Pinkpop 2026

Ik denk ook dat de verwachtingen hier te hoog liggen. Voor hetzelfde geld wordt het Froukje & S10 die een vervolg geven aan hun 2 uitverkochte Ziggo shows.
Gaat niet gebeuren. Gaan weer solo verder na dit avontuur. Klein detail over die 'uitverkochte' ziggo shows; avond 1 zat de tweede ring dicht.

Zie net op instagram dat Tash Sultana ook aan het touren is in Europa, of zou dat te snel zijn na 2023?
Zou ik ook een toffe boeking vinden, maar als het LL word dan zal PP het zeker niet worden.

Is het echt zo lachwekkend dat ik S10/Froukje een goede zet zou vinden?
Nee dat niet maar ik zou het niet echt toejuichen. Ook 2 artiesten die je net als Di-Rect op bijna alle middel-grote festivals kan zien en gaat ook niet de verkoopcijfers een boost geven denk ik. Misschien als opener van de zaterdag misschien maar hoop toch wel op een iets exclusievere internationale naam (of Within Temptation natuurlijk 🤪)

Is het echt zo lachwekkend dat ik S10/Froukje een goede zet zou vinden?
Nee natuurlijk niet, sterker nog, vind dat een stuk leukere act dan de gemiddelde Nederlandstalige acts die Pinkpop over het algemeen boekt. Zorgt ook voor een iets frissere input aan je line-up. Het sluit alleen misschien iets meer aan bij het publiek van DTRH of LL.. Aan de reacties op jou reactie te zien hebben ze dan hier misschien toch liever acts als Suzan & Freek of andere acts die iets meer Skyradio gehalte hebben.

Ik zou haar graag in een tent op de camping geprogrammeerd zien 😉
Op zich een DJ-set van die twee op de camping is wel een goed idee. Is meestal ook wel een feestje volgens mij.

Laatst bewerkt:
Hi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en lees sinds een paar dagen mee. Ik ben ooit 1 dag naar Pinkpop geweest (2017 ofzo) en vorig jaar voor het eerst een weekend RW. Dit jaar wordt denk ik een weekend Pinkpop. In tegenstelling tot wat ik hier vooral lees over de headliners, kijk ik vooral het meest uit naar TOP van de headliners. Ook kijk ik erg uit naar Royel Otis, Foo Fighters en Franz Ferdinand. Verder vind ik IDLES, Sleep Theory, Haunted Youth en The Plot in You erg goed klinken (ik kende hun voorheen nog niet).

Wat mij vorig erg goed beviel aan RW waren de kleinere bandjes (Bad Nerves, Almost Monday, Corella) op de kleinere stages. Ook bepaalde muziek die ik zelf niet echt luister was ontzettend vet om live mee te maken (Heilung, Peter Cat's Recording, Goose, Underworld). Het zou leuk zijn om ook zoiets nog op de lineup te zien bij PP. Even iets totaal anders tussen de rock door, daar schaar ik een Roxy Dekker ook onder en om die reden lijkt me dat optreden ook wel leuk.

Ik hoop vooral dat er nog wat indie rock bandjes komen of BMTH lijkt me ook wel vet om te zien van de namen die ik hier nog gelezen heb. Wat mijn droom zou zijn qua bands/artiesten (even volledig uit beschouwing gelaten of ze uberhaupt touren etc):
- The Wombats
- Bad Nerves
- Balu Brigada
- Circa Waves
- Cassia
- The Pigeon Detectives
- Two Door Cinema Club
- Wolfmother
- Parcels
- Royal Blood

Dit zal vast afwijken van genoeg andere meningen, maar wellicht leuk om ook de point of view van een meer casual / onervaren festivalganger te zien, vandaar m'n post :)

Hi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en lees sinds een paar dagen mee. Ik ben ooit 1 dag naar Pinkpop geweest (2017 ofzo) en vorig jaar voor het eerst een weekend RW. Dit jaar wordt denk ik een weekend Pinkpop. In tegenstelling tot wat ik hier vooral lees over de headliners, kijk ik vooral het meest uit naar TOP van de headliners. Ook kijk ik erg uit naar Royel Otis, Foo Fighters en Franz Ferdinand. Verder vind ik IDLES, Sleep Theory, Haunted Youth en The Plot in You erg goed klinken (ik kende hun voorheen nog niet).

Wat mij vorig erg goed beviel aan RW waren de kleinere bandjes (Bad Nerves, Almost Monday, Corella) op de kleinere stages. Ook bepaalde muziek die ik zelf niet echt luister was ontzettend vet om live mee te maken (Heilung, Peter Cat's Recording, Goose, Underworld). Het zou leuk zijn om ook zoiets nog op de lineup te zien bij PP. Even iets totaal anders tussen de rock door, daar schaar ik een Roxy Dekker ook onder en om die reden lijkt me dat optreden ook wel leuk.

Ik hoop vooral dat er nog wat indie rock bandjes komen of BMTH lijkt me ook wel vet om te zien van de namen die ik hier nog gelezen heb. Wat mijn droom zou zijn qua bands/artiesten (even volledig uit beschouwing gelaten of ze uberhaupt touren etc):
- The Wombats
- Bad Nerves
- Balu Brigada
- Circa Waves
- Cassia
- The Pigeon Detectives
- Two Door Cinema Club
- Wolfmother
- Parcels
- Royal Blood

Dit zal vast afwijken van genoeg andere meningen, maar wellicht leuk om ook de point of view van een meer casual / onervaren festivalganger te zien, vandaar m'n post :)
Welkom!
Leuk lijstje namen, paar kunnen we er al wel afschrijven lijkt mij: Royal Blood, Wolfmother, Two Door Cinema Club en Parcels lijken mij te groot of gaan niet touren. Voor kleinere namen ontdekken is Rock Werchter naar mijn mening een beter festival al hebben we nog geen namen voor stage 4 wat normaal gesproken de stage is voor deze kleinere namen.

Hi allemaal,

- The Wombats
- Bad Nerves
- Balu Brigada
- Circa Waves
- Cassia
- The Pigeon Detectives
- Two Door Cinema Club
- Wolfmother
- Parcels
- Royal Blood

Balu Brigada geef ik nog wel een kans, sympathieke gasten en leuk in de tent vroeg in de middag.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
zat nog te kijken naar de lineup van hurricane en southside festival in duitsland, wat in het zelfde weekend als pinkpop plaatsvind.

Daar heb je gewoon TOP, wolf alice, NBT en natasja bedingfield op 1 dag.
Helaas alleen weekendtickets dat festival:( anders had ik sowieso die dag daar gepakt. weekend is trouwens 'maar' 199 euro en op swap al goedkoper.

maar miss dat 1 van die namen nog bij de vrijdag komt.

Wat mij vorig erg goed beviel aan RW waren de kleinere bandjes (Bad Nerves, Almost Monday, Corella) op de kleinere stages. Ook bepaalde muziek die ik zelf niet echt luister was ontzettend vet om live mee te maken (Heilung, Peter Cat's Recording, Goose, Underworld). Het zou leuk zijn om ook zoiets nog op de lineup te zien bij PP.
Volgens mij moeten de stage 4 namen nog bekend gemaakt wordne, dus qua kleine namen moet er nog wel het één en ander bijkomen. Vind dat persoonlijk ook wel een fijne stage bij Pinkpop. Niet zo massaal en zeker op die nieuwe locatie een fijne plek van het terrein.

zat nog te kijken naar de lineup van hurricane en southside festival in duitsland, wat in het zelfde weekend als pinkpop plaatsvind.

Daar heb je gewoon TOP, wolf alice, NBT en natasja bedingfield op 1 dag.
Helaas alleen weekendtickets dat festival:( anders had ik sowieso die dag daar gepakt. weekend is trouwens 'maar' 199 euro en op swap al goedkoper.

maar miss dat 1 van die namen nog bij de vrijdag komt.
Hoop dat Picture Parlour mee overkomt op de vrijdag voor Stage 4

Volgens mij moeten de stage 4 namen nog bekend gemaakt wordne, dus qua kleine namen moet er nog wel het één en ander bijkomen. Vind dat persoonlijk ook wel een fijne stage bij Pinkpop. Niet zo massaal en zeker op die nieuwe locatie een fijne plek van het terrein.
Ja, volgens mij moeten we nog heel veel Stage 4 namen krijgen. Ook mijn favo plek :-)

Hi allemaal,

- The Wombats
- Bad Nerves
- Balu Brigada
- Circa Waves
- Cassia
- The Pigeon Detectives
- Two Door Cinema Club
- Wolfmother
- Parcels
- Royal Blood

Welkom! Goede muzieksmaak heb je ;-)

Ik hoop met je mee op Circa Waves en Cassia (en die zouden er best kunnen staan). Parcels, Two Door Cinema en Wombats zou ook top zijn, maar zijn denk ik idd te groot om nog toegevoegd te worden. Corella mag trouwens van mij ook langskomen ;-). En Almost Monday vond ik vorig jaar op PP ook super!

• Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal

Users who are viewing this thread

• EFDEE