Pinkpop 2026

Prima namen! Alleen Halsey boven Editors vind ik erg hoog..
Ben hier wel bij mee. Hoef halsey niet te zien en voor mijn groepje zijn editors en the cure allebei een must. Wel lekker dat ze dan op hetzelfde podium staan en je makkelijk een goede plek hebt voor ze

• Leuk
Waarderingen: Maria
Ik ben zeer content met de namen die mij toch over de streep gaan trekken om een ticket te kopen? Iemand toevallig al een clashfinder gemaakt die ik aan kan vullen :)?

Prima drop!
Dan zijn er nu 45 namen bekend, wat betekent dat we er nog 15 kunnen verwachten ongeveer.

Halsey is dus de noord afluiter voor de zaterdag.

zeer content dat Halsey niet op de zondag er bij is gekomen. En nu hopen op War Pigs duetje van Tom Morello & Foo's'samen

De chatbot is terug!!!!!:ROFLMAO:
Happy James Corden GIF by The Late Late Show with James Corden

• Haha
Waarderingen: thijssen2000
Ik ben niet super enthousiast, maar ook niet ontevreden. Prima dat er wat namen tussen zitten die niet mijn smaak zijn (Jade, ik vond Little Mix destijds echt verschrikkelijk), zodat ik niet tegen te veel clashes aanloop ;-).

Blij met the Vaccines en Tom Morello. Verder Balu Brigada, Soulwax, Triggerfinger en Good Neighbours ook leuke toevoegingen.

Ik hoop op nog wat leuke stage 4 namen.

Zonder al te positief te zijn!
Hoe is het mogelijk dat men nu wel een waardige line up weet te boeken?

Zo kent de vrijdags slechts 1 Nederlandse boeking op de hoofdpodia met een roxy (qua populariteit te begrijpen)

Zaterdag ook slechts 1 (ook te begrijpen maar niets voor mij)

En ook de zondag valt reuze mee met Di-rect en wellicht Bente?

Als ik zo door de dagen heen scroll zijn het allemaal "grote" namen en mochten we het afgelopen jaren met mischien de helft doen!

Ja ik mis toch iets…
De onderlaag? Die mis ik ook nog wel. En ja, wat 'scherpere' laag, maar da's voor al meer dan 10 jaar foutu.

Maar precies lang geleden dat Pinkpop nog zoveel grote 'middelgrote namen' heeft gehad naar mijn gevoel. Met ook nog eens twee grote RW headliners en FF daarboven.

prima aanvullingen, paar mooie namen. ik ga naar Graspop en de Werchter zaterdag maar vind eigenlijk de line up van de 21P dag op pinkpop wel beter dan die van Werchter, helaas valt Pinkpop samen met Graspop dus is dat geen optie.

Users who are viewing this thread