Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat lijkt mij een vrij zekere afsluiter van de tent. Wat wel een bijzondere plek is voor een voorheen BKS-headliner.
Voor mij is Soulwax voor die zaterdag (de dag dat ik er ben) wel de meest opvallende naam. Verder geen namen toegevoegd die mij storen; ook geen namen die me echt gaan verrassen. Maar al met al best een prima Pinkpop-worp.
In die zin was zo'n spot zoals op Glastonbury een tijd terug ideaal. Gewoon een uurtje rammen.
Of zoals Grohl toen zei: I’ll make it short, they gave us one hour so we’ve got to f*cking pack it in.”
Over My Baby, die staan er toch ook alweer voor de derde of vierde keer he? En dat voor een band die imo echt helemaal niks speciaals toevoegt aan het poplandschap in Nederland. Toch bijzonder.
Ik heb Di-rect eens op het hoofdpodium van Essential zien spelen. Er stonden ongeveer 10 toeschouwers op het veld. De meest overrated band van Nederland. Behalve die bewuste dag.
Heeft pinkpop de STAATsloterij gewonnen?? enkel stage 4 en wellicht de tent zal nog wat namen krijgen!
Verder is over Di-rect geen discussie mogelijk.. zie de volgorde van namen op de website! Die gaan we gewoon dat podium afsluiten..
Zelf zie ik een Ski Aggu stage 4 afsluiten!
Over My Baby, die staan er toch ook alweer voor de derde of vierde keer he? En dat voor een band die imo echt helemaal niks speciaals toevoegt aan het poplandschap in Nederland. Toch bijzonder.
Heeft pinkpop de STAATsloterij gewonnen?? enkel stage 4 en wellicht de tent zal nog wat namen krijgen!
Verder is over Di-rect geen discussie mogelijk.. zie de volgorde van namen op de website! Die gaan we gewoon dat podium afsluiten..
Zelf zie ik een Ski Aggu stage 4 afsluiten!
jammer dat ze daar nog zo weinig of niets van hebben losgelaten, die hadden net zo goed met de eerste en tweede drop mee kunnen liften op de publiciteit.
Of zouden die artiesten zo veel noten op de zang hebben dat deze namen nog niet bekend gemaakt mogen worden.
jammer dat ze daar nog zo weinig of niets van hebben losgelaten, die hadden net zo goed met de eerste en tweede drop mee kunnen liften op de publiciteit.
Of zouden die artiesten zo veel noten op de zang hebben dat deze namen nog niet bekend gemaakt mogen worden.