Pinkpop 2026

naast sky deck weekend tickets en sky deck zaterdag tickets, zijn nu ook de sky deck zondag tickets uitverkocht
Meestal een goede graadmeter voor de verkoop van de gewone tickets. Als het gaat zoals vorige jaren kan je op de zaterdag en zondag dus waarschijnlijk nu al wel zo'n 50k verwachten.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Met nog 2 namen voor zuid en noord (beide 1) en nog een aantal voor in tent, weten we dat met de namen die al bekend zijn er ook een paar op stage 4 zullen plaatsnemen, enig idee welke?

Zelf denk ik sleep theory, Ski aggu, Jehnny Beth, Hang Youth

Met nog 2 namen voor zuid en noord (beide 1) en nog een aantal voor in tent, weten we dat met de namen die al bekend zijn er ook een paar op stage 4 zullen plaatsnemen, enig idee welke?

Zelf denk ik sleep theory, Ski aggu, Jehnny Beth, Hang Youth
No, ik wit it net.
Mar neffens my soe Sleep Theory yn els gefal better geskikt wĆŖze foar de tinte.

Het is misschien niks, maar ik drop hem hier toch.
Doet Within Temptation hier nu een stille hint.
hebben ze afgelopen jaren vaker gedaan op deze wijze met Pinkpop geflirt...

ik hoop dat ze in aankomende edities nog wel een keer terug gaan komen, maar gezien de spot op de Bospop en ook Zwarte Cross lijkt me de kans voor Pinkpop in 2026 niet hoog meer

• Sad
Waarderingen: EFDEE
vraagje, al eens eerder gesteld maar geen reactie (vgm?) op toen gekregen.

Ik zie nog nergens resale tickets staan voor pinkpop. op ticketmaster
vanaf wanneer komt dat denken jullie?

Exacte datum geen idee maar kan nog wel even duren volgens mij.

vanaf mei volgens mij is dat beschikbaar in ticketmaster

edit:
@legenden : Mogelijk vanaf donderdag 7 mei 2026 om 10:00 uur

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: legenden
Maatje even gesproken! Het is even komkommertijd maar begin april na Pasen kunnen we laatste namen gaan bij schrijven! 2 namen voor noord en zuid en de rest alleen maar stage 4 en tent namen dus stel geen hoge eisen (wat we eigenlijk al wisten)! Ook kwa veranderingen met de indeling het veld mag hij niks over zeggen maar ook daar moet je niet te te grote veranderingen verwachten vergeleken met vorig jaar! Alleen een paar kleine aanpassingen!
Blokkenschema zoals het nu naar uitziet eind april! Verder nog vragen?😬
Toch benieuwd naar die veld aanpassingen, denk wel dat het uitmaakt of het echt druk wordt of niet.

Ik verwacht er niet teveel van , maar ben vooral benieuwd of men het terrein waar "vroeger' Stage4 stond weer bij het festival gaat betrekken.
Daar ga ik eigenlijk wel vanuit met de wetenschap dat deze editie wel eens drukker bezocht kan worden dan de vorige.
En dan heb je de ruimte wel nodig.

Toch benieuwd naar die veld aanpassingen, denk wel dat het uitmaakt of het echt druk wordt of niet.
Ze gingen toch een stuk van het backstage gebied toegankelijk maken voor het publiek. Daar wat meer 'chill' plekjes maken of 'mini-feestjes' organiseren zoals ze het zelf zeggen.

Als je via google maps kijkt zie je idd (op dit moment zie je het afbreken van 2024 via google maps in volle gang) dat de backstage van de mainstage best veel ruimte inneemt. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken

Waar ik enkel een aanpassing verwacht is nog plekken buitenom die er bij komen. Wellicht het deel dat voorheen ook backstage en een paar jaar Garden of Love podium was. Daarnaast bij drukker dan vorig jaar, ben ik benieuwd of de tenten in het midden van het veld wel terug komen, die verwacht ik niet of functie elders.

Andere aanpassing, hopelijk heeft Buro Pinkpop het gras op Megaland weer in optima forma gekregen...

• Leuk
Waarderingen: Landgraver en brutus257

Users who are viewing this thread