Pinkpop 2026

Ik volg je weer bijna helemaal 😀 maar enkele jaren geleden stond Lauren Spencer Smith in de tent en die vond ik best goed. Idles heb ik nog nooit live gezien dus wil ik zeker een kans geven maar die anderen die je opnoemt, zijn ook mijn ding niet. Roxy Dekker bijvoorbeeld daarstraks 2 liedjes van geluisterd... Echt niks voor mij. Geef me dan zonder enige twijfel maar Suzan en Freek 😉.
Lauren Spencer vorige keer ook geskipt. Idles wel veel positieve reacties over gelezen, maar met name over de show indd. Roxy Dekker, Hoewel ze schijven dat ze echt is. Vind ik haar alles behalve echt en ook niks bijzonders ook. Dan indd liever Suzan en Freek ja (overigens nog best veel nummers die we wel kunnen mee zingen en ook nog wel een aantal leuke nummers).

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
mijn god waar zijn we terecht gekomen???
er zijn nu serieuze discussies dat susan en freek best nog wel te doen is.
in vergelijking met roxy dekker

voor deze post zou je 3 jaar geleden een ban krijgen.
ik vrees echt dat het festileaks forum door de ondergrens gezakt is.

is niet erg, alles veranderd, maar t is duidelijk dat ik; pinkpop en festileaks ontgroeid ben.
wel jammer , want ik zit hier al , eh, geen idee, maar iig erg lang.

is niet erg, alles veranderd, maar t is duidelijk dat ik; pinkpop en festileaks ontgroeid ben.
Bit dramatic, aren’t you 👀🤣

Denk toch dat de beleving bij Suzan en Freek heel anders is geworden na hun nieuws afgelopen zomer. Zou zomaar een heel intens optreden weer kunnen zijn.

Als je op het pijltje onder je usernaam drukt kun je zien dat je sinds 2015 op festileaks zit.

Denk toch dat de beleving bij Suzan en Freek heel anders is geworden na hun nieuws afgelopen zomer. Zou zomaar een heel intens optreden weer kunnen zijn.
dus omdat iemand ongeneeslijk ziek is, verdiend hij ineens een plek op pinkpop ondanks de pinkpop onwaardige muziek.
Ik vind dat heel vreemd.
en uiteraard, het is verschrikkelijk voor hem en ik vind t een aardige gast, maar zn muziek hoort niet op pinkpop, en daar waren we het 2 jaar geleden allemaal over eens.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381 en thedude182
dus omdat iemand ongeneeslijk ziek is, verdiend hij ineens een plek op pinkpop ondanks de pinkpop onwaardige muziek.
Ik vind dat heel vreemd.
en uiteraard, het is verschrikkelijk voor hem en ik vind t een aardige gast, maar zn muziek hoort niet op pinkpop, en daar waren we het 2 jaar geleden allemaal over eens.
Ja misschien een beetje cru en mensen zullen hier niet lief op reageren maar ik geef je wél gelijk. Pinkpop heeft altijd al (te)veel Nederlandse muziek gehad maar je bleef tenminste nog bespaard van de CAS achtige acts zoals Nick en Simon en dus ook Suzan en Freek.

• Leuk
Waarderingen: thedude182
Ja misschien een beetje cru en mensen zullen hier niet lief op reageren maar ik geef je wél gelijk. Pinkpop heeft altijd al (te)veel Nederlandse muziek gehad maar je bleef tenminste nog bespaard van de CAS achtige acts zoals Nick en Simon en dus ook Suzan en Freek.
Acda en de Munnik schuurde toch ook wel al 'n beetje? Miss Montreal stond ooit op de Main (brrr) bijv

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik denk dat er vooral op dit forum een soort bubbel is. Waar Suzan en Freek en Roxy Dekker nou niet echt inpassen.
Het is ook zeker mijn smaak niet, net als sommige andere artiesten, maar ik denk dat we iedereen gewoon lekker moeten laten. En er staan wel vaker artiesten op Pinkpop waar ik me over verbaas. Ik bedoel, op mijn eerste Pinkpop stond Katy Perry lekker vals te zingen in de tent. Of Miss Montreal die daar op een Mainstage stond (niet hetzelfde jaar).
Laten we ons vooral focussen op dat ze echt wat proberen te doen met de feedback van de afgelopen jaren, meer schaduwplekken en ruimte om te chillen. En gelukkig hoeven we niet naar die Nederlandse artiesten als we het niet willen zien, ook dat geeft dan een signaal aan de organisatie denk ik.

Er staan een aantal hele goede namen dit jaar op Pinkpop, waardoor ik er sowieso de zondag bij ben. En als mijn herstel na de bevalling het toelaat, hoop ik ook de zaterdag mee te kunnen pakken. Dit is echt de eerste keer sinds jaren dat ik naar Pinkpop ga in plaats van Werchter.

Acda en de Munnik schuurde toch ook wel al 'n beetje? Miss Montreal stond ooit op de Main (brrr) bijv
Hm ja je hebt gelijk. En ik zal nog wel meer voorbeelden naar mijn hoofd krijgen. Mijn laatste keer Pinkpop is ook alweer 10 jaar geleden dus waar bemoei ik me mee eigenlijk. Carry on!

Gers Pardoel, Guus Meeuwis, er zijn door de jaren heen wel echt meer van dit soort artiesten geweest. Verder zijn zowel Roxy Dekker als S&F gewoon heel populair. Voor mijn tijd werd Doe Maar ook weggehoond, volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ik vind dat heel vreemd.

Nee, het is niet daarom dat ze een plek verdienen, het is daarom dat die show een stuk intenser kan zijn. Maar dit type acts zijn altijd wel op Pinkpop geweest toch? Wordt er hier bijvoorbeeld zoveel anders gekeken naar Suzan en Freek dan naar een Guus Meeuwis (2017), Acda en de Munnik (2024). Iets als Gers Pardoel kom ik ook nog tegen in 2012.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en colette283
exact. S&F zijn al jaren een relevante naam, en nu het nog kan hoog tijd voor eens pinkpop. Mijn vriendin vind het topmuziek, ik wat minder maar kan prima een uurtje meezingen op wat nrs. niet alles hoeft hardrock te zijn haah.

We hebben al 2x Ronnie Flex op Pinkpop gehad en we storen ons aan S&F, even rustig aan.... Heb zelfs nog liever Roxy Dekker met de Bankzitters als die wannabe gangsterrappers als een Ronnie Flex.
Ik vrees voor je dat Ronnie gewoon komt opdagen bij Roxy ;)

We hebben al 2x Ronnie Flex op Pinkpop gehad en we storen ons aan S&F, even rustig aan.... Heb zelfs nog liever Roxy Dekker met de Bankzitters als die wannabe gangsterrappers als een Ronnie Flex.
Ronnie Flex heeft meer talent in z'n knieschijf dan Roxy Dekker en De Bankzitters bij elkaar. Maar dat terzijde.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread