Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Ging die nieuwe plaat er niet komen ook.

Het is nu niet alsof er een andere artiest of band groter is dan hen die dat ook zouden kunnen doen hè..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Wilde theorie over O&TW: bewust uit de huidige aankondiging gelaten, zodat Pukkelpop hen eventueel nog kan doorschuiven naar een andere dag bij afzeggingen bovenaan de affiche?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.455
Wilde theorie over O&TW: bewust uit de huidige aankondiging gelaten, zodat Pukkelpop hen eventueel nog kan doorschuiven naar een andere dag bij afzeggingen bovenaan de affiche?
Die komt er nog bij maar is natuurlijk de flexibele optie
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Maf eigenlijk dat Future op die zondag niet die headlinerplek heeft opgeëist. Op elk ander mogelijk festival headlinet ie gewoon. Oscar & The Wolf zou er op die zondag wel nog kunnen bijkomen alhoewel ja, inderdaad moest Liam of Editors dan toch moeten afzeggen ze hem zogezegd nog uit de hoge hoed kunnen toveren. Het kan.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Om terug te komen op mijn vraag van daarstraks. Is het 100 % zeker dat de castello verdwijnt? Enkel voor één jaar? En weet iemand waarom? covid?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623
Om terug te komen op mijn vraag van daarstraks. Is het 100 % zeker dat de castello verdwijnt? Enkel voor één jaar? En weet iemand waarom? covid?
Ik vrees echt dat dit een permanente beslissing is. Ik zou niet weten waarom dit zou verdwijnen door covid.
Ik zou uberhaupt niet weten waarom de Castello verdwijnt. Daar is het toch nooit leeg geweest?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.455
Ik vrees echt dat dit een permanente beslissing is. Ik zou niet weten waarom dit zou verdwijnen door covid.
Ik zou uberhaupt niet weten waarom de Castello verdwijnt. Daar is het toch nooit leeg geweest?
Komt normaal wel terug hoor. Maar je kon nooit alles aanbieden wat je graag zou willen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Ik vrees echt dat dit een permanente beslissing is. Ik zou niet weten waarom dit zou verdwijnen door covid.
Ik zou uberhaupt niet weten waarom de Castello verdwijnt. Daar is het toch nooit leeg geweest?
Misschien hebben ze met een andere opstelling extra plaats nodig voor inkom, aanschuiven, testing, bewijzen inleveren van certificaten enz.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Je ziet ook gewoon aan de Lift en Club-namen dat er wel degelijk plannen waren voor de Castello, maar dat dat uiteindelijk in het water is gevallen. Dingen als Kelly Lee Owens, Duma, Nordmann, Kampire & Decay, KOKOROKO, Little Dragon, Sons Of Kemet, Altin Gün, MC Yallah & Debmaster, Moses Boyd zijn zo'n typische Castello-namen..
Bedankt, voor iemand die vooral op zoek is naar gitaren maar ze niet altijd vindt, zijn dit mooie verborgen pareltjes die ik na vlug luisteren toch wel kan ontdekken. De ene al iets leuker als de andere. Van noise tot een streepje jazz. :)
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Goed punt. Ik zal de komende weken verslag brengen over de opstelling, ze zijn vandaag begonnen met het plaatsen van platen voor trucks.
Bedankt, het kan ook zijn dat ze op die korte tijd niet genoeg bands vonden om 8 podia te vullen. Dat klinkt logisch omdat het met alcatraz ook zo is. Niet dat de castello mijn favoriete podium ooit was. Wel ooit verborgen pareltjes gezien als omar solymon, hyperactieve jazz van 2019, hoe heten ze weer, en het gemaskerde drummerdje een aantal jaren terug. Maar pukkelpop mag niet te plat worden. En als de castello verdwijnt zal het sowiezo een andere opstelling zijn en zal de castello bv vervangen worden door de club. Om de optredes van de donderdag in te laten plaatsvinden.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623
Bedankt, het kan ook zijn dat ze op die korte tijd niet genoeg bands vonden om 8 podia te vullen. Dat klinkt logisch omdat het met alcatraz ook zo is. Niet dat de castello mijn favoriete podium ooit was. Wel ooit verborgen pareltjes gezien als omar solymon, hyperactieve jazz van 2019, hoe heten ze weer, en het gemaskerde drummerdje een aantal jaren terug. Maar pukkelpop mag niet te plat worden. En als de castello verdwijnt zal het sowiezo een andere opstelling zijn en zal de castello bv vervangen worden door de club. Om de optredes van de donderdag in te laten plaatsvinden.
hyperactieve jazz van 2019 = The Comet is Comming?
Ben wel benieuwd naar het gemaskerd drummertje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Op zich zit ik twijfelen, omdat het toch een redelijk programma is, gezien de omstandigheden.
Alleen de zondag vind ik zwak.
Maar ik ben ook bang dat er veel overlap gaat zijn in de artiesten die ik wil zien.
Bijvoorbeeld voor de zaterdag zullen Editors en Balthazar op de MainStage clashen
met Idles en Whispering sons.
Dus het kleine groepje artiesten die ik dan wil zien, wordt dan erg magertjes.
En ik ben eerlijk dat ik niet zo'n 'opkomende artiesten ontdekker' ben.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Nee, dat is zo. Maar soms is het kleine stukje van de Marquee naar een plekje redelijke vooraan bij de MainStage niet te doen wanneer het druk is. Morgen maar eens overleggen of we gaan.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Zit net het programma van 2019 te kijken.
Ik weet nog dat we een lange dag hadden met veel regen en dat we halverwege bij Tame Impala weg zijn gegaan.
We waren zo nat en koud, hoewel het optreden heel goed was.
En ik nog zeggen dat we ze wel in 2020 zouden zien op Rock Werchter.
Hoe fout kon ik het toen hebben ....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Zit net het programma van 2019 te kijken.
Ik weet nog dat we een lange dag hadden met veel regen en dat we halverwege bij Tame Impala weg zijn gegaan.
We waren zo nat en koud, hoewel het optreden heel goed was.
En ik nog zeggen dat we ze wel in 2020 zouden zien op Rock Werchter.
Hoe fout kon ik het toen hebben ....
Zelfs los van Corona is dat niet uitgekomen. Maar damn wat was die 2020 affiche van RW prachtig. Hoe goed waren bijvoorbeeld die tent lineups toen. *pinkt traantje weg*
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
hyperactieve jazz van 2019 = The Comet is Comming?
Ben wel benieuwd naar het gemaskerd drummertje.
The comet is coming klopt. Ze stonden op een klein podium in het midden van de zaal waar ik op het laatste op was aan het dansen. Die gemaskerde drummer was eerder een percussionist. One men band. Dus één persoon die als ik me niet vergis soms door het publiek kwam. Heb alles opgezocht van de afgelopen 10 jaar ongeveer. Maar heb er wss overgekeken. Wel opgevallen dat er vroeger veel meer rock, punk en zelfs metal was. Metal dat ik als liefhebber toen bijna niet kende maar nu heel bekend is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken