Primavera Sound Festivals 2023

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Veel van die grote namen zijn wel echt kut, goed excuus om helemaal niet meer naar die main stages te gaan. Benieuwd wat hiervan nog doorkomt naar BKS, zitten voor het mooie net een weekend te laat denk ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Amenra en Charlotte de Witte op de lineup. Toch weer twee Belgjes.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
Ghost op Primavera had ik absoluut niet verwacht, en het doet mijn motivatie voor Graspop geen deugd. Al is de kans heel groot dat er tegelijkertijd nog allerlei andere interessante dingen gebeuren in Barcelona, uiteraard. :)
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Eindelijk de tijd gehad om de affiche kort te bekijken. Conclusie is dat het weer een prachtige week wordt in Barcelona en erg blij dat ik m'n tickets nog in de pre-sale gekocht heb.

Op het eerste zicht vind ik de donderdag de minste dag maar wel met Blur en Darkside als échte musts.
Vrijdag moet dan weer mijn favoriete co-headline duo sinds heel lang (ooit?) zijn. Aangezien ik verwacht dat Fred Again.. wel een Main zal afsluiten, zie ik het beste rijtje van het festivalseizoen al gevormd worden met Depeche Mode - Kendrick Lamar - Fred Again.. (ervoor misschien nog Christine?). Zaterdag - ondanks enkele jammerlijke boekingen - ook gewoon een topdag hoor. Als je Rosalía ergens moet gezien hebben, is het wel in Barcelona.

Op het eerste zicht mist het wel aan shoegaze/postrock? En de reünies (op Blur na) vind ik zelf niet zo interessant.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
Typisch Primavera dat de affiche aanvankelijk zeer moeilijk te vinden was op de site (alleszins voor een dommerik als ik) en dat de tekst waarin ze de nieuwe namen aankondigen heel wat bands gewoon niet vermeldt...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Typisch Primavera dat de affiche aanvankelijk zeer moeilijk te vinden was op de site (alleszins voor een dommerik als ik) en dat de tekst waarin ze de nieuwe namen aankondigen heel wat bands gewoon niet vermeldt...
Staan er in ieder geval heel veel wel gemeld en sommigen ook niet vetgedrukt (zoals The Mars Volta). Handig is het niet.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Enkele missers in de bovenkant (Calvin Harris?), maar daarnaast weer zo veel namen die mij bijzonder enthousiast maken. Darkside, Kendrick, FKA Twigs, NxWorries die nog maar amper optredens hebben gedaan, Death Grips en nog talloze persoonlijke favorietjes in de kleine lettertjes. Begin nu toch te twijfelen voor een ticketje...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Enkele missers in de bovenkant (Calvin Harris?), maar daarnaast weer zo veel namen die mij bijzonder enthousiast maken. Darkside, Kendrick, FKA Twigs, NxWorries die nog maar amper optredens hebben gedaan, Death Grips en nog talloze persoonlijke favorietjes in de kleine lettertjes. Begin nu toch te twijfelen voor een ticketje...
Calvin Harris heeft stiekem best wel goede nummers gemaakt hoor. Maar of het zo nodig moet voor Primavera is maar de vraag idd.
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
652
Calvin Harris heeft stiekem best wel goede nummers gemaakt hoor. Maar of het zo nodig moet voor Primavera is maar de vraag idd.
Calvin Harris gezien op Sziget. Tsja, kan je even goed naar een chiro-fuif gaan. Dezelfde muziek, iets minder goede belichting.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik vond er persoonlijk bitterweinig aan. Zou zomaar een usb-stick kunnen geweest zijn. De man heeft zeker zijn verdienste, maar live vind ik het een gimmick.
Ja voor dat hij opblaasde had hij best toffe producties. Ik zou er wel even gaan gapen, maar nee heel spannend zal het niet worden. Maar dat geld natuurlijk voor wel meer acts die hier eerder wel bewierookt werden.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

Gebruikers die dit onderwerp bekijken