Pinkpop 2026

Ben erg blij met deze worp, maar vraag me toch af waar we Natasha Beddingfield aan verdiend hebben?

Volgens mij weinig nieuws gedaan de laatste tijd (laatste album uit 2019) en voor mijn gevoel ook geen echte klassieker die je altijd wel kunt boeken. Maar goed, genoeg alternatieven ;)
Er loopt altijd een categorie 'Nostalgie zoekers' op't veld.

Ben erg blij met deze worp, maar vraag me toch af waar we Natasha Beddingfield aan verdiend hebben?

Volgens mij weinig nieuws gedaan de laatste tijd (laatste album uit 2019) en voor mijn gevoel ook geen echte klassieker die je altijd wel kunt boeken. Maar goed, genoeg alternatieven ;)
Net zoiets als de Mika boeking afgelopen jaar, deed het prima op Noord!!

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Je bedoeld die oude nummers die net voor een kwart zo goed landen als de klassiekers? Gewoon een prima nostalgieboeking. Oordoppen gaan wel nodig zijn tijdens Unwritten, denk niet dat de gemiddelde Pinkpopper zo hoog komt....
Die heeft überhaupt toch maar 2 hits? Met Unwritten en These Words?

Doe eens niet zo flauw joh. Ik vraag gewoon wat.

Ik snap nog steeds je vergelijking tussen Mika en Bedingfield niet. Vond Mika wel een mooie boeking.
Niest flauws aan, jij hebt altijd een hele grote negatieve mond over PP, maar weet totaal niet waar je over praat. Mika zijn hits sloegen gigantisch aan afgelopen jaar en bij Bedingfield zal het hetzelfde zijn en jij geeft dan je mening alleen maar met toetsenbord ervaring.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Bij mij in de groep heeft Bedingfield inderdaad meteen een 'terug naar de puberteit' reactie opgeleverd. Denk dat er wel een aantal naar toe zullen gaan op die dag.

Voor de rest erg blij met de drop. Hang Youth moet wel een feestje worden.
Leuk dat er toch best wat namen van de chatbot bevestigd zijn.

Niest flauws aan, jij hebt altijd een hele grote negatieve mond over PP
Ik ben vrij positief vandaag. ;)

Prima line-up. Wel eens met @jimmywe. Mist net wel even die ene bijzondere boeking of publiekstrekker die het affiche net even die glans geeft die het nu mist. Het is goed, meer dan goed zelfs, maar tegelijkertijd heb ik niet het gevoel dat ik echt iets mis als ik niet ga. Het zijn namen die je jaarlijks altijd wel ergens kan meepikken.

Niest flauws aan, jij hebt altijd een hele grote negatieve mond over PP, maar weet totaal niet waar je over praat. Mika zijn hits sloegen gigantisch aan afgelopen jaar en bij Bedingfield zal het hetzelfde zijn en jij geeft dan je mening alleen maar met toetsenbord ervaring.
Vind het toch bewonderingswaardig hoe vaak je het richting de persoon weet te trekken.

Natasha Bedingfield een keer als voorprogramma gehad bij Justin Timberlake. Echt verschrikkelijk vond ik dat. Mooi moment om iets anders te doen op het festival.

Users who are viewing this thread