Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Vandaag was er activiteit op de wei! Wanneer mijn fiets gerepareerd is, dan ga ik naar het werk met de fiets en zal ik af en toe kiekjes maken.
Voorlopig moeten jullie het doen met "er zijn mannen en camionetten en de mannen hadden spullen vast".
Het zullen al wat rijplaten geweest zijn ?

 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Ik zal het bericht van Hear Hear ook in het juiste topic zetten:


ℹ️
Due to practical reasons Eefje de Visser, Meskerem Mees and Vitalic are off but luckily Pukkelpop might have some good news about that later this week
?



Laatste namen en timetable deze week dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en davadude

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
Vandaag was er activiteit op de wei! Wanneer mijn fiets gerepareerd is, dan ga ik naar het werk met de fiets en zal ik af en toe kiekjes maken.
Voorlopig moeten jullie het doen met "er zijn mannen en camionetten en de mannen hadden spullen vast".

En daarmee hebben die mannen de pinnekesdraad al weggehaald.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Ik zal het bericht van Hear Hear ook in het juiste topic zetten:


ℹ️
Due to practical reasons Eefje de Visser, Meskerem Mees and Vitalic are off but luckily Pukkelpop might have some good news about that later this week
?



Laatste namen en timetable deze week dus.
Woensdag gok ik
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Lil Uzi Vert, Vitalic, DoFlame, Miss Angel, Eefje de Visser en Meskerem Mees zijn toegevoegd aan de line-up!
Young Thug komt niet meer omdat hij Amerika niet uit mag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Tja, Eefje is heel tof natuurlijk. Maar ik wacht gewoon op de timetable.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Ik zie op zondag anders nog een gaatje in Sam Fender's agenda ter vervanging van Oscar & The Wolf of gewoon als nieuwe naam, of stel ik me dan opnieuw op voor teleurstelling?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Wat, eerlijk is eerlijk, wel een heel nette vervanger is. Heb zelfs het gevoel dat Lil Uzi Vert de grotere vis is van de 2.
Probleem is dat hij altijd op het laatste moment toch niet komt opdagen ;). In NL al een paar keer gebeurt, o.a. op Woo Hah en Lowlands.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Probleem is dat hij altijd op het laatste moment toch niet komt opdagen ;). In NL al een paar keer gebeurt, o.a. op Woo Hah en Lowlands.
Juist ja, vorige keer stond die normaal op Lowlands herinner ik me.

Hoe dan ook: timetable timetable timetable.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Ben ook erg benieuwd naar de timetable. Ben bang dat op de zaterdag veel overlap zal zijn. Zijn toch zeker 12 optredens, die ik graag zou willen bijwonen. Blijft ongetwijfeld nog genoeg over.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik ben er op zaterdag al zeker bij. Misschien wel het hele weekend, maar ga daarvoor eerst de timetable afwachten. Wil bijvoorbeeld én Charlotte Adigery én Slipknot wel eens zien op dezelfde avond. :)
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
Juist ja, vorige keer stond die normaal op Lowlands herinner ik me.

Hoe dan ook: timetable timetable timetable.
Wat ben je met een timetable als je weet dat er nog een keer of 567 moet gewijzigd/verschoven worden omdat iedereen nog altijd z'n broek schijt van dat virus? ?
Nah, ik maak mijn planning de dag zelf wel. ?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
komt er nog een lading namen? ik mis nog steeds een grote vis op vrijdag. en hopelijk Jinjer om nog een extra metalband op vrijdag te krijgen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken