Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

Ook net gezien op de website. Zou misschien wel het testdorp kunnen zijn inderdaad. Om binnen te geraken, pcr test of vaccinatiebewijs...

Is dat niet gewoon het aangeven dat de weg vanaf daar wordt afgesloten voor bezoekers? Vroeger was het toch zo dat er vrijwilligers waren die het verkeer tegen hielden om zo mensen te laten oversteken dan wel op woensdag op een veilige manier op de camping te begeleiden?

Klopt, de steenweg wordt al verschillende edities afgesloten voor verkeer. Veel veiliger en aangenamer...

Die plaats zouden ze kunnen gebruiken als testdorp of covid controle...

Veel veiliger dan dat kan je denk ik het festival wel niet organiseren. Niet waterproof maar toch op z'n minst waterresistant.
Hoop wel dat er voor mensen die op campings erbuiten liggen ze een soort van fast-pass hebben en deze niet telkens door die gates moeten...

Zoals ik het zie LIJKT het alsof de mensen die op de grote camping Chill gewoon kunnen doorlopen maar de mensen die op de andere twee campings liggen, opnieuw een controle moeten laten uitvoeren. Dus ja, vaccineren om niet weer een test te moeten laten uitvoeren...

Daarnet een post op de socials gepost omtrent ticketverkoop, niets over nieuwe namen. Ik begin er een beetje voor te vrezen dat het njet zal worden en dat ze die gaan starten zonder namen zoals Lowlands (?).

Zou echt een gigantische domper zijn.

We wachten al 2 jaar op namen :(
Ja ik blijf dat gek maar ook vooral zo zonde vinden van een ontdek festival als Pukkelpop. Staat veel dat ik niet ken en juist daarom een kans wil geven met inluisteren. Met die twee maanden die nog overblijven is elke dag extra om in te luisteren mooi meegenomen om de onbekende pareltjes te leren kennen. Al zal het voor mij dit jaar als Nederlander waarschijnlijk geen probleem zijn :cautious:

• Leuk
Waarderingen: mattman en Rikkie
Ja ik blijf dat gek maar ook vooral zo zonde vinden van een ontdek festival als Pukkelpop. Staat veel dat ik niet ken en juist daarom een kans wil geven met inluisteren. Met die twee maanden die nog overblijven is elke dag extra om in te luisteren mooi meegenomen om de onbekende pareltjes te leren kennen. Al zal het voor mij dit jaar als Nederlander waarschijnlijk geen probleem zijn :cautious:
Elk nadeel heeft zo zijn voordeel.

Hmm ja.
Pukkelpop is toch niet het festival waar ik een kaartje voor koop zonder een naam te kennen.

Users who are viewing this thread