Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.212
Uit de hints van de insiders even dit lijstje: Post Malone, Eels, Franz Ferdinand, The Streets, White Lies, Pennywise, Good Charlotte, IDLES, Frank Turner & The Sleeping Souls

Sowieso niet allemaal voor vandaag maar toch even een oplijsting na de resem hints leek me wel op z'n plaats.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
408
95
Eels
White Lies
IDLES
Pennywise
The Chats
The Story So Far
Brass Against
Code Orange
Frank Turner & the Sleeping Souls
PIP
Skeggs
Equal Idiots
Frank Carter
Good Charlotte
PVRIS
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Ben zelf wel blij met Eels (!), IDLES (!), White Lies en Equal Idiots (al zijn die overal wel te zien). De rest ken ik niet of is vergane glorie. Maar toch begint die lineup langzamerhand wel ergens op te lijken!
 

gt888

Playlistbediener
15 feb 2019
9
1
Uit de hints van de insiders even dit lijstje: Post Malone, Eels, Franz Ferdinand, The Streets, White Lies, Pennywise, Good Charlotte, IDLES, Frank Turner & The Sleeping Souls

Sowieso niet allemaal voor vandaag maar toch even een oplijsting na de resem hints leek me wel op z’n plaats.


Hoezo denk je dat Posty en The Streets nog komen? De rest van jouw hints zijn uitgekomen en ik wil doodgraag dat The Streets deze week aangekondigd worden.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.995
567
Yannick wrote:
Uit de hints van de insiders even dit lijstje: Post Malone, Eels, Franz Ferdinand, The Streets, White Lies, Pennywise, Good Charlotte, IDLES, Frank Turner & The Sleeping Souls

Sowieso niet allemaal voor vandaag maar toch even een oplijsting na de resem hints leek me wel op z’n plaats.

Hoezo denk je dat Posty en The Streets nog komen? De rest van jouw hints zijn uitgekomen en ik wil doodgraag dat The Streets deze week aangekondigd worden.
Ook geen Franz Ferdinand vandaag...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken