Pinkpop 2026

Ik kan hier wel aardig in meekomen maar eerlijk gezegd vind ik het boeken van acts zoals Bouke nog meer het failliet van Pinkpop als grootste festival van Nederland. Bij Bospop accepteer ik het knarsentandend omdat het bij het festival hoort maar een festival als Pinkpop moet zich niet gaan wagen aan Tros familiefeest imitatie acts.
Ja, ik wist oprecht niet wie het was. Een nep Elvis is idd net zo goed een failliet; op moreel vlak iets minder. Maar zou wel een dieptepunt zijn.

Maar goed, kan me ook haast niet voorstellen dat de drie opties serieus bedoeld waren.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Andre Rieu zou je bijvoorbeeld wel op de donderdagavond kunnen zetten. Met gratis toegang.
Als goedmaker voor de locals.
Heb je het veld direct vol.
Dan hadden ze de kaartjes wel wat duurder mogen maken want dat is een aardig kost plaatje dan en de kaartjes hebben ze expres zo gelaten ondanks dat de kosten omhoog zijn gegaan

Bente is niet echt muziek voor mij maar man... Haar optreden bij de opening van 3FM was wel echt kippenvel!

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ligt er maar aan in welke genre je kijkt. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de kwalitatieve metal ben ik stikjaloers op wat België allemaal biedt met Amenra, Doodseskader, Brutus, Psychonaut, Hippotraktor, Hemelbestormer en deze lijst kan nog wel even doorgaan. En die bands zijn hier ook bekend.
Waar is hier? 😉

troll GIF

Hou niet zo van het genre van Bente maar wat een goeie stem!
Zelfde heb ik met Lauren Spencer Smith, positief verrast over haar stem, dacht dat het een door TikTok opgeblazen zangeres is maar zingen kan ze zeker.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread