Pinkpop 2026

Op basis van de playlist die al lekker mee draait en de kennis van nu, heb ik een schifting van must see's en de afvallers en de mwah's. Vooral Ski Aggu en Fat Dog behoren tot de ultime skippers, Bij Kingfishr, Editors en Foo Fighters gaat het volume het hardst omhoog... Daarnaast zijn The Plot in You, Sleep Theory, Dogstar en Max McNown de onbekende positieve ondekkingen. Kortom, zeer positief gestemd over deze Pinkpop lineup.

Must See
Waarschijnlijk wel/deels
Hoogswaarschijnlijk Niet

Vrijdag:
Twenty One Pilots, Teddy Swims, Zara Larsson, Kingfishr, The Pretty Reckless, Roxy Dekker, The Beaches, The Plot in You, Sleep Theory en De Herfshane Band
Zaterdag:
The Cure, Editors, Franz Ferdinand, IDLES, Lauren Spencer Smith, Sofi Tukker, Suzan & Freek, Alessi Rose, Giant Rooks, HEAVN, The Haunted Youth en Ski Aggu
Zondag:
Foo Fighters, YUNGBLUD, DI-RECT, Royel Otis, Wet Leg, White Lies, BENTE, Dogstar, Fat Dog en Max McNown

Op basis van de playlist die al lekker mee draait en de kennis van nu, heb ik een schifting van must see's en de afvallers en de mwah's. Vooral Ski Aggu en Fat Dog behoren tot de ultime skippers, Bij Kingfishr, Editors en Foo Fighters gaat het volume het hardst omhoog... Daarnaast zijn The Plot in You, Sleep Theory, Dogstar en Max McNown de onbekende positieve ondekkingen. Kortom, zeer positief gestemd over deze Pinkpop lineup.

Must See
Waarschijnlijk wel/deels
Hoogswaarschijnlijk Niet

Vrijdag:
Twenty One Pilots, Teddy Swims, Zara Larsson, Kingfishr, The Pretty Reckless, Roxy Dekker, The Beaches, The Plot in You, Sleep Theory en De Herfshane Band
Zaterdag:
The Cure, Editors, Franz Ferdinand, IDLES, Lauren Spencer Smith, Sofi Tukker, Suzan & Freek, Alessi Rose, Giant Rooks, HEAVN, The Haunted Youth en Ski Aggu
Zondag:
Foo Fighters, YUNGBLUD, DI-RECT, Royel Otis, Wet Leg, White Lies, BENTE, Dogstar, Fat Dog en Max McNown
De Hershane band kun je toch ook beter rood kleuren als ik me dat zo beluister. Wat is me dat.

Paar nummers Dogstar geluisterd, maar ik vind het maar slaapverwekkend eigenlijk. Beetje het soort nummers van de talentenshow van de middelbare school, maar dan met 0 energie.

Staat dit er echt alleen omdat een bekende acteur meekomt of heb ik toch iets gemist?

• Leuk
Waarderingen: elo
Paar nummers Dogstar geluisterd, maar ik vind het maar slaapverwekkend eigenlijk. Beetje het soort nummers van de talentenshow van de middelbare school, maar dan met 0 energie.

Staat dit er echt alleen omdat een bekende acteur meekomt of heb ik toch iets gemist?
Nee, je hebt 100 procent gelijk.

• Sad
Waarderingen: MarkvD
Must See
Waarschijnlijk wel/deels
Hoogswaarschijnlijk Niet

Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:

Op een paar na moet ik de waarschijnlijk wel catergorie ook nog inluisteren maar dit is het tot nu toe, ik zie genoeg groen!

• Leuk
  • Metal!
Waarderingen: thedude182 en elo
Wow. Getriggerd.

Wat is de rode lijn? Wat maakt een act Pinkpop?

"Dat je niet nep bent. Kijk, Roxy, weet je wel. Kan je heel veel van zeggen. Moet je zelf weten. Weet je wel. Maar ik vind haar gewoon real. Weet je wel. Zij gooit alles in de strijd, heeft op zeer jonge leeftijd al een geweldige carriere gemaakt. Door gewoon te zijn. Weet je wel. Door gewoon na te denken over wat ze doet, door dat te brengen. En daar heb ik respect voor, weet je wel. En euhh, ja en dat vind ik dus niet nep. Dus als je niet nep bent waarom kan je dan geen vette liveshow kunnen doen op."

Kan op een tegel(tje).
Is dat belgenhumor?

Er werd hier eerder getwijfeld aan de tactiek etc.. maar er zit momenteel een goed ploegje op de Marketing, Pink-Friday.
Maar ook alle filmpjes, foto's etc. Op de socials... het ziet er in mijn optiek echt goed uit!
Om over de lay-out maar te zwijgen 😁

Benieuwd wat het morgen gaat doen, weekend en zondag een ticketalert is mijn gedachte

• 100
Waarderingen: DennisvdBr
Er werd hier eerder getwijfeld aan de tactiek etc.. maar er zit momenteel een goed ploegje op de Marketing, Pink-Friday.
Maar ook alle filmpjes, foto's etc. Op de socials... het ziet er in mijn optiek echt goed uit!

Benieuwd wat het morgen gaat doen, weekend en zondag een ticketalert is mijn gedachte
Dat gaat denk ik nog wel een paar weken duren. Weekend zie ik niet uitverkopen. Za en zo rond januari wel. Al gun ik het ze dat ze morgen los zijn.

Ga mogge lekker in de wachtrij bij ticketmaster, effe check, check. (en de vloeitjes)
Koffietje, appelgebakkie spuitschuimpie.🤪
Noemen ze dat niet leed vermaak.😂

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: brutus257 en Bart1981
Zie het zelf ook niet snel meer gebeuren, maar het is toch alweer jaren geleden dat ik om mij heen hoor dat een ieder er heen wil!
Ook op de socials overigens..
Zeker waar, maar er zijn ook hele andere doelgroepen die niét gaan dit jaar

ben er bang voor dat het wel weer eens een hele drukke editie gaat worden... Heb ook het idee dat de vibe rond Pinkpop er meer is.

maar laten we afwachten of dat wel zo is. we krijgen vast geen updates meer van hoe de verkoop verloopt zoals voorheen. Verwacht wel dat 8 jaar geen Foo Fighters in Nederland wel tot iets zal leiden en gezien de verkoop van alle The Cure shows lijkt die band momenteel wel een momentum te hebben. De vraag is altijd, gaat die vlieger voor Pinkpop ook op?

• Leuk
Waarderingen: EFDEE

Users who are viewing this thread