Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

In de Club zouden ze echt perfect passen zoals ik eerder zei. Snap Yannick ook wel, zo'n goede band gun je een groter podium met daarmee een groter publiek. Ik denk zelf echter dat een kleinere maar zeer intense en daarmee beter ontvangen show ook een grote impact kan hebben. Dat verhaal gaat daarna rond, daar had je bij moeten zijn. De shows later op de dag in de Club zijn een paar van mijn beste herinneringen. Daar echt schitterende shows gezien van The War on Drugs, Hozier en Strand of Oaks. Al deze acts wisten me minder te raken de keer dat ik ze daarna aan de slag zag op een groter podium.

• Leuk
Waarderingen: Rikkie
In de Club zouden ze echt perfect passen zoals ik eerder zei. Snap Yannick ook wel, zo'n goede band gun je een groter podium met daarmee een groter publiek. Ik denk zelf echter dat een kleinere maar zeer intense en daarmee beter ontvangen show ook een grote impact kan hebben. Dat verhaal gaat daarna rond, daar had je bij moeten zijn. De shows later op de dag in de Club zijn een paar van mijn beste herinneringen. Daar echt schitterende shows gezien van The War on Drugs, Hozier en Strand of Oaks. Al deze acts wisten me minder te raken de keer dat ik ze daarna aan de slag zag op een groter podium.
Ik had dat met Alt-J op Werchter. In The Barn was het een geweldig optreden (alhoewel dat niet echt een klein podium is). Op de main Stage een paar jaar later vond ik het helemaal niets.

Met The War on Drugs ben ik het met je eens. Het optreden op The Main Stage (2015?) kwam het niet echt goed over. 2018 was echter wel top.

Juni? Het overlegcomité/Vlaamse regering heeft toch een beetje hun zegen gegeven voor evenementen? Maar denk dat de details nog moeten uitgewerkt worden voor Pukkelpop en Tomorrowland, want Werchter laat het bij Parklife.

Er is eind juni een pilootevent in de UK. Download houdt een festival voor 10.000 man, drie dagen lang.
Ik denk dat dit event met argusogen gevolgd zal worden.

Als er dit jaar een Booth is, dan moet er ab-so-luut Zenker Brothers b2b Skee Mask geboekt worden (zie Lowlands line-up).

Castello? Ofja Booth. Vond de jaren dat je daar dingen als Talaboman kon zien wel fijn tbh.
Castello had vroeger, toen er nog geen Booth was, een nachtprogramma met dj's, maar tegenwoordig zijn er afterparty's met meer doordeweekse dj's uit België.

Voor mij is een degelijk nachtprogramma een gemis, want vanaf 01 uur zijn er in de Boiler, Castello en Booth (vanaf 02u) enkel Belgische DJ's om bij wijze van spreke uit te bollen. Dan is Dour op dat vlak vele malen interessanter.

Castello had vroeger, toen er nog geen Booth was, een nachtprogramma met dj's, maar tegenwoordig zijn er afterparty's met meer doordeweekse dj's uit België.

Voor mij is een degelijk nachtprogramma een gemis, want vanaf 01 uur zijn er in de Boiler, Castello en Booth (vanaf 02u) enkel Belgische DJ's om bij wijze van spreke uit te bollen. Dan is Dour op dat vlak vele malen interessanter.
Klopt, op Dour begint 't feest dan vaak nog maar en dat op zowat elk podium behalve Last Arena. Wel een gemis, vind ik alhoewel het gros waarschijnlijk ofwel z'n tent op zoekt ofwel te vinden is in de Boiler.. Is ook goedkoper om een Stijn Van De Voorde daar wat plaatjes te laten draaien dan weetikveel welke andere naam je normaal in die kleinere tentjes het nachtprogramma zou zien doen.

Gisteren bericht gehad van Pukkelpop aangaande mijn early bird ticket 2020... dat dit geldig is voor 2021. Dat is dus voor mij de bevestiging dat het doorgaat. Laat die line-up nu maar komen:).

• Leuk
Waarderingen: Rikkie en Special Monkey

Users who are viewing this thread