Pukkelpop 2020 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Leuk dat hij zijn ding blijft doen, maar vrees dat we nooit zullen weten hoe geloofwaardig het is, jammer genoeg.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
De site is inmiddels in ieder geval wel veranderd. Dit bericht is er nu op te lezen, staat haaks op het bericht op de site dat news is coming soon. We gaan het meemaken.

Hey Pukkelpopper

For you and for us it’s been a bit of a shock having to get used to a world that has changed so drastically overnight. Like you we are hoping that Pukkelpop can take place as planned and that is why behind the scenes we are working in good spirits to treat you to a memorable 35th edition.

Needless to say, there are no guarantees at this stage. Like everyone else, we’re taking things one day at a time. For obvious reasons no updates on the line-up and ticket sales are forthcoming.

We hope with all our hearts things will turn out fine, for you and yours and everyone else.

We hope to contact you again soon, with good news!

Stay safe, shave, behave and save the summer!
Team PKP
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vreemd gezien ze haar tournee pas heeft verzet.

Huh? :lol:

Wel goed dat ze even wat duidelijkheid geven m.b.t. de troebele situatie nu (ookal is het net als RW énkel op de website) maar ik zie de kans wel heel erg klein in dat we over een klein half jaar al weer op een weide met 65.000 staan.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
kaoss wrote:
Dua Lipa

Vreemd gezien ze haar tournee pas heeft verzet.


Joslittel wrote:
shave

Huh?
1f606.svg

Wel goed dat ze even wat duidelijkheid geven m.b.t. de troebele situatie nu (ookal is het net als RW énkel op de website) maar ik zie de kans wel heel erg klein in dat we over een klein half jaar al weer op een weide met 65.000 staan.
Heel kleine kans ja, ik zie het 35-jarig-feestje eerder in 2021 plaatsvinden.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Ik plaats ook hier mijn post uit het coronatopic:

van het facebookbericht van Roskilde:
“The Danish authorities have just prolonged its prohibition against larger assemblies until August 31st 2020.”

Het is waarschijnlijk dat op die manier de zomer, zeker evenementen met internationale aantrek, 'platgelegd' zal worden... Dan geen Pukkelpop, Lowlands, Lokerse Feesten, Brussels Summer Festival enz..

 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Volgens Jambon zit de veiligheidsraad woensdag samen om te beslissen over de festivals. Dus waarschijnlijk hebben we dan een officieel bericht.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
En zo zullen we nooit weten hoe legit kaoss wel is/was. Volgend jaar een nieuwe kans? 19-20-21-22 augustus 2021 it is.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Pukkelpop heeft het geluk dat ze nog geen namen hadden aangekondigd. Enkel die early birds moeten worden terugbetaald/overgezet en dat zullen er niet massaal veel zijn.
Hopelijk kunnen ze volgend jaar sterk terugkomen, de concurrentie zal stevig zijn! Eerste voorspelling: uitpakken met The Weeknd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Hoewel het hopen tegen beter weten in was, had ik nog een kleine hoop op Pukkelpop. Eind augustus is nog best ver weg.
 

Dieter1617899756

Playlistbediener
4 jun 2017
10
0
Bijzonder jammer, maar helemaal te begrijpen!
Al ben ik toch heel nieuwsgierig wat voor een line-up ze hadden samengesteld.
Ook al kunnen we dit jaar niet gaan, zou ik het toch heel interessant vinden wat ze klaar hadden gekregen qua programma.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ken is in een loslippige bui: Headliners blijkbaar voornamelijk backup opties, hij noemt Editors en Chemical Brothers. Ze zouden ook naast Bon Iver gegrepen hebben.

Undercard wel sterk, veel namen die ook al aangekondigd waren voor andere festivals in die periode.

Kaoss volgend jaar dus niet meteen geloven.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Headliners blijkbaar voornamelijk backup opties, hij noemt Editors en Chemical Brothers.
Al een geluk dat Pukkelpop nog niets had aangekondigd, wow wat een treurnis.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ken is in een loslippige bui: Headliners blijkbaar voornamelijk backup opties, hij noemt Editors en Chemical Brothers. Ze zouden ook naast Bon Iver gegrepen hebben.

Undercard wel sterk, veel namen die ook al aangekondigd waren voor andere festivals in die periode.

Kaoss volgend jaar dus niet meteen geloven.

Dat is inderdaad wel wat pover. Geen headliners waar je indruk mee maakt. Aan de andere kant heb ik Chemical Brothers nog nooit gezien en wil ze nog weleens afstrepen en ben best fan van Editors, dus daar maak je me ook wel blij mee. Had me er dus wel mee vermaakt. En blijkbaar op dag 3 Drake en RATM :)

We zullen helaas nooit weten wat waar was.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken