Primavera Sound Festivals 2025

Dit is een goede line-up. Jammer dat veel van mijn favorieten van het gelekte affiche er niet staan, maar alsnog heel dik. Sabrina Carpenter, Chappel Roan en Charli XCX, heel benieuwd waar we die hier gaan zien.

Drop eens een fatsoenlijke poster!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Heel nice! Hoop dat Beach House door stroomt naar de rest van Europa, maar ga zeker proberen om mn vrienden te overtuigen dat we naar Barcelona moeten dit jaar

Bovenaan niet echt heel spannend ofzo, beetje DTRH-core. Mis wel enkele verrassingen maar goed, ik ga met deze lineup niet klagen. Ik kan als popfanaat natuurlijk niets zeggen als ze de drie main pop girlies en MagBay hebben :D

Headliners semi-tevreden mee.
Undercard wel goed.

Maar het zal een rustige editie worden. Zal wel niet uitverkopen.

Bovenaan niet echt heel spannend ofzo, beetje DTRH-core. Mis wel enkele verrassingen maar goed, ik ga met deze lineup niet klagen. Ik kan als popfanaat natuurlijk niets zeggen als ze de drie main pop girlies en MagBay hebben :D
Als ze Lana hadden hadden ze denk ik wel alle pop girlies gehad: Charlie, Sabrina, Chapelle, Haim, MagBay, Clairo

Headliners semi-tevreden mee.
Undercard wel goed.

Maar het zal een rustige editie worden. Zal wel niet uitverkopen.
Hoezo? Als ze die headliners wat uitspreiden over de dagen, verwacht ik juist elke dag een Lana effect zoals dit jaar. Of dat een goeie zaak is, is natuurlijk iets anders.

Van mij had Tyler ook wel i.p.v. een van de pop-headliners gemogen, maar het is alsnog gewoon een absurd goede lineup. Er staat zoveel goeds hier, ongekend.

Van mij had Tyler ook wel i.p.v. een van de pop-headliners gemogen, maar het is alsnog gewoon een absurd goede lineup. Er staat zoveel goeds hier, ongekend.
Ja ik blijf verbaasd dat Tyler hier toch niet verschijnt. Kwam perfect uit en had de bovenkant toch net iets diverser gemaakt qua genre.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Hoezo? Als ze die headliners wat uitspreiden over de dagen, verwacht ik juist elke dag een Lana effect zoals dit jaar. Of dat een goeie zaak is, is natuurlijk iets anders.

Gewoon mijn gevoel, kan er compleet naast zitten hoor🤣
Maar al verkoopt het uit, zal het dus weer op de main druk zijn, waar ik weinig last van heb.
Bij lcd soundsystem voorzie ik (onterecht) alvast een lege weide, zoals bij Justice dit jaar.

Dat wil dus zeggen dat je elke dag met een horde kampeerders vooraan zal zitten. Ga plezant worden als bv Turnstile op de main wordt gezet😅

Users who are viewing this thread