Pinkpop 2026

Ook nog een heel bizar verhaal over dat de toegevoegde waarde van Pinkpop is dat de artiesten niet nep zijn en dat Roxy Dekker 'real' is
Wow. Getriggerd.

Wat is de rode lijn? Wat maakt een act Pinkpop?

"Dat je niet nep bent. Kijk, Roxy, weet je wel. Kan je heel veel van zeggen. Moet je zelf weten. Weet je wel. Maar ik vind haar gewoon real. Weet je wel. Zij gooit alles in de strijd, heeft op zeer jonge leeftijd al een geweldige carriere gemaakt. Door gewoon te zijn. Weet je wel. Door gewoon na te denken over wat ze doet, door dat te brengen. En daar heb ik respect voor, weet je wel. En euhh, ja en dat vind ik dus niet nep. Dus als je niet nep bent waarom kan je dan geen vette liveshow kunnen doen op."

Kan op een tegel(tje).

ik blijf het "experiment" met John Coffey in de tent tijdens Calvin Harris als headliner een goed idee vinden...

maar blijkbaar niet geslaagd volgens de organisatie dan? Wellicht zit het 'm toch in dat ze Pinkpop verkopen als concert voor 70.000 bij boekers van de headliners, iets waar Ide in de Limburger ook al naar refereerde eigenlijk...
Een festival is niet alleen een headliner,hoor ik hier weer Trommelen....

ik blijf het "experiment" met John Coffey in de tent tijdens Calvin Harris als headliner een goed idee vinden...
Het is enkele jaren wel geweest. Kan me Noisia nog goed herinneren, stage 4, toen dat nog de witte tent was bij de autokino.
Rammstein was toen headliner.

Volgens mij was Paultje van de Beatles niet gecharmeerd als er tijdens zijn optreden nog wat anders zou spelen, toen was het einde van een alternatief tijdens de headliner...

Je kan zeggen wat je wilt maar Sugardaddy is gewoon een banger van jewelste.
Ik denk dat best veel mensen hier best mee durven gaan in dit, maar om nu te beweren dat Roxy Dekker "real" is, is echt next level. Er zit een heel team omheen om die namaak-pop zo hitgevoelig mogelijk te laten klinken, met volle bak branding en marketing. Ze schrijft de teksten niet eens zelf. Dusja.

Ide lult echt uit z'n nek en Tirsa ook. Ze hebben gewoon geen idee waar ze heen willen. Nu is het opeens weer: "we willen hoekjes creeeren" en meer zitplekken in "het bos". Vorig jaar was het nog "terrassen" op het terrein zelf. What's next? Een sky-high-deck op de Wilhelminaberg? Een extra koud Brand biertje in Snowworld? Nee even serieus, leuk dat ze proberen om meer in te zetten op beleving, maar kies alsjeblieft een strategie en draag dat uit. Kijk hoe Pukkelpop of DTRH zich profileert, helder. Duidelijk. Je vraagt zelf aan 3voor12 of je iets mag vertellen over je concept, dan zorg dat je een steady praatje klaarhebt als een journalist je een (niet eens kritische) vraag stelt over de identiteit van het festival.

Dit kan en moet echt beter, we moeten echt meer verlangen van een festival als Pinkpop imo. En het is nog allemaal goed bedoelt ook :)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat best veel mensen hier best mee durven gaan in dit, maar om nu te beweren dat Roxy Dekker "real" is, is echt next level. Er zit een heel team omheen om die namaak-pop zo hitgevoelig mogelijk te laten klinken, met volle bak branding en marketing. Ze schrijft de teksten niet eens zelf. Dusja.

Ide lult echt uit z'n nek en Tirsa ook. Ze hebben gewoon geen idee waar ze heen willen. Nu is het opeens weer: "we willen hoekjes creeeren" en meer zitplekken in "het bos". Vorig jaar was het nog "terrassen" op het terrein zelf. What's next? Een sky-high-deck op de Wilhelminaberg? Een extra koud Brand biertje in Snowworld? Nee even serieus, leuk dat ze proberen om meer in te zetten op beleving, maar kies alsjeblieft een strategie en draag dat uit. Kijk hoe Pukkelpop of DTRH zich profileert, helder. Duidelijk. Je vraagt zelf aan 3voor12 of je iets mag vertellen over je concept, dan zorg dat je een steady praatje klaarhebt als een journalist je een (niet eens kritische) vraag stelt over de identiteit van het festival.

Dit kan en moet echt beter, we moeten echt meer verlangen van een festival als Pinkpop imo. De tegenreacties in 3, 2, 1...
Het is wat hé?
We moeten inderdaad echt meer verlangen van Pinkpop... dit kan natuurlijk niet 😅

• Haha
Waarderingen: DennisvdBr en jeff250381
Inderdaad, laat Roxy alleen.
In plaats van haar voor duizenden mensen autotune liedjes te laten zingen 😉
En toch gaat het niet verstandig zijn om haar in de tent te programmeren denk ik. Zo'n act waar toch iedereen stiekem even wil gaan kijken haha

Veel blijdschap in onze groep over de line-up. Twaalf kaartjes zijn binnen. Maar we moeten nog een dertiende. Heeft iemand nog een Pink Friday code over?

En toch gaat het niet verstandig zijn om haar in de tent te programmeren denk ik. Zo'n act waar toch iedereen stiekem even wil gaan kijken haha
Please don’t inderdaad, laat haar gewoon Zuid/Noord openen, meteen lekker dansen

Bij ons is ook de knoop doorgehakt, wij gaan weer lekker een weekend Pinkpoppen na twee jaartjes een uitstapje richting Werchter te hebben gemaakt! 🎉

Ook ik houd me graag aanbevolen voor een Pink Friday code als mensen die nog te vergeven hebben. Al weet ik niet zeker of deze tickets er uberhaupt nog zijn, aangezien het een op=op systeem betreft...

Bij ons is ook de knoop doorgehakt, wij gaan weer lekker een weekend Pinkpoppen na twee jaartjes een uitstapje richting Werchter te hebben gemaakt! 🎉

Ook ik houd me graag aanbevolen voor een Pink Friday code als mensen die nog te vergeven hebben. Al weet ik niet zeker of deze tickets er uberhaupt nog zijn, aangezien het een op=op systeem betreft...
Wat maakt dat de keuze richting Landgraaf gaat dit ipv naar Werchter?

Wat maakt dat de keuze richting Landgraaf gaat dit ipv naar Werchter?

Met name de line-up.

Bij de huidige namen van RW vinden wij (hierbij generaliseer ik onze smaak even) bijzonder weinig acts interessant t.o.v. de vorige twee jaren. Daarbij staan de enigszins interessante namen Royel Otis, Hounted Youth, The Cure en TOP eveneens op Pinkpop. Verder vinden we de algehele lijst van RW, tot nu toe, iets te soft. Wij zijn redelijk unaniem fan van steviger gitaarwerk.

Verder zijn wij een groep die best af en toe wat nieuwe muziek willen ontdekken, maar toch ook echt behoefte hebben aan wat herkenbaarheid en lekker meebrullen hier en daar. Nu lijken de meeste hogere spots op zowel PP als RW (waar die iets bekendere namen vaker staan) al redelijk vergeven, dus wat er in dat kaliber nog bij komt, lijkt me wat kleiner.

Verder hebben we een gezamenlijke liefde voor de Foo Fighters.

Maar we willen ook 'ons' Pinkpop, waar we 10x geweest zijn tussen 2011 en 2023, graag herontdekken. Kijken wat voor impact al die kleine wijzigingen hebben. Maar ook voor het eerst naar camping A.

En afgelopen jaar zaten we er op dag 4 van RW aardig doorheen. 40plussers ziekte...

Users who are viewing this thread