstile (tenzij ze de Graveyard afsluiten), Foals
Club: King Gizzard (zoals vorig jaar normaal)
Dance Hall: Moderat
Boiler: Reinier Zonneveld

Had Bicep na Angèle verwacht maar staan op de website niet tussen de grootste namen dus vast Dance Hall voor hen.

Zoiets?
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
632
426
TICKET INFO
Day tickets

A day ticket (Friday, Saturday, Sunday) is €119.
It gives you one day of access to the festival from 11am until the end of the festival day.

Thursday tickets are not sold separately.
With a combi or Friday ticket you can enter the festival on Thursday from 6pm. All other days Pukkelpop starts at 11am.

Combi ticket
Combi tickets are €265 and give you access to the festival from Thursday to Sunday.
Voor camping Chill komt daar nog eens 34 euro bij, voor camping Relax moet nu ook 15 euro betaald worden. Deze wordt wel dichterbij verhuisd.
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
458
523
Main: Yungblud, Years&Years, Dropkick, Joost
Marquee: Turnstile (tenzij ze de Graveyard afsluiten), Foals
Club: King Gizzard (zoals vorig jaar normaal)
Dance Hall: Moderat
Boiler: Reinier Zonneveld

Had Bicep na Angèle verwacht maar staan op de website niet tussen de grootste namen dus vast Dance Hall voor hen.

Zoiets?
Denk dat ze king gizzard toch wel iets hoger zetten. Voor mijn gevoel toch wel iets gestegen in populairiteit
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Gokje:

Main: Yungblud, Y&Y, Dropkick Murphys, Joost, Turnstile
Marquee: Moderat, Foals
Club: King Gizzard
Dance Hall: Bicep
Boiler: Reinier Zonneveld
Eigenlijk zou Moderat een perfecte Dance Hall afsluiter zijn he. Beide tenten zijn even groot ook, dus eigenlijk kunnen beide even makkelijk. In 2017 deden ze nog de Marquee wel, al hoop ik dat daar wat anders terecht komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Denk dat ze king gizzard toch wel iets hoger zetten. Voor mijn gevoel toch wel iets gestegen in populairiteit
Tussen vorige zomer en nu? Echt geen idee, weet niet of die nieuwe plaat iets benoemenswaardigs heeft gedaan.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Er komt nog een naam op zaterdag voor Anne-Marie normaal, die heeft Martin al gelost.
Ik dacht ook dat Yungblud net voor Billie zou spelen, maar dus plekje eerder. Maar Y&Y ben ik echt wel beu, haha.
Bicep inderdaad Dance Hall Matt.

Zoals ik zei, erg degelijk. Zeker die zondag gaat bij 30+ erg goed werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep

Gebruikers die dit onderwerp bekijken