De ticketverkoop is echt moeilijk om in te schatten. Ik hoor bij vrienden verschillende redenen (line-up, angst, geen zin in maatregelen en regels,...) om ze nog niet te kopen, terwijl anderen heel fanatiek om 13 uur klaarzitten om te kopen (lees: ikzelf).
Ik denk dat de combi's het snelste uit de deur zullen vliegen en die binnen de uren (2 a 3 max schat ik) zullen weg zijn.
De dagtickets zijn afhankelijk van al dan niet aangekondigde dagen dus dat kan mogelijks wel dagen duren.
De camping tickets (Chill) zie ik binnen het uur uitverkopen.
Denk niet dat, tenzij ze er opzij zetten, op 30 juni nog veel over zullen blijven. Jammer voor mensen uit het buitenland, maar je weet nooit welke virologische maatregelen ze opgelegd worden vanuit de overheid backstage. Als ze zeggen; er mogen geen buitenlanders komen vanuit de overheid, dan vind ik de oplossing van PKP nog de beste anti-discriminatie oplossing mogelijk. Zo volgen ze de regels, maar er wordt niemand uitgesloten. Je weet nooit wat er daar in de achtergrond allemaal niet aan PKP wordt opgelegd, maar kan me inbeelden dat het voor hen ook niet altijd prettig is om zo'n keuzes te maken.