Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is een goede line-up. Jammer dat veel van mijn favorieten van het gelekte affiche er niet staan, maar alsnog heel dik. Sabrina Carpenter, Chappel Roan en Charli XCX, heel benieuwd waar we die hier gaan zien.
Heel nice! Hoop dat Beach House door stroomt naar de rest van Europa, maar ga zeker proberen om mn vrienden te overtuigen dat we naar Barcelona moeten dit jaar
Bovenaan niet echt heel spannend ofzo, beetje DTRH-core. Mis wel enkele verrassingen maar goed, ik ga met deze lineup niet klagen. Ik kan als popfanaat natuurlijk niets zeggen als ze de drie main pop girlies en MagBay hebben
Bovenaan niet echt heel spannend ofzo, beetje DTRH-core. Mis wel enkele verrassingen maar goed, ik ga met deze lineup niet klagen. Ik kan als popfanaat natuurlijk niets zeggen als ze de drie main pop girlies en MagBay hebben
Hoezo? Als ze die headliners wat uitspreiden over de dagen, verwacht ik juist elke dag een Lana effect zoals dit jaar. Of dat een goeie zaak is, is natuurlijk iets anders.
Van mij had Tyler ook wel i.p.v. een van de pop-headliners gemogen, maar het is alsnog gewoon een absurd goede lineup. Er staat zoveel goeds hier, ongekend.
Van mij had Tyler ook wel i.p.v. een van de pop-headliners gemogen, maar het is alsnog gewoon een absurd goede lineup. Er staat zoveel goeds hier, ongekend.
Hoezo? Als ze die headliners wat uitspreiden over de dagen, verwacht ik juist elke dag een Lana effect zoals dit jaar. Of dat een goeie zaak is, is natuurlijk iets anders.
Gewoon mijn gevoel, kan er compleet naast zitten hoor
Maar al verkoopt het uit, zal het dus weer op de main druk zijn, waar ik weinig last van heb.
Bij lcd soundsystem voorzie ik (onterecht) alvast een lege weide, zoals bij Justice dit jaar.