Pukkelpop 2017

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ik hoop dat ze doorhebben dat rock toch wel degelijk kaarten verkoopt aangezien de zaterdag de enige dag is dat al bijna is uitverkocht en dat de zaterdag ook de enige dag is die een beetje in de lijn ligt met vorige jaren kwa programmatie.

Is dat niet de donderdag? Dat vind ik trouwens ook veruit de beste dag (persoonlijk he). Zaterdag vind ik niet bijzonder sterk...

En zaterdagen verkopen gewoon sneller uit.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
975
297
jarne wrote:
Ik hoop dat ze doorhebben dat rock toch wel degelijk kaarten verkoopt aangezien de zaterdag de enige dag is dat al bijna is uitverkocht en dat de zaterdag ook de enige dag is die een beetje in de lijn ligt met vorige jaren kwa programmatie.


Is dat niet de donderdag? Dat vind ik trouwens ook veruit de beste dag (persoonlijk he). Zaterdag vind ik niet bijzonder sterk…

En zaterdagen verkopen gewoon sneller uit.

op zaterdag is de lift gericht op het hardere werk (deels vervanger van shelter) en heb je in de marquee billy talent, moose blood, the pretty reckless,... allemaal dingen die normaal ook wel in de shelter kunnen. Op de ander dagen staat niet echt veel 'hardere' rock toch?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Tja, donderdag hebben we natuurlijk enter shikari. :) Maar dan heb je het ongeveer gehad. Allé Editors. Ty Segal in de club.
En voor de rest als "rock?" Tja pop... Editors, Ryan Adams, Interpol.
En om eens zot te doen en geen rock muziek misschien Sigma en zeker Omar Solemon checken. Oosterse muziek.
Dus één hardere en de rest pop rock...
En natuurlijk ieder hun eigen smaak en kijk wat je graag hoort.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Tja pop… Editors, Ryan Adams, Interpol.
Jezus, zoek ze eerst alle drie maar is op damn :p

Ik denk dat het wel iets is dat zaterdagen altijd sneller uitverkopen dan andere dagen op festivals gewoon omdat het in het weekend valt maar toch moet je een beetje rekening houden met het soort publiek dat PKP de laatste jaren probeert aan te trekken, (heel) jonge jongeren, en die hebben allemaal vakantie dan.. Het kan een combinatie zijn van de dag en de programmering maar het is toch opvallend. Ze zijn al weken bezig (net zoals wat PP deed) met doen alsof de tickets bijna op aan het geraken zijn maar in realiteit dit helemaal niet het geval is. Vanaf dat RW begon uit te verkopen rond maart/april heb ik denk ik een drietal mails gehad met de warning dat de tickets aan het uitverkopen zijn dat ge niet te laat moet zijn, op Fb zag ik rond die tijd ook constant posts van hen in dezelfde trend etc en nu pas is de eerste dag aan het uitverkopen? Het is half juni? Ondanks dat het programma een pakkk beter is (ondanks het verdwijnen van de Shelter) denk ik niet dat dit gaat uitverkopen en denk ik aan een 2016 scenario.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik kwam de post op Facebook dat de tickets voor zaterdag bijna weg zijn tegen als 'Sponsored'. Ze gaan niet betalen voor een bericht als deze als ze weten dat binnen enkele dagen de tickets buiten zullen zijn. Met wat geluk van hun kant verkoopt die dag effectief uit, maar dat zal nog wel enkele weken duren.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Hopelijk want ik vind zaterdag de beste dag, maar wil nog even wachten met een ticket te kopen.

At The Drive In, Car Seat Headrest, Rise Against, Band Of Horses, Culture Abuse, Preoccupations, The Afghan Whigs, Mumford And Sons, The Van Jets, Floating Points, BadBadNotGood,... mooi dagje toch!

Hopelijk toch aanwezig die dag.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik zag net op Facebook toch een 'final call' passeren ... Moet zijn dat 't misschien toch wat vlugger gaat dan verwacht.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
TICKETS PUKKELPOP 2017

We merken dat onze betaalpartner technische moeilijkheden ondervindt. Daarom hebben wij besloten om de verkoop van tickets tijdelijk stil te leggen. Vanaf het moment dat de problemen bij onze partner zijn opgelost zetten wij het systeem terug online.



Stormloop op de zaterdagtickets wss :')
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
Waarschijnlijk kunnen we Frances ook afstrepen. Op haar facebookpagina schrijft ze dat het succes haar een hoop energie kost en dat ze het rustiger aan gaat doen. Ze wil minder optreden het komende jaar, maar meldt niet duidelijk of al bestaande data blijven staan.
 

Jules G

Playlistbediener
27 okt 2015
41
0
Dochter van Chokri tweet dat het tijd is voor nieuwe aankondigen. Ik verwacht in de loop van de week of anders ten laatste volgende week de aankondiging van Sean Paul + nog wat boiler namen.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
408
94
Dus straks nieuwe namen..

https://twitter.com/sarahmahassine/status/878174119451279363
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Bafana - Blackwave - Claptone - Felix Pallas - Full Crate - Goldfox b2b Joyhauser - Henri PFR - Hush Hefner b2b Michael Midnight - Ilse Liebens - Kenji Minogue - Laston & Geo - Limits - Mickey - Skyve & Eva De Roo - Tank And The Bangas - The Boilerboys - The Subs djset - TheColorGrey

Bij het aanpassen van de clashfinder gezien dat Russ er niet meer opstaat voor donderdag maar nu dus op vrijdag, én nog steeds geen vervanger voor Chance..

edit: Russ werd vervangen door Girls in Hawaii en Intergalactic Lovers schuiven naar de plaats waar Russ stond.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Meeste zijn toch opvulsel namen voor de boiler (woensdag vooral) en dancehall? Dat was toch al geweten dat er nog een pak boiler-namen moesten aankomen? De clashfinder is geupdate de meeste belangrijker plekken zijn volgens mij ingevuld (behalve Chance z'n plek dan).
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
105
26
Meeste zijn toch opvulsel namen voor de boiler (woensdag vooral) en dancehall? Dat was toch al geweten dat er nog een pak boiler-namen moesten aankomen? De clashfinder is geupdate de meeste belangrijker plekken zijn volgens mij ingevuld (behalve Chance z’n plek dan).

Klopt allemaal wel. Maar er is dit jaar sowieso weer veel meer dance en electronica. Lijkt erop dat ze afscheid gaan nemen van de rockbands.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Ik verwacht nog wel ne redelijke grote naam na werchter. Ben benieuwd.

Vorig jaar kwamen Bring Me The Horizon en Last Shadow Puppets nog over van Werchter als ik me niet vergis.

Alt-J, Future Islands of White Lies kunnen misschien nog wel (ook nog in Europa rond Pkp)

Biffy Clyro kan ook (maar denk niet dat ze zouden moeten wachten met de bekendmaking omdat ze op TW Classic stonden)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken