Primavera Sound Festivals 2025

NIN were negotiating for a headline show or festival in Croatia so Primavera is not exclusive. Ofc, maybe something changed, but that was my info 2 months ago

Ik lees even mee in afwachting van de announcement, doet Primavera altijd de hele lineup in 1x?

En iemand hier die al eerder is geweest en me kan vertellen hoe de sfeer/vibe is? Ik ga normaal altijd naar (een of meerdere van) Pinkpop/Werchter/DTRH/Lowlands, met wat losse dag festivals verspreid (vorig jaar Geheime Liefde, dit jaar OPIA en Draaimolen), als dat t vergelijken makkelijker maakt

Ik lees even mee in afwachting van de announcement, doet Primavera altijd de hele lineup in 1x?

En iemand hier die al eerder is geweest en me kan vertellen hoe de sfeer/vibe is? Ik ga normaal altijd naar (een of meerdere van) Pinkpop/Werchter/DTRH/Lowlands, met wat losse dag festivals verspreid (vorig jaar Geheime Liefde, dit jaar OPIA en Draaimolen), als dat t vergelijken makkelijker maakt
Kijk even in de eerdere Primavera topics, zijn afgelopen jaren best wat Forum-leden gegaan die hun ervaring hebben beschreven.
Bijvoorbeeld 2022: https://forum.festileaks.com/threads/primavera-sound-2022-nieuws-en-geruchten.848/page-15

Yes! Momenteel is er een uitzending van Radio Primavera Sound op Twitch, verwacht dat ze daar in loop van de ochtend alle namen delen.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: gretz en RubenFrusciante

Line-up wordt altijd in één keer gedeeld. Al wordt die daarna nog verder aangevuld met de namen voor de dj-podia.

Sfeer is altijd zeer bijzonder en geweldig. Je moet idd de vorige topics eens checken voor verhalen.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Dezelfde insider die Anohni & The Johnsons al verklapte, spoilt nu ook met Turnstile en Parcels.
Turnstile zou heel vet zijn, lijkt me dan ook met nieuwe muziek te zijn! Plekje op de affiche van werchter moet dan ook wel volgen

Users who are viewing this thread