Pinkpop 2026

Het is nog vrij lastig te maken zeker de lagere posities maar kom op zoiets als ik het in een clashfinder stop. Ben nu er vanuit gegaan dat we dus met Di-Rect daadwerkelijk de Noord-head hebben op zondag en zie ook nog wel Franz Ferdinand de sub zijn van zaterdag eigenlijk maar kan ook niet licht denk ik aan wat ze nog rond krijgen.
Kingfishr tentafsluiter? Het is ze zeer gegund, maar die stonden op Pukkelpop dit jaar nog gewoon om 11:30.
<zeikmodus>En het is Editors, niet The Editors</zeikmodus>

Gisternamiddag binnen 10 minuten 2 x 4 weekendkaarten aangeschaft (eigen account / account van mijn vrouw) > 2 oplopende sets met ticketnrs ontvangen (maar die lagen dan weer niet bijelkaar : 5988 - 5989 - 5990 - 5991 vs 7453 - 7454 - 7455 - 7456)

Kingfishr tentafsluiter? Het is ze zeer gegund, maar die stonden op Pukkelpop dit jaar nog gewoon om 11:30.
<zeikmodus>En het is Editors, niet The Editors</zeikmodus>
Kingfishr vond ik lastig te plaatsen staan zeer hoog op de website en denk dat ze zelfs groter zijn op het moment dan een kid kapichi die vorig jaar ook de tent afsloot maar kan heel goed ergens anders hoor wat ik zei het is koffie dik kijken nu bij zulke namen.

Dat worden zondag mooie feestjes in de tent met 3x fat dog achterelkaar !! ;)

Denk dat je wel een heel eind in de buurt zit, denk alleen nog the beaches en roxy dekker dat die omdraaien. RD mooi de main laten openen, jeugd vroeg naar het terrein. En the Haunted youth zal wel een upgrade krijgen na vorige passage in de tent (al zie ik ze zelf ook het liefst in de tent)
Qua Roxy Dekker en The Beaches snap ik je zeker echter vond ik The Beaches wel erg laag staan op de website dus daarom zo gezet tegen me eigen instinct in net zoals The Haunted Youth maar goed dat zijn ook namen waar ze mee kunnen schuiven nog indien nodig en dus moeilijk te zeggen waar ze precies eindigen

• 100
Waarderingen: JohndeBever
Kingfishr vond ik lastig te plaatsen staan zeer hoog op de website en denk dat ze zelfs groter zijn op het moment dan een kid kapichi die vorig jaar ook de tent afsloot maar kan heel goed ergens anders hoor wat ik zei het is koffie dik kijken nu bij zulke namen.

Qua Roxy Dekker en The Beaches snap ik je zeker echter vond ik The Beaches wel erg laag staan op de website dus daarom zo gezet tegen me eigen instinct in net zoals The Haunted Youth maar goed dat zijn ook namen waar ze mee kunnen schuiven nog indien nodig en dus moeilijk te zeggen waar ze precies eindigen
Zeer realistisch al zie ik ze Ski Agu wel de main openen, zeker aangezien Joost ook wel even langs zal komen! Kingfishr denk ik ook 1 spot naar beneden waardoor degene eronder ook weer 1 terugschuift.

• Leuk
Waarderingen: mart1234
Gisternamiddag binnen 10 minuten 2 x 4 weekendkaarten aangeschaft (eigen account / account van mijn vrouw) > 2 oplopende sets met ticketnrs ontvangen (maar die lagen dan weer niet bijelkaar : 5988 - 5989 - 5990 - 5991 vs 7453 - 7454 - 7455 - 7456)
Maandagavond aangeschaft gelijktijdig 2 weekend tickets.
34830 en 36315
Zit dus geen logica in.
Ik zie meer logica in de ranking op de mailinglist.

Ohja, kluisje ook al geregeld en de Limburgerhof.

beschikbaarheid van within temptation is niet het probleem nee
komend jaar bijvoorbeeld een show op de graspop donderdag en de rest van het weekend niets
die zijn zo'n beetje iedere zomer op tour, en staan er nooit
net als bijvoorbeeld een Epica
lijkt me duidelijk dat pinkpop geen interesse heeft om ze te boeken

Sinds '22 neem ik ieder jaar één van mijn drie kinderen van donderdag t/m maandag mee naar pinkpop.
Van muziek genieten tot feestvieren op B wanneer het weer licht wordt.
Grote namen en alleen maar namen die ik leuk vind zijn dan niet altijd belangrijk.
Herinneringen maken wel, want op zondagavond na de afsluiter over de mensenmassa heen kijkend en van je zoon te horen krijgen, met tranen in zijn ogen, dat hij het een geweldige beleving vondt.......

