Pinkpop 2026

Opzich wel opvallend dat pinkpop dit keer geen grote metal naam heeft, normaal hebben die altijd wel minstens 1 naam in dat segment op een redelijk hoge mainstage plek

Aanbod is er genoeg dus zal wel een bewuste keuze zijn

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Is op die zaterdag dan wel een hele rare eend in de bijt. Past niet echt. En ook niet hele hoge spots meer open op zaterdag.
Er wordt toch gesproken over dat er nog een hoge spot bij komt op zaterdag, dus dan is een andere dag geen mogelijkheid.

Er wordt toch gesproken over dat er nog een hoge spot bij komt op zaterdag, dus dan is een andere dag geen mogelijkheid.
Hoge spot, wil niet zeggen eerder op de dag op de Zuid / Noord podium imo, afsluiter tent is imo ook een hoge spot

staan op Graspop derde op Mainstage. Kunnen op Pinkpop ook wel halverwege programma Zuid of Noord staan
Zijn in België wel een stuk kleiner dan in Nederland. Staan hier straks in een niet-uitverkochte AB (2000 plaatsen) terwijl ze bij jullie de Ziggo doen...

Zijn in België wel een stuk kleiner dan in Nederland. Staan hier straks in een niet-uitverkochte AB (2000 plaatsen) terwijl ze bij jullie de Ziggo doen...
17uur main kan toch makkelijk voor Alter Bridge. Ik mannifesteer gewoon dat t een mogelijkheid is (🙌)

• 100
Waarderingen: DennisvdBr
Ja goede vraag - enige plek in festivalland is Pinkpop of Lowlands komende zomer. Tour die nu bekend is slechts 2 - 10 juli met 4 optredens in Europa. Als ze Pinkpop doen zou er ca. 2 weken overbrugt moeten worden. Of ze zouden in augustus nog een (kortere) tour doen langs die festivals. Al lijkt me dat minder passend, volgens mij ook geen nieuw werk in aantocht waardoor ik eerder Pinkpop zou verwachten. Zou een mooie spot zijn voor TOP op vrijdag en zou voor mij die dag veel interessanter maken.
Bospop past imo alleen nog

• Thinking
Waarderingen: Josy

Users who are viewing this thread