Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je Metallica als headliner kunt zetten dan mag het zelfs een minder dagprogramma zijn en dan verkoopt het nog uit. Maar ik denk dat ze ook jongere headliners willen aantrekken om ook een jonger publiek aan te trekken. En aangezien 21 Pilots er toch (tijdelijk) de stekker gaan uittrekken, denk ik dat ze bij PP wel hoopten dat er veel mensen ze zeker nog een keer wilde zien en horen. Maar Metallica mag van mij zeker nog komen vóór of na 21 Pilots
wat ik vooral opvallend vond. Dat blijkbaar Foo Fighters al heel vroeg vast lag voor zondag. Dat The Cure eerder vast lag voor IOW dan voor Pinkpop. Dat Robert Smith op Pinkpop wilde spelen en dat ze daardoor alleen op de zaterdag van Pinkpop konden staan. Wat de uitzonderlijke 2 dagen achter elkaar werd in het tourschema, maar dan omdat Robert Smith op Pinkpop wilde staan. Exact 40 jaar na de laatste edtie in Geleen met als aflsuiter The Cure die toen de eerste keer op Pinkpop stonden. (leuk feitje, 40 jaar geleden de laatste keer Geleen, in 2028 is het dus 40 jaar geleden dat de eerste Pinkpop in Landgraag was)
overigens is de reactie van Ide raar over The Cure op zaterdag door Foo Fighters die al op zondag staan in combinatie met Engeland. Omdat The Cure de zondag van IOW staat?
overigens is de reactie van Ide raar over The Cure op zaterdag door Foo Fighters die al op zondag staan in combinatie met Engeland. Omdat The Cure de zondag van IOW staat?
Het hele interview had weinig diepgang en nieuwigheden.
Als je daar dan toch zit, gooi je er een charme offensief in, ga je een primeur neerleggen en aan marketing doen.
"Nee, we gaan nog niks verklappen"..........wanneer dan wel?
Het hele interview had weinig diepgang en nieuwigheden.
Als je daar dan toch zit, gooi je er een charme offensief in, ga je een primeur neerleggen en aan marketing doen.
"Nee, we gaan nog niks verklappen"..........wanneer dan wel?
Er is met een ijzersterke lineup tegen het tarief van vorig jaar nog geen dag uitverkocht.... ik denk dat ze toch wel op wat uitverkochte dagen hadden gehoopt.
Ik denk ook dat de verkoop prima gaat, maar tevreden moet je als directeur natuurlijk nooit zijn. Verder vind ik dat beiden verbaal niet echt sterk zijn en vooral Ide straalt nou niet echt heel veel energie uit. Die moet maar lekker op de achtergrond blijven.
Heb eerlijk gezegd ook helemaal niets met dit soort radio maken; maak het wat spannender allemaal!
You guys know more hé, maar hoe waren de verkoopcijfers voor editie 2025, 2024, 2023? En zijn de huidige verkoopcijfers voor 2026 niet al beter dan die, waardoor ze (terecht) tevreden zijn? Een stijgende trend is immers altijd een goed iets/begin