Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
250
365
Op eFestivals beweren ze trouwens dat Jungle de Marquee zal afsluiten op Zaterdag. Dat zou echt jammer zijn, krijg je de clash van Jungle - Underworld - Kraviz - Caribou, waarschijnlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.928
6.169
Op eFestivals beweren ze trouwens dat Jungle de Marquee zal afsluiten op Zaterdag. Dat zou echt jammer zijn, krijg je de clash van Jungle - Underworld - Kraviz - Caribou, waarschijnlijk.
Het is dát of ze spelen op de mainstage bij zonsondergang. Veel vroeger moet je ze niet meer rekenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
428
289
Als het daadwerkelijk woensdag om 13u is gaan we eindelijk weten wat de nieuwe stages zijn en welke naam ze gaan krijgen. Ben ook benieuwd naar de plattegrond en hoop dat ze dan de app gaan bijwerken.
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.594
11.214
Heb een mailtje gedaan naar de Pukkelpop organisatie met de vraag of we deze week de timetable krijgen dit is wat ze antwoordde, ik wordt er niks Wijzer op misschien weet iemand van jullie wat ze hier mee bedoelen?Bekijk bijlage 2168
Vond het eigenlijk wel een leuk antwoord. 't Is weer eens wat anders dan dat eeuwig vage geleuter dat die binnenkort komt.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
428
289
Vond het eigenlijk wel een leuk antwoord. 't Is weer eens wat anders dan dat eeuwig vage geleuter dat die binnenkort komt.
Vindt ik ook ze zullen al die berichten met vragen over de timetable beu zijn en daarom zeggen wanneer die komt om er van af te zijn, hebben we eindelijk iets om naar uit te kijken.
 
Laatst bewerkt:

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
87
70
Heb een mailtje gedaan naar de Pukkelpop organisatie met de vraag of we deze week de timetable krijgen dit is wat ze antwoordde, ik wordt er niks Wijzer op misschien weet iemand van jullie wat ze hier mee bedoelen?Bekijk bijlage 2168
🤣🤣🤣🤣🤣
Geniaal antwoord toch?

Hopelijk snel die timetable, want ik ben ook zo ene die pas in detail begint te luisteren wanneer de timetable online staat. Al die kleinere onbekende bands om de gaten op te vullen eens checken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.045
2.673
Hoe zou het eigenlijk lopen met de kaartverkoop dit jaar?
Volgens de woordvoerder loopt het gelijkaardig als in 2019, toen was alles behalve de vrijdag uitverkocht.

Ik heb nu wel nog geen ticketalert gezien, behalve voor camping Chill. Ik vrees er precies een beetje voor.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.045
2.673
Ik heb eens gekeken naar de fb berichten van 2019. Midden juli was Chill uitverkocht, 29 juli was er een ticketalert maar er waren nog geen combis/dagen uitverkocht.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.026
8.666
Sterke lineup eigenlijk, nu ik er nog eens naar kijk. Naast 3 heel degelijke, grote headliners ook een enorm rijke en volle undercard. Die naar mijn mening nog een stuk beter is dan die van Lowlands. Alleen de net-niet-headliners zijn niet echt top (Cypress Hill zo hoog? BMTH stond op hun piek al voor een halflege weide, voor Tame Impala moet echt nog iets behoorlijks erbij,..).

Maar vind wel dat dit festival zich ‘herpakt’ heeft met zowel de breedte als de top van de lineup. Of zich in ieder geval aan het herpakken is. Hopelijk betaalt het vrij duur headlinertrio zich terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Pukkelpopper

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
152
67
Wat een raar mailtje van pkp vandaag... nooit een onbeboelde mail gezien trouwens. Screenshot_20220726-121232_Gmail.jpg
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken