Pukkelpop 2023

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Heel benieuwd naar wat we allemaal gaan krijgen. Hoop toch op een handvol namen vandaag. En morgen. En overmorgen.

Ook naar waar de verschillen tussen Lowlands en Pukkelpop gaan zitten.
Ik ook, zou graag een mooi beeld hebben van de line up, want stel dat Billie Eilish er staat, denk ik dat het snel zal uitverkopen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik ook, zou graag een mooi beeld hebben van de line up, want stel dat Billie Eilish er staat, denk ik dat het snel zal uitverkopen.
Ja precies, de boel al uitverkocht op basis van een paar headliners is altijd jammer, toch voor de fans van bands die nog op de lineup staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Denk vandaag enkel Billie hoor. Als dat verhaal van die meerdere aankondigingen klopt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Denk vandaag enkel Billie hoor. Als dat verhaal van die meerdere aankondigingen klopt.
De post bij die aftelklok heeft het toch over meerdere namen vandaag hoor. En een oproep om naar die container af te reizen voor 1 naam is ook maar belachelijk.

Op woensdag 1/02 kan je op het Verbindingsplein aan Quartier Bleu de eerste namen ontdekken, wanneer de aftelklok op nul staat. Ben je ook zo benieuwd? Kom dan zeker een kijkje nemen naar de Pukkelpop container!
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
The owners of the festival are allowed to book bands they like, you know. File under The Stone Roses, LCD Soundsystem, Arcade, Fire, Kraftwerk etc. Normally there's always one band that seems to be a 'director's choice' And when they play festivals like Cala Mijas and Lytham these days it's likely they doesn't cost as much as people would have you believe
Natuurlijk kunnen ze boeken wat ze willen, maar een volle weide is ook fijn.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Naast 2 publiekstrekkers zoals Billie Eilish en bv. Florence & The Machine (die de jeugd toch wel echt aanspreekt) kunnen ze zeker een risico met The Strokes nemen (idealiter dan op de zaterdag voor de "oudere garde" en er dan een mooi dagprogramma rond zetten met oa. Wilco, King Gizzard, dEUS,... zodat die dag ook snel uitverkoopt).

Ook The Strokes is nog wel niet zo'n moeilijke naam als The Stone Roses. De laatste jaren zijn indie-feestjes à la London Calling over heel vlaanderen heel hip. En wees maar zeker dat de jongere generatie nog altijd hard gaat op Last Nite e.d. terwijl een I Wanna Be Adored eerder een rook- of toiletpauze betekend.

Dus zo'n groot risico lijkt The Strokes mij nu ook niet.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Denk vandaag enkel Billie hoor. Als dat verhaal van die meerdere aankondigingen klopt.
Alleen Billie als enige headliner en dan nog een aantal kleinere namen dan? Want echt maar één naam zie ik niet gebeuren eigenlijk.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Wij wel, maar de gemiddelde bezoeker wellicht niet.
Bwa. was al aangekondigd voor R&L dus denk dat de meeste bezoekers die wel verwacht hadden hoor.

Soit, mooi begin, al hadden ze van mij nog wat extra namen ernaast mogen zetten, zoals bij Lowlands het geval is. Benieuwd naar de volgende namen alleszins.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Wij wel, maar de gemiddelde bezoeker wellicht niet.
Had het ook niet over de gemiddelde bezoeker hoor, maar over mezelf. Zat klaar om verbaasd te worden. Maar soit, vind Lowlands dus wederom niet geweldig dus nog altijd geen idee welk festival in augustus het gaat worden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Had het ook niet over de gemiddelde bezoeker hoor, maar over mezelf. Zat klaar om verbaasd te worden. Maar soit, vind Lowlands dus wederom niet geweldig dus nog altijd geen idee welk festival in augustus het gaat worden.
Lowlands is ook vrij duur imo. Benieuwd naar de Pukkelpop prijs.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Beetje spijtig dat we niet meer nieuws hebben, maar dit is natuurlijk de ultieme headliner voor een festival als Pukkelpop. Mogen ze terecht heel blij mee zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken