Pukkelpop 2020 - Nieuws en geruchten

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Als kaoss zo blijft doorgaan, kennen we de volledige line-up al nog voor er een naam officieel bekend is. :wink:

het zou trouwens wel een van de betere line-ups in jaren zijn in mijn ogen (als de namen legit zijn).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Houdt iemand de posts van Koass nog bij in een overzichtje? Wordt langzaam aan een leuke line-up zo. Angel Olson wilde ik ook altijd nog eens zien!

De komende drie weken meer dan genoeg tijd om muziek te luisteren nu thuis werken de norm is. Dus kom maar door met meer namen haha.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Houdt iemand de posts van Koass nog bij in een overzichtje?

RATM
Drake
Bon Iver
Foals
The Teskey Brothers
Strand Of Oaks
Millionaire
Soulwax
Caribou
Robyn
JPEGMAFIA
John Talabot
Parquet Courts
Waxahatchee
Park Hye Jin
Robert Hood
Sports Team
Kokoroko
Angel Olsen
Denzel Curry
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Onder anderz Fka Twigs staat op Fuji rock in Japan. Niet in België te zien dan deze zomer?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Het is hier ook wel helemaal stilgevallen. Zelfs Kaoss is ermee opgehouden, jammer! Dat Paasevent staat zelf nog op de frontpage van Pukkelpop. Ik hoop dat ze ondanks alles wel binnenkort gaan starten met namen lossen. Door het thuis werken kan ik de hele dag muziek luisteren en kan inmiddels wel wat nieuwe input gebruiken van een festival dat waarschijnlijk wel gewoon doorgaat!
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Ik begrijp wel waarom ze nog geen namen lossen:
Er is van de overheid nog altijd geen zekerheid of grote events wel kunnen en mogen doorgaan.
De nationale gemoedsrust is momenteel ook niet het ideale klimaat om nu effe gezellig een festival line up bekend te maken.

Ik heb mij er persoonlijk al bij neergelegd dat er geen festivals gaan zijn in de zomer, dan is de teleurstelling niet zo groot en de verrassing des te aangenamer als het wel zou doorgaan. Financieel valt het ook goed mee want ik heb voorlopig enkel nog maar tickets voor TW Classic gekocht.
Achja, we zien wel. Eerst de zomer zien te halen. Blijf in uw kot makkers!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Als pkp en rw worden gecanceld, hoop ik wel dat de line-ups van dit jaar gewoon worden verschoven naar volgend jaar. Als Kaoss zijn namen juist zijn, zou pkp wel echt een zeer sterke affiche hebben dit jaar imo.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Wie is Kaoss?
1f600.svg
Heeft die al enig krediet?
1f642.svg

Martin, die zich hier al heeft laten gelden als 'insider', heeft toch aangegeven dat de namen juist zijn. Dacht ik?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Kachelle wrote:
Wie is Kaoss?
1f600.svg
Heeft die al enig krediet?
1f642.svg


Martin, die zich hier al heeft laten gelden als ‘insider’, heeft toch aangegeven dat de namen juist zijn. Dacht ik?
Heeft enkel maar Pukkelpop namen gedropt hier in dit topic. Dus we weten nog niet hoe legit hij is ;). Op Drake/RATM na vind ik het geloofwaardige namen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
warriorandweirdo wrote:

Kachelle wrote:
Wie is Kaoss?
1f600.svg
Heeft die al enig krediet?
1f642.svg



Martin, die zich hier al heeft laten gelden als ‘insider’, heeft toch aangegeven dat de namen juist zijn. Dacht ik?

Heeft enkel maar Pukkelpop namen gedropt hier in dit topic. Dus we weten nog niet hoe legit hij is ;). Op Drake/RATM na vind ik het geloofwaardige namen.

Ja precies. Die opmerking van Martin2 kan een sarcastisch opgevat worden als 'iemand die denkt insider te zijn'.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Kachelle wrote:
Wie is Kaoss?
1f600.svg
Heeft die al enig krediet?
1f642.svg


Martin, die zich hier al heeft laten gelden als ‘insider’, heeft toch aangegeven dat de namen juist zijn. Dacht ik?

Martin zei dat Kaoss meer zou weten, niet per se dat alle namen die hij noemt juist zijn.

Die Antwoord zou ik een grote afknapper vinden. Die gaan een veel te hoge plek krijgen.

Stel dat de festivals van juni en juli afgelast worden, maar die van augustus gaan door, dan zou dat in het voordeel van pkp zijn.
Iedereen gaat nog een festival willen meepikken, waardoor er, ongeacht de namen, meer interesse is in pkp.
Maar voorlopig ga ik er van uit dat het alles of niets wordt voor de festivals van deze zomer.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
warriorandweirdo wrote:

Kachelle wrote:
Wie is Kaoss?
1f600.svg
Heeft die al enig krediet?
1f642.svg



Martin, die zich hier al heeft laten gelden als ‘insider’, heeft toch aangegeven dat de namen juist zijn. Dacht ik?

Heeft enkel maar Pukkelpop namen gedropt hier in dit topic. Dus we weten nog niet hoe legit hij is ;). Op Drake/RATM na vind ik het geloofwaardige namen.

En die derde headliner, Bon Iver, vind ik ook opmerkelijk aangezien ik niet verwachtte dat die in de PkP week in Europa zouden zijn.

Drake - Rage Against The Machine - Bon Iver is anders wel een mooi headlinertrio voor PkP.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Indiaantje89 wrote:

warriorandweirdo wrote:

Kachelle wrote:
Wie is Kaoss?
1f600.svg
Heeft die al enig krediet?
1f642.svg



Martin, die zich hier al heeft laten gelden als ‘insider’, heeft toch aangegeven dat de namen juist zijn. Dacht ik?


Heeft enkel maar Pukkelpop namen gedropt hier in dit topic. Dus we weten nog niet hoe legit hij is ;). Op Drake/RATM na vind ik het geloofwaardige namen.

En die derde headliner, Bon Iver, vind ik ook opmerkelijk aangezien ik niet verwachtte dat die in de PkP week in Europa zouden zijn.

Drake – Rage Against The Machine – Bon Iver is anders wel een mooi headlinertrio voor PkP.

Mooi, maar ik zie het echt niet gebeuren imo.

De andere namen die Kaoss geeft lijken me eerder beredeneerde gokken, aangezien die namen sowieso al een aantal festivals doen in augustus.
Ach ja, whatever, wie weet krijgen we zelfs geen naam voor dit jaar :)
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Indiaantje89 wrote:

warriorandweirdo wrote:

Kachelle wrote:
Wie is Kaoss?
1f600.svg
Heeft die al enig krediet?
1f642.svg



Martin, die zich hier al heeft laten gelden als ‘insider’, heeft toch aangegeven dat de namen juist zijn. Dacht ik?


Heeft enkel maar Pukkelpop namen gedropt hier in dit topic. Dus we weten nog niet hoe legit hij is ;). Op Drake/RATM na vind ik het geloofwaardige namen.

Ja precies. Die opmerking van Martin2 kan een sarcastisch opgevat worden als ‘iemand die denkt insider te zijn’.

Dan heb ik de opmerking van Martin verkeerd geïnterpreteerd. Nu, om eerlijk te zijn, verwacht ik Drake en RATM ook niet echt hoor. Ben er trouwens ook van overtuigd dat alle festivals deze zomer zullen afgelast worden jammer genoeg.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken