Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan hier wel aardig in meekomen maar eerlijk gezegd vind ik het boeken van acts zoals Bouke nog meer het failliet van Pinkpop als grootste festival van Nederland. Bij Bospop accepteer ik het knarsentandend omdat het bij het festival hoort maar een festival als Pinkpop moet zich niet gaan wagen aan Tros familiefeest imitatie acts.
Dan hadden ze de kaartjes wel wat duurder mogen maken want dat is een aardig kost plaatje dan en de kaartjes hebben ze expres zo gelaten ondanks dat de kosten omhoog zijn gegaan
Ligt er maar aan in welke genre je kijkt. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de kwalitatieve metal ben ik stikjaloers op wat België allemaal biedt met Amenra, Doodseskader, Brutus, Psychonaut, Hippotraktor, Hemelbestormer en deze lijst kan nog wel even doorgaan. En die bands zijn hier ook bekend.
Hou niet zo van het genre van Bente maar wat een goeie stem!
Zelfde heb ik met Lauren Spencer Smith, positief verrast over haar stem, dacht dat het een door TikTok opgeblazen zangeres is maar zingen kan ze zeker.