ES Primavera Sound 2022 - Nieuws en Geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Hier uiteraard ook both weekends. Dankzij dit spel ontdekte ik dat er nog parels tussen staan die ik niet eens had opgemerkt op de poster. King Princess en Clairo waren mij volledig ontgaan.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik kwam ook uit op beide weekenden. Ik hoop dat ik dinsdag a.s. een kaartje kan bemachtigen. Daarna hopelijk op zoek naar een hotelletje/appartement.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Iemand al iets gehoord qua ticketing/mailing voor een upgrade voor beide? Heb namelijk nog niets teruggekregen na een mailtje naar DICE/PS.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik had ook beide weekenden, maar het zal allicht toch enkel weekend 2 worden.

Denken jullie trouwens écht dat alles onmiddellijk uitverkoopt? Ik meen me te herinneren van normale jaren dat het allemaal niet zo'n vaart loopt. Ik zou namelijk liefst toch wachten met kopen tot ik zeker weet dat het uitverkoopt zodat ik ook mijn kaarten aan de normale prijs weer kwijt kan geraken als zou blijken dat ik toch niet kan (een jaar op voorhand tickets kopen is toch een beetje lastig).
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Ik had ook beide weekenden, maar het zal allicht toch enkel weekend 2 worden.

Denken jullie trouwens écht dat alles onmiddellijk uitverkoopt? Ik meen me te herinneren van normale jaren dat het allemaal niet zo'n vaart loopt. Ik zou namelijk liefst toch wachten met kopen tot ik zeker weet dat het uitverkoopt zodat ik ook mijn kaarten aan de normale prijs weer kwijt kan geraken als zou blijken dat ik toch niet kan (een jaar op voorhand tickets kopen is toch een beetje lastig).
Het is natuurlijk lastig in te schatten wat twee jaar geen festivals met de vraag doet, maar zou zeggen dat voor weekend 1 snel kopen is aan te raden vanwege de meegenomen kaarten van 2020 en 2021, weekend 2 zal niet gelijk uitverkopen verwacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: werchter12

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Wij zitten er heel zwaar aan te denken om morgen proberen kaarten te scoren voor het 2e weekend!
Hebben jullie nog tips (en ervaringen) voor een goede slaapplek in de buurt van het festivalterrein?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Als je op de site van Primavera bij Where to Sleep kijkt en je vult de data in dan verschijnen er hotels en Airbnbs in de buurt. Zo hebben wij iig ons hotel gevonden voor 2022.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Nu de ticketsale eraan zit te komen ben ik wel benieuwd. Wie van het Festileaks forum gaat het morgen proberen, en zo ja, voor welk(e) weekend(en)?

Ik zit er morgen klaar voor om weekend 2 te proberen. Komt qua data net iets beter uit en staan een hoop acts die ik absoluut niet wil missen.
Dan de hoop dat ik (met name) Nick Cave ergens in de Benelux nog mee kan pakken volgend jaar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.974
Nu de ticketsale eraan zit te komen ben ik wel benieuwd. Wie van het Festileaks forum gaat het morgen proberen, en zo ja, voor welk(e) weekend(en)?

Ik zit er morgen klaar voor om weekend 2 te proberen. Komt qua data net iets beter uit en staan een hoop acts die ik absoluut niet wil missen.
Dan de hoop dat ik (met name) Nick Cave ergens in de Benelux nog mee kan pakken volgend jaar.
Voor Cave kan jij onderhand beter naar Berlijn dan naar België...
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Nu de ticketsale eraan zit te komen ben ik wel benieuwd. Wie van het Festileaks forum gaat het morgen proberen, en zo ja, voor welk(e) weekend(en)?

Ik zit er morgen klaar voor om weekend 2 te proberen. Komt qua data net iets beter uit en staan een hoop acts die ik absoluut niet wil missen.
Dan de hoop dat ik (met name) Nick Cave ergens in de Benelux nog mee kan pakken volgend jaar.
Wij gaan er ook voor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Nu de ticketsale eraan zit te komen ben ik wel benieuwd. Wie van het Festileaks forum gaat het morgen proberen, en zo ja, voor welk(e) weekend(en)?

Ik zit er morgen klaar voor om weekend 2 te proberen. Komt qua data net iets beter uit en staan een hoop acts die ik absoluut niet wil missen.
Dan de hoop dat ik (met name) Nick Cave ergens in de Benelux nog mee kan pakken volgend jaar.
Ik ga voor beide weekenden!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Beide weekenden dus! En met heel veel pijn in het hart voor het geweldige BKS... Voelt wel een beetje aan als overspel van mijn kant. ?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Aah top, dat is wel handig. Maar nog geen mensen met ervaringen?
Ik denk dat je zelf de afweging moet maken tussen in de buurt van het festival (op bijv. Booking.com zoeken naar specifiek Parc del Forum) of meer in het centrum waardoor je in de nacht meer afhankelijk bent van de nachtbus/taxi.

Ik houd het op het eerste weekend, wil BKS komend jaar niet aan mij voorbij laten gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken