ES Primavera Sound 2022 - Nieuws en Geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Hier ook weekend 2 tickets binnen. Lorde was de bekangrijkste naam om te kiezen voor dat weekend,maar verder ook Holly, The Jesus and Mary Chain, Japanese Breakfast, The Weather Station, Jessie Ware, RTJ en nog veel meer!

Jammer van voornamelijk Kacey en Beach House wel.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Gefeliciteerd allen! Mooi om te zien dat het zo snel uitverkoopt en jullie toch allemaal een kaartje hebben. Festileaks goes international volgend jaar. Ik verwacht mooie verslagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ging (op de verwarring met de sites haha, thanks voor de hulp @wenteldave ) vrij moeiteloos hier. Geen wachtrij oid. Bij jullie ook?
De app was om precies 11 uur eventjes heeeeelll traag. Toen begon ik toch wel even een beetje te stressen.. Maar daarna vlekkeloos (wel via creditcard betalen aangezien ik in de stress zo snel niets anders kon vinden haha)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Volledig uitverkocht is het volgens mij nog niet. Net even gekeken maar je kunt nog tickets selecteren.

Weekend 1 lijkt wel sold out.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Uitverkocht is het volgens mij nog niet. Net even gekeken maar je kunt nog tickets selecteren.
Oké, ik ging uit van berichten op Twitter. Maar kan zijn dat er af en toe nog wat tickets vrijkomen.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Volledig uitverkocht is het volgens mij nog niet. Net even gekeken maar je kunt nog tickets selecteren.

Weekend 1 lijkt wel sold out.
Volgens mij heb je één uur om de tickets af te rekenen, het komende uur zullen er dus wel weer een aantal tickets vrij komen.

Heb trouwens de kaarten voor beide weekenden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Op Twitter waarschuwing dat de tickets voor weekend 1 en de combi van beide weekenden bijna uitverkocht zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dit wordt een heel fijne (en grote) FL-meetup indien er érgens een gaatje te vinden zou zijn in het waarschijnlijk bomvolle tijdschema zowel W1 als W2. En anders sangriatjes in de bnb, kan ook. Kijk hier echt enorm naar uit, wauw. Het programma als de hoeveelheid mensen die er heen gaan, geweldig.
 
  • Confetti
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Weekend 1 volledig uitverkocht. Weekend 1 en 2 combo ook. Gaat snel.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Weekend 1 volledig uitverkocht. Weekend 1 en 2 combo ook. Gaat snel.
Inderdaad, Maar dat zal bij meer festivals het geval zijn. Bij Pinkpop en Werchter zijn ook al een groot gedeelte van de kaarten verkocht. Ook hebben we geen idee hoe de verdeling dag-, weekend- en beide weekendkaarten verdeeld zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
porto...



Image
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Wat een verschil tussen de Barcelona line-up en de line-up in Porto. Geen Strokes, National, Lorde, Interpol, Massive Attack, Jorja Smith, Taylor, the creator, Dua Lipa, Megan Thee Stallion en Yeah Yeah Yeahs. En dat zijn alleen de headliners.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Wat een verschil tussen de Barcelona line-up en de line-up in Porto. Geen Strokes, National, Lorde, Interpol, Massive Attack, Jorja Smith, Taylor, the creator, Dua Lipa, Megan Thee Stallion en Yeah Yeah Yeahs. En dat zijn alleen de headliners.
misschien scheelt een duitje in het zakje dat Porto gelijk valt met BKS? ik noem maar wat geks...

edit: en wellicht staan deze acts elders in Portugal (bijvoorbeeld NOS Alive of Rock in Rio Lissabon)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Wat een verschil tussen de Barcelona line-up en de line-up in Porto. Geen Strokes, National, Lorde, Interpol, Massive Attack, Jorja Smith, Taylor, the creator, Dua Lipa, Megan Thee Stallion en Yeah Yeah Yeahs. En dat zijn alleen de headliners.
Ook wel een signaal hoe belachelijk goed die line up in Barcelona is, want zelfs uitgedund in Porto nog steeds een heel sterk affiche!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
misschien scheelt een duitje in het zakje dat Porto gelijk valt met BKS? ik noem maar wat geks...

edit: en wellicht staan deze acts elders in Portugal (bijvoorbeeld NOS Alive of Rock in Rio Lissabon)
Datum BKS is nog niet bekend toch?

En ja, eens met Oasiss. Porto lineup is wellicht niet zo sterk als Barcelona maar alsnog erg sterk.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Porto is wel een slag kleiner dan Barcelona, en is dit jaar ook € 100,- goedkoper dan de grote broer. Meer dan prima line-up, en ook hier worden nog namen toegevoegd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Wat een verschil tussen de Barcelona line-up en de line-up in Porto. Geen Strokes, National, Lorde, Interpol, Massive Attack, Jorja Smith, Taylor, the creator, Dua Lipa, Megan Thee Stallion en Yeah Yeah Yeahs. En dat zijn alleen de headliners.
Porto is altijd veel kleiner dan BCN.....?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
GOED. Tickets binnen, mooi appartement geboekt. Dan zit er niks anders op dan voorpret.

Top 10 most looking forward dan maar? ?

1. Dua Lipa
2. Lorde
3. The Strokes
4. Tame Impala
5. Courtney Barnett
6. Gorillaz
7. Girl In Red
8. Fontaines D.C.
9. Yeah Yeah Yeahs
10. Fred Again.. / Romy
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
1. The Strokes
2. Gorillaz
3. Interpol
4. Tame Impala
5. Dua Lipa
6. Lorde
7. Squid
8. The murder capital
9. Khruangbin
10. Massive Attack

Wel lastig want wil deze (en meer) gewoon allemaal heel graag zien!

Wij zullen binnenkort op jacht naar een appartement of airbnb. Ik hou me aanbevolen voor tips of als het je leuk lijkt om in hetzelfde appartementencomplex te vertoeven! Wel gezellig denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
1. Nick Cave & The Bad Seeds
2. The Strokes
3. Run The Jewels
4. Lorde
5. Gorillaz
6. Little Simz
7. The National
8. Tyler, The Creator
9. Jorja Smith
10. Beach House

Maar dan vergeet ik Pavement, Big Thief, Jessie Ware, Massive Attack, Black Midi, Charli XCX, Tame Impala, Interpol, Kacey Musgraves, Bauhaus, Beck en Slowthai ook nog even.
 
Laatst bewerkt:
  • On fire
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken