Pukkelpop 2023

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Ben wel benieuwd of camping Relaxplus, of hoe het vorig jaar ook heette, terug gaat komen.
Ze spreken nu over 2 campings en camping Relax lijkt een beetje te liggen waar Relax+ was.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.183
Nieuwe namen bevallen me wel hoor, met name Turnstile en Bicep (maar beiden wel vorig jaar op Rock Werchter gezien, net als The Killers trouwens). Moderat niet gaan zien omdat ik bij Metallica was. Dropkick Murphy's en Foals zijn beide echt lang geleden dat ik ze gezien heb. King Gizzard & the Lizard Wizard ook een mooie naam.
 
  • Confetti
Waarderingen: Nelios

jarne

Support act
14 feb 2013
965
290
Ik ben heel blij! Foals, turnstile, moderat, bicep, KG&TLW, dropkick Morpheys,… allemaal must sees voor mij :) ook heel blij dat de namen voor Billie eilish helemaal niks voor mij zijn, want die Bands zouden het moeilijk hebben gehad voor de hordes Billie fans te spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
Yeah Yeah Yeahs
Oké... Ik weet dat iedereen je belachelijk maakt (moi incluis) maar ik vraag me toch of wat je met al deze posts bedoelt: zijn het namen die je graag wil zien op Pukkelpop of zijn het echt namen die geboekt zijn? Dan kunnen we voortaan onze reacties daarop aanpassen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

kaoss

Campingartiest
3 mrt 2020
84
71
Oké... Ik weet dat iedereen je belachelijk maakt (moi incluis) maar ik vraag me toch of wat je met al deze posts bedoelt: zijn het namen die je graag wil zien op Pukkelpop of zijn het echt namen die geboekt zijn? Dan kunnen we voortaan onze reacties daarop aanpassen ;)
Wie maakt er mij belachelijk? U reactie is belachelijk! Wat bedoelt ge eigenlijk met al u Posts? Zijt gij ne kenner misschien?
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: bartv en elo

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
313
242
Mooie worp, word ik blij van. Hopelijk mogen we Jamie XX en de Yeah Yeah Yeahs ook nog verwelkomen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Wie maakt er mij belachelijk? U reactie is belachelijk! Wat bedoelt ge eigenlijk met al u Posts? Zijt gij ne kenner misschien?
Volgens mij is dit de eerste keer dat je meer zegt dan namen van artiesten. Welkom op dit forum!

We waren het er met elkaar over eens dat er geen hout van klopt van de namen die je noemt.
 

kaoss

Campingartiest
3 mrt 2020
84
71
Volgens mij is dit de eerste keer dat je meer zegt dan namen van artiesten. Welkom op dit forum!

We waren het er met elkaar over eens dat er geen hout van klopt van de namen die je noemt.
Nooit beweerd dat die namen effectief op affiche staan. Hout op het vuur gooien is toch waar forum voor dient
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Waar is de tijd dat Pukkelpop nog (veel) goeie namen had op hun affiche. namen als Arcade fire, Ellie goulding, daan en unkle. Maar ja het zal wel aan mij liggen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken