Pinkpop 2026

Toch lijkt me niet dat teddy en zara voor minder gaan komen dan sub en noord afsluiters en ze zijn groot op de poster geplaatst
Het is ook niet mijn genre dus ik volg ze niet erg, maar volgens mij zijn t wel aardig grote namen ja, vooral Teddy, maar blijkbaar niet echt publiekstrekkers.(kaartenverkopers)

Verwacht eigenlijk een Pop naam nog dan op de zaterdag om de weekend tickethouders te trekken die wat meer pop minded zijn. Had nog een redelijke grote verwacht op vrijdag qua rock een plekje net onder Teddy en Zara
Ik hoop op Alter Bridge zaterdag, maar dat zal wel te veel rock zijn ja.

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Toch lijkt me niet dat teddy en zara voor minder gaan komen dan sub en noord afsluiters en ze zijn groot op de poster geplaatst
Op Werchter stevent Teddy Swims af op een positie als 4e laatste op Main met sowieso nog Capaldi en The XX na hem en waarschijnlijk nog een act. Op Pinkpop direct sub? Mwah.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Het is ook niet mijn genre dus ik volg ze niet erg, maar volgens mij zijn t wel aardig grote namen ja, vooral Teddy, maar blijkbaar niet echt publiekstrekkers.(kaartenverkopers)
Vergeet niet dat Teddy ook op Werchter staat en waarschijnlijk net wat minder fans heeft dan bijvoorbeeld een the Cure en een YUNGBLUD en uiteraard de Foo's

Op Werchter stevent Teddy Swims af op een positie als 4e laatste op Main met sowieso nog Capaldi en The XX na hem en waarschijnlijk nog een act. Op Pinkpop direct sub? Mwah.
Ik zeg niet dat ik het vind he maar alle signalen lijken daar wel op te wijzen dus ik bereid me wel erop voor dat we niet heel veel grote namen meer gaan krijgen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe
mijn god waar zijn we terecht gekomen???
er zijn nu serieuze discussies dat susan en freek best nog wel te doen is.
in vergelijking met roxy dekker

voor deze post zou je 3 jaar geleden een ban krijgen.
ik vrees echt dat het festileaks forum door de ondergrens gezakt is.

is niet erg, alles veranderd, maar t is duidelijk dat ik; pinkpop en festileaks ontgroeid ben.
wel jammer , want ik zit hier al , eh, geen idee, maar iig erg lang.
Over 6 dagen vier je zelfs jouw 10-jarige jubileum op dit forum. Ik heb al een aanzet gedaan voor een playlist voor deze speciale dag, hopelijk vind je dat oké? Ik heb Olivia Rodrigo, Pommelien Thijs, Sabrina Carpenter en Chappelle Roan op de playlist gezet?
Groetjes, Sjakie

Kom maar door met die War on Drugs-speculaties
Ja goede vraag - enige plek in festivalland is Pinkpop of Lowlands komende zomer. Tour die nu bekend is slechts 2 - 10 juli met 4 optredens in Europa. Als ze Pinkpop doen zou er ca. 2 weken overbrugt moeten worden. Of ze zouden in augustus nog een (kortere) tour doen langs die festivals. Al lijkt me dat minder passend, volgens mij ook geen nieuw werk in aantocht waardoor ik eerder Pinkpop zou verwachten. Zou een mooie spot zijn voor TOP op vrijdag en zou voor mij die dag veel interessanter maken.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Nou even navraag gedaan en weet kwa procenten wat er verkocht is maar mag niet al te veel kwijt aan mij! Weekendkaarten zijn ze tevreden mee to nu toe en de vrijdag loopt ver achter vergeleken met de andere twee dagen! Hij verwacht dat het sws drukker gaat worden dan afgelopen editie!

Over de vraag wat we kwa namen nog kunnen verwachtten moeten we niet al te hoge eisen gaan stellen! 1 redelijke grote naam nog voor de zaterdag maar de rest vooral tent en vroege middag namen!
De eerste lading namen spreekt de meeste mensen aan natuurlijk.
Benieuwd wat ze er nog bij gaan zetten verdeeld over de dagen maar zoals je zegt, niet te veel meer verwachten....

Is op die zaterdag dan wel een hele rare eend in de bijt. Past niet echt. En ook niet hele hoge spots meer open op zaterdag.

Users who are viewing this thread