ES Primavera Sound 2022 - Nieuws en Geruchten

12 nov 2016
649
389
Kan gewoon niet wachten om deze vedette een eerste headline show te zien geven wtf. ?

tumblr_pm2vvwOe5E1u9spzqo2_400.gifv
Lorde? Die was toch al headliner in 2018?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Het is mij eindelijk gelukt om dit account weer binnen te komen maar onder een ietwat aangepaste username?
Is er iemand van op de hoogte (admin)? Lijkt me dat dit sinds de site update geweest is, kon toen ook niet meer inloggen zoals gebruikelijk.

Ach ja, Primavera 2022; jaartje te laat maar niet minder zin in! Wij hebben gewoon ons appartement een jaartje verplaatst en gaan het eerste weekend in 2022.

Mijn top 10 (al is het zeer moeilijk kiezen met deze line-up):
1. Tame Impala (zoals altijd)
2. The Strokes
3. Beach House
4. Pavement
5. Black Country, New Road
6. King Krule
7. Black Midi
8. Autechre
9. Brockhampton
10. Interpol
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
  • Leuk
Waarderingen: JamesVlem

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.392
3.337
Ga alleen W2, maar voor mij:
1 Interpol
2 Tame Impala
3 The Strokes
4 Massive Attack
5 Lorde
6 Pond
7 Run The Jewels
8 Dua Lipa
9 Slowdive
10 Metronomy

Baal ontzettend van dat ik Beach House moet missen. Dus hoop dat die in NL een zaalshow geven, en dus niet op BKS want zelfde datum als W2, of RW bijvoorbeeld aandoen. Ook jammer van acts als Black Midi en Black Country, New Road maar die zie ik toch al los, dus dat is minder erg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Iemand die het tweede weekend gaat en benieuwd is naar Playboi Carti?
Toch een absolute klapper van een album gedropt.
Dat is samen met Lorde toch wel waar ik het meest van baal dat ik het ga moeten missen; vooral omdat ik heel benieuwd ben hoe zijn show het gaat doen op een festival als Primavera.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
1. Lorde
2. Tyler the Creator
3. Dua Lipa
4. Interpol
5. Run the Jewels
6. Khruangbin
7. Brittany Howard
8. Charli XCX
9. Celeste
10. M.I.A.

Kan overigens morgen weer anders zijn. Er is bizar veel dat ik wil zien!

Gorillaz had hier ook zeker in gestaan als ik die niet al augustus zou gaan zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.885
W1;
1. Charli XCX
2. Autechre
3. Tyler, The Creator
4. Nick Cave & The Bad Seeds
5. The Caretaker
6. Pavement
7. Kacey Musgraves
8. Caroline Polachek
9. Weyes Blood
10. Beach House

W2;
1. Lorde
2. Charli XCX
3. Run The Jewels
4. Clairo
5. Sky Ferreira
6. Dua Lipa
7. India Jordan
8. Courtesy (live)
9. Sofia Kourtesis (live)
10. Sama' Abdulhadi

Zoiets
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
W1;
1. Charli XCX
2. Autechre
3. Tyler, The Creator
4. Nick Cave & The Bad Seeds
5. The Caretaker
6. Pavement
7. Kacey Musgraves
8. Caroline Polachek
9. Weyes Blood
10. Beach House

W2;
1. Lorde
2. Charli XCX
3. Run The Jewels
4. Clairo
5. Sky Ferreira
6. Dua Lipa
7. India Jordan
8. Courtesy (live)
9. Sofia Kourtesis (live)
10. Sama' Abdulhadi

Zoiets
Heb er geen verstand van, hoor, maar treden Courtesy en Sofia Kourtesis anders met een bandje op of hoe zit dat?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.885
En ik maar denken dat DJ's altijd live dingen deden. De zotten...
Courtesy had op social media al gepost dat ze dan voor de eerste keer met een band zou optreden, lijkt me een geweldige première om mee te maken. Sofia, geen idee, maar haar laatste ep vond ik heel vet.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.638
2.211
Iemand die er een idee van heeft of het mogelijk is om tickets nog door te verkopen, indien je toch niet kan gaan? Ga wellicht niet kunnen, maar indien mijn stage eerder ten einde komt, wil ik natuurlijk niet de kans mislopen om alsnog te gaan. Vind niet direct iets terug op de website, dus hoop dat iemand van jullie kan helpen?
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
De line-up is natuurlijk onmogelijk breed en je met een top 10 doet totaal geen recht doet aan de verscheidenheid aan acts waar je naar uit kijkt. Zie tch weer bias naar grote namen / all time darlings met wat acts in de mix die we zelden of nooit zien. Anyway, LETS GO!

1. The Strokes
2. Pavement
3. Lorde
4. Beach House
5. Charli XCX (P.C. Music precents Acid Angel?)
6. Kacey Musgraves
7. Squid
8. Run The Jewels
9. DIIV
10. Slowdive

Late cuts include; Caribou, Sky Ferreira, Gorillaz (altijd tof, maar na DTRH 3 keer vrij recent gezien), The National (komt regelmatig langs), Black Countr,y New Roads (staan al november 2x op het programma), Yeah Yeah Yeahs, Mogwai. Daarnaast droom is stiekem nog op een hele mooie verrassing als extra naam..
 
12 nov 2016
649
389
Iemand die het tweede weekend gaat en benieuwd is naar Playboi Carti?
Toch een absolute klapper van een album gedropt.
Dat is samen met Lorde toch wel waar ik het meest van baal dat ik het ga moeten missen; vooral omdat ik heel benieuwd ben hoe zijn show het gaat doen op een festival als Primavera.
Aan het publiek zal het niet liggen, maar die knakker gaat er gegarandeerd de kantjes vanaf lopen. Lekker luid de vocalen van band laten aflopen, en af en toe heen en weer rennen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Op Efestivals hebben ze het erover dat Bad Bunny misschien kan worden toegevoegd. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk (naam is wel erg groot) maar zou het wel erg gaaf vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken