Pinkpop 2026

Waar ik enkel een aanpassing verwacht is nog plekken buitenom die er bij komen. Wellicht het deel dat voorheen ook backstage en een paar jaar Garden of Love podium was. Daarnaast bij drukker dan vorig jaar, ben ik benieuwd of de tenten in het midden van het veld wel terug komen, die verwacht ik niet of functie elders.

Andere aanpassing, hopelijk heeft Buro Pinkpop het gras op Megaland weer in optima forma gekregen...
Ik hoop dat ze stage 4 en Tent omdraaien! Hierbij heeft stage 4 ook wat meer schaduw en een flink veld om voor te spelen..

Garden of love zou in principe terug kunnen komen, mooie locatie tussen de boompjes!

Verder vind ik het al dikke prima, niet teveel poespas

Ik hoop dat ze stage 4 en Tent omdraaien! Hierbij heeft stage 4 ook wat meer schaduw en een flink veld om voor te spelen..

Garden of love zou in principe terug kunnen komen, mooie locatie tussen de boompjes!

Verder vind ik het al dikke prima, niet teveel poespas
Zat daar vanochtend nog aan te denken, vroeger kon ik me herinneren dat je in de garden of love ook nog wel is live muziek had. Opzich wel een heel leuke plek voor een extra mini-stage, of relax gebied.
Ook wel benieuwd wat ze dan kunnen/gaan doen met het gebied waar stage 4 stond. Als je daar echt alleen maar kraampjes enzo hebt vraag ik me af, of er wel mensen op af komen, aangezien je daar toch een beetje afgezonderd bent van de podia.

Waar ik enkel een aanpassing verwacht is nog plekken buitenom die er bij komen. Wellicht het deel dat voorheen ook backstage en een paar jaar Garden of Love podium was. Daarnaast bij drukker dan vorig jaar, ben ik benieuwd of de tenten in het midden van het veld wel terug komen, die verwacht ik niet of functie elders.

Andere aanpassing, hopelijk heeft Buro Pinkpop het gras op Megaland weer in optima forma gekregen...
Hopelijk hoeven ze geen olifantengras te gebruiken komende editie .

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
Zat daar vanochtend nog aan te denken, vroeger kon ik me herinneren dat je in de garden of love ook nog wel is live muziek had. Opzich wel een heel leuke plek voor een extra mini-stage, of relax gebied.
Ook wel benieuwd wat ze dan kunnen/gaan doen met het gebied waar stage 4 stond. Als je daar echt alleen maar kraampjes enzo hebt vraag ik me af, of er wel mensen op af komen, aangezien je daar toch een beetje afgezonderd bent van de podia.
Of de 3FM ballenbak met dakterras concerten terug.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
Ja klopt, heb daar Blackbird nog eens gezien lekker vanuit een zitzak!!

Kun je de silent disco niet naar daar verplaatsen? Ding heeft voor mij nooit geen meerwaarde gehad, omdat ik op het terrein toch de keuze maak voor muziek en daar dus ook nog nooit geweest, mocht ik even over het marktje lopen zou ik wellicht wel even een koptelefoontje willen pakken

Tussen het Pinkpopplein (oude stage 4 locatie) en de kalmaanbaan/tuinterras zit een behoorlijke 'bos' / groenstrook.
Met de juiste snoei en rooi werkzaamheden en de nodige creativiteit zou je daar best nog wel wat vierkante meters chill en schaduw plekken kunnen creëren.

4 Non Blondes spelen weekend van Pinkpop in Denemarken en de 24e in de UK! Laat maar doorkomen!
Dat zal dan de zat. of zon. moeten worden aangezien ze vrij. al spelen. Maar hoe groot is die kans? Met maar één nummer 1 hit in NL en er een kleine dertig jaar tussenuit te zijn geweest.
Best leuk om die weer eens live te zien.

Wat verwachten we?
- begin april 15 laatste namen
- eind april / begin mei tijdschema en app update
- eind mei plattegronden campings en festivalterrein met app update

of zou tijdschema gelijk met laatste namen komen? zouden ze de festivalterrein plattegrond nog laten wachten tot juni?

hoe dan ook nog 90 dagen...

Wat verwachten we?
- begin april 15 laatste namen
- eind april / begin mei tijdschema en app update
- eind mei plattegronden campings en festivalterrein met app update

of zou tijdschema gelijk met laatste namen komen? zouden ze de festivalterrein plattegrond nog laten wachten tot juni?

hoe dan ook nog 90 dagen...
Jouw tijdspad zou wel eens kunnen kloppen.

Ik denk als je wil vernieuwen dat je niet moet wachten met de laatste updates.
Laat de vernieuwingen in de plattegrond zien en kijk wat dat gaat doen met je ticketverkoop.
Wellicht geeft dat een positieve boost aan het geheel.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Enige schema waar ik met smart op zit te wachten is die vernieuwde NS planning waar ze over schrijven op hun website. Laatste trein naar de randstad zou rijden een uur na afsluitact. Maar op de website van NS is daar nog niets van te vinden.

Op de een of andere manier hier nooit tegenaan gelopen (al wist ik wel dat het ergens was). Waar was dat ergens? Bij dat reuzenrad in dat hoekje?

Op zich zijn er genoeg plekjes om zoiets te creeeren op het terrein, groen genoeg.
het was waar dat hartje op deze oude plattegrond stond, naast het Megaland hoofdgebouw

pinkpop4.jpg

Users who are viewing this thread

• Josy