Pinkpop 2026

Heb je een bron? Glasto noemde ze verwend?

Maakt het niet minder onzinnig imo.
Glastonbury-baas voorspelt slechte tijden voor festivals
Michael Eavis, organisator van Glastonbury, het grootste festival in Europa, zegt dat de gouden tijden voorbij zijn voor de meeste popfestivals. Ook zijn eigen Glastonbury, waarvan Eavis toegeeft dat het op de rand van het faillisement heeft gestaan. De reden? Te veel festivals en te dure groepen, die dan ook nog te vaak optreden, volgens Eavis. Dit is ouder interview. Ik ga nog speuren

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: jeff250381 en B0G5
Maar het lijkt er dus op dat direct Noord headliner is en yungblud sub zuid voor foo fighters? Jammer had gehoopt andersom dan kon ik lekker vanaf yungblud blijven staan🤣

Glastonbury-baas voorspelt slechte tijden voor festivals
Michael Eavis, organisator van Glastonbury, het grootste festival in Europa, zegt dat de gouden tijden voorbij zijn voor de meeste popfestivals. Ook zijn eigen Glastonbury, waarvan Eavis toegeeft dat het op de rand van het faillisement heeft gestaan. De reden? Te veel festivals en te dure groepen, die dan ook nog te vaak optreden, volgens Eavis. Dit is ouder interview. Ik ga nog speuren

Daar staat dit

met een eenzijdig gerichte tiktok en streaminggeneratie die blijft hangen in eigen genre en verwend is

toch totaal niet in?

Met spijt in het hart sla ik na 3 edities dit jaar even over. Op zich geen slechte affiche, maar de meeste namen waar ik op hoopte hebben het helaas niet gehaald 😄😉
Ik duim alvast voor volgend jaar!

Die namen komen normaliter wel voorbij op Stage 4, niet op grotere podia toch.

Had na post van gister wel op Buffalo Traffic Jam gehoopt. Kende ze niet, maar ben ze gaan luisteren en echt toffe muziek! Denken jullie dat dit nog een kanshebber is ? Of zouden ze iets te groot zijn voor stage 4? Ik heb echt geen idee

Mm. prima namen al voor mij persoonlijk weinig interessant. De vrijdag is iets leuker geworden met natasha bedingfield. We gaan daar een dagticket voor kopen. Rest van de namen word ik niet warm van, al kan me voorstellen dat voor anderen hier het een leuke drop is;)

Denk dat we niet ontevreden hoeven zijn over de line up dit jaar.

Mm. prima namen al voor mij persoonlijk weinig interessant. De vrijdag is iets leuker geworden met natasha bedingfield. We gaan daar een dagticket voor kopen. Rest van de namen word ik niet warm van, al kan me voorstellen dat voor anderen hier het een leuke drop is;)

Denk dat we niet ontevreden hoeven zijn over de line up dit jaar.
Ze zullen het graag hebben dat je een dagticket voor vrijdag koopt. Dat is het hoogstnodige 😅.

• Leuk
Waarderingen: legenden en elo
Waar is onze eigen mister Pinkpop eigenlijk. Heb Dennis als 2 weken niet gezien hier, zeker na nieuwe namen ben ik altijd wel benieuwd naar zijn mening en inbreng

Ben erg blij met deze worp, maar vraag me toch af waar we Natasha Beddingfield aan verdiend hebben?

Volgens mij weinig nieuws gedaan de laatste tijd (laatste album uit 2019) en voor mijn gevoel ook geen echte klassieker die je altijd wel kunt boeken. Maar goed, genoeg alternatieven ;)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread