Hi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en lees sinds een paar dagen mee. Ik ben ooit 1 dag naar Pinkpop geweest (2017 ofzo) en vorig jaar voor het eerst een weekend RW. Dit jaar wordt denk ik een weekend Pinkpop. In tegenstelling tot wat ik hier vooral lees over de headliners, kijk ik vooral het meest uit naar TOP van de headliners. Ook kijk ik erg uit naar Royel Otis, Foo Fighters en Franz Ferdinand. Verder vind ik IDLES, Sleep Theory, Haunted Youth en The Plot in You erg goed klinken (ik kende hun voorheen nog niet).
Wat mij vorig erg goed beviel aan RW waren de kleinere bandjes (Bad Nerves, Almost Monday, Corella) op de kleinere stages. Ook bepaalde muziek die ik zelf niet echt luister was ontzettend vet om live mee te maken (Heilung, Peter Cat's Recording, Goose, Underworld). Het zou leuk zijn om ook zoiets nog op de lineup te zien bij PP. Even iets totaal anders tussen de rock door, daar schaar ik een Roxy Dekker ook onder en om die reden lijkt me dat optreden ook wel leuk.
Ik hoop vooral dat er nog wat indie rock bandjes komen of BMTH lijkt me ook wel vet om te zien van de namen die ik hier nog gelezen heb. Wat mijn droom zou zijn qua bands/artiesten (even volledig uit beschouwing gelaten of ze uberhaupt touren etc):
- The Wombats
- Bad Nerves
- Balu Brigada
- Circa Waves
- Cassia
- The Pigeon Detectives
- Two Door Cinema Club
- Wolfmother
- Parcels
- Royal Blood
Dit zal vast afwijken van genoeg andere meningen, maar wellicht leuk om ook de point of view van een meer casual / onervaren festivalganger te zien, vandaar m'n post