Als er nu één plek is om uw goesting te doen en te kleden hoe je dat zelf wil, is dat net Pukkelpop.6. King Gizzard and The Lizard Wizard: na 5 pogingen oid ze eindelijk gaan bekijken (heb ze op veel festivals kunnen zien maar telkens andere keuze gemaakt) maar helaas gebeurde er iets vervelends waardoor voor mij de hele show voor me verpest was eigk. Ik was lekker aan het genieten van de show en vond ze echt goed. Echte na een 20 minuutjes begon het gezeik. Ik ben wat alternatiever en wat 'vrouwelijker' (gelakte nagels en lang haar) aangezien ik dat leuk vind en me daar fijn bij voel. En een vriendin van me had die dag mn haar in vlechtjes gedaan vanwege de warmte. Alleen zaten 2 mannen continu achter me aan mn vlechtjes te trekken en uit te maken voor homo, wijf etc. Ben eerst nog opgeschoven maar ze schoven mee. Ook paar x een klap tegen mn rug gehad. Ik vond het echt respectloos en werd er echt een beetje boos van dus ben echt weggelopen want had geen zin dat het uit de hand zou lopen. Voor de rest alleen maar leuke reacties van mensen gehad en juist Pukkelpop zelf en ook de artiesten die er stonden staan voor acceptatie etc.