Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De Pinkpop show staat al wekenlang niet op hun site, als deze er uberhaupt al op heeft gestaan.
Er zijn nu 3 cancels van shows die NA Pinkpop op de planning stonden. Dat Pinkpop er dus niet tussen staat op de tourlijst, hoeft dus geen waarschuwing te zijn. Die 3 cancels zijn dat natuurlijk wel.
Ik zou het klote vinden. Vrijdag is voor mijzelf de minste dag. The Pretty Reckless en Kingfishr dragen die dag een beetje voor mij...
Zou een enorme domper zijn! En ga er maar vanuit dat het een domper is..
Stonden de vorige keer dat ze waren aangekondigd al hoog op mijn lijst en dit jaar mischien nog wel hoger!!
Hopende een kwaliteits band er voor terug te krijgen (iig in hetzelfde straatje).
Landmvrks, Alter Bridge, Bush, Disturbed, Smashing Pumpkins (geen idee of het mogelijk is, maar hier zou ik geen moeite mee hebben).
een tourpagina van een artiest ontbreekt regelmatig van alles aan, denk niet dat je daar veel van kan afleiden
ze doen 3 festivals in het Pinkpop weekend, lijkt me dat die gewoon komen
Zijn er shows voor pinkpop gepland die nog niet gecanceled zijn? Als dat zo is, lijkt me er nog niet zo veel aan de hand en is het mogelijk iets met de planning of zo.