Pinkpop 2026

Prima line-up. Wel eens met @jimmywe. Mist net wel even die ene bijzondere boeking of publiekstrekker die het affiche net even die glans geeft die het nu mist. Het is goed, meer dan goed zelfs, maar tegelijkertijd heb ik niet het gevoel dat ik echt iets mis als ik niet ga. Het zijn namen die je jaarlijks altijd wel ergens kan meepikken.

Ik verwacht toch ook op de zondag nog wel wat gewicht erbij. Opvallend minder namen dan de vrijdag en zaterdag. Foo's zullen max 2,5 uur spelen. Aangezien hun festival show meestal 2 uur en met uitzondering 2,5 uur duren.

Het is wat @Timmetje zegt het zijn wel een hoop namen die je jaarlijks zou kunnen zien. Maar overal een mooie line up. Vooral vergeleken met de afgelopen jaren.

Duran Duran doet ook een Europese tour aan. 19 juni in Denemarken en 24 juni in Praag. Is dit wat voor de zaterdag ????

Prima line-up. Wel eens met @jimmywe. Mist net wel even die ene bijzondere boeking of publiekstrekker die het affiche net even die glans geeft die het nu mist. Het is goed, meer dan goed zelfs, maar tegelijkertijd heb ik niet het gevoel dat ik echt iets mis als ik niet ga. Het zijn namen die je jaarlijks altijd wel ergens kan meepikken.
Dingen als The xx, Gorillaz, Nick Cave, Matt Berninger, David Byrne of Little Simz bedoel je? Dat zal altijd een probleem blijven voor PP natuurlijk, zolang DTRH en BKS bestaan.

Alleen hebben ze nu eens geen gemakzuchtige 'opvulling' vol namen die eigenlijk te klein zijn voor hun spots.

• Leuk
Waarderingen: Josy en Timmetje
Leuke namen erbij, benieuwd of deze worp nog veel tickets gaat schuiven of is het een gelopen race deze editie?

Dit. Exact.
Leuke hoop namen als je voor de eerste keer een festival doet. Maar weinig uniek/speciaals en veel dingen die je altijd wel ergens kan zien.

Er valt volgens mij ook meer te doen met dat noord - zuid gegeven.

Meest positieve is niet teveel Nederlandse opvullingen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Prima acts erbij qua grootte. Je zou toch wel moeten uitverkopen met deze line-up. De zaterdag en zondag zou ik me prima vermaken.
Voor mij persoonlijk mis ik wel de frisse namen en namen die ik niet al vaak live heb gezien. Maar wie weet kunnen die nog bij de stage 4 namen staan.

Prima acts erbij qua grootte. Je zou toch wel moeten uitverkopen met deze line-up. De zaterdag en zondag zou ik me prima vermaken.
Voor mij persoonlijk mis ik wel de frisse namen en namen die ik niet al vaak live heb gezien. Maar wie weet kunnen die nog bij de stage 4 namen staan.
Vrijdag is voor mij ook veruit de minste dag.
Hoop dat er idd nog iets van een bijzonder publiekstrekker bij komt. Vermaak me nu meer dan prima maar heb niet echt iets waar ik voor sta te springen

Dat is natuurlijk wel een forum dingetje, maar de gemiddelde festivalbezoeker zal dit toch een prima line up vinden. Hoop dan ook voor PP dat ze goed verkopen, want anders zie ik het somber in voor ze.

• Leuk
Waarderingen: thijssen2000
Here We Go Again GIF

• Haha
Waarderingen: Bassie78
Prima namen maar ik word er zelf eerlijk gezegd totaal niet enthousiast van. Had echt gehoopt op wat meer stage4 namen ook. Overall wel echt een betere line up dan voorgaande jaren en ik zal me er ongetwijfeld wel vermaken maar hoop wel dat bij die laatste drop nog iets zit waar ik ook enthousiast van word.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Wel erg benieuwd of dit de verkoop nog een boost gaat geven. Ik zie de bezoeker die nog twijfelt tussen weekendje RW of PP nu ook niet eens die zwier richting PP maken.

Users who are viewing this thread