Waar zeuren jullie nu gelijk over.
Ik denk dat elke ouder dat begrijpt, mijn dochtertje is nu 8 en ze staat al te popelen tot die keer dat ze mee mag. Het liefst als Volbeat er staat en YUNGBLUD vind ze ook te gek. Maar net zo goed Suzan en Freek, ook al hebben zij stiekem best wel wat hits. Niet perse mijn muziek, maar als zij dat leuk vindt dan zou je daar ook gaan staan voor het kind en die glimlach op het gezicht, de herinnering die zij, maar ook jij nooit meer vergeet.

Volgens mij is Kingfishr inmiddels met grote stappen bekender en bekender aan het worden. Afsluiter tent lijkt me niet te laag gegrepen, of noord stage waar nu The Pretty Reckless staat? Ligt er natuurlijk ook aan welke acts nog bekend gemaakt gaan worden.

Volgens mij is Kingfishr inmiddels met grote stappen bekender en bekender aan het worden. Afsluiter tent lijkt me niet te laag gegrepen, of noord stage waar nu The Pretty Reckless staat? Ligt er natuurlijk ook aan welke acts nog bekend gemaakt gaan worden.
Kingfishr niet in de tent zou wel echt doodzonde zijn.

beschikbaarheid van within temptation is niet het probleem nee
komend jaar bijvoorbeeld een show op de graspop donderdag en de rest van het weekend niets
die zijn zo'n beetje iedere zomer op tour, en staan er nooit
net als bijvoorbeeld een Epica
lijkt me duidelijk dat pinkpop geen interesse heeft om ze te boeken
Wel jammer, zou perfect staan wat laat op Noord.

Weet niet of dit al gevraagd is maar stond er iemand hier afgelopen editie op een groepsplek XL formaat? Mijn vraag is hoeveel tenten jullie daadwerkelijk daarop kwijt konden en of jullie de tent en bankjes positief ervaarde? Wij als groep overwegen dit ook nu camping A veranderd is, een aantal andere hebben wel ervaring met camping B dus het is even de inzichten van de groepsplekken tegen camping B afwegen

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Weet niet of dit al gevraagd is maar stond er iemand hier afgelopen editie op een groepsplek XL formaat? Mijn vraag is hoeveel tenten jullie daadwerkelijk daarop kwijt konden en of jullie de tent en bankjes positief ervaarde? Wij als groep overwegen dit ook nu camping A veranderd is, een aantal andere hebben wel ervaring met camping B dus het is even de inzichten van de groepsplekken tegen camping B afwegen

Is vanuit het Lowlands topic, maar zal vast ook gelden voor Pinkpop 😉

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
Het is nog vrij lastig te maken zeker de lagere posities maar kom op zoiets als ik het in een clashfinder stop. Ben nu er vanuit gegaan dat we dus met Di-Rect daadwerkelijk de Noord-head hebben op zondag en zie ook nog wel Franz Ferdinand de sub zijn van zaterdag eigenlijk maar kan ook niet licht denk ik aan wat ze nog rond krijgen.
Sleep Theory op Noord, zijn die al van die grootte? En inderdaad, draai Roxy maar om met The Beaches om zo meteen veel volk op het festival te krijgen. De zaterdag heb ik het gevoel dat we alle bovenste namen van Zuid-Noord al kennen, dus iedereen tot Suzan & Freek kunnen plekje opschuiven en The Haunted Youth neemt dan hun plaats op Zuid in. Zondag zou ik ook zo verwachten, met de gruwelijke eindcombo YUNGBLUD - Fat Dog - Foo Fighters (make it happen pls!) 💥

Sleep Theory op Noord, zijn die al van die grootte? En inderdaad, draai Roxy maar om met The Beaches om zo meteen veel volk op het festival te krijgen. De zaterdag heb ik het gevoel dat we alle bovenste namen van Zuid-Noord al kennen, dus iedereen tot Suzan & Freek kunnen plekje opschuiven en The Haunted Youth neemt dan hun plaats op Zuid in. Zondag zou ik ook zo verwachten, met de gruwelijke eindcombo YUNGBLUD - Fat Dog - Foo Fighters (make it happen pls!) 💥
Sleep Theory had ik meer daar geplaatst omdat pinkpop vaak met een harde act begint op de dag bij noord kan ook net zo goed The Plot In You zijn hoor beetje zoals Turnstile en IDLES in 2022 en Electric Callboy in 2023 maar kan ook heel goed in de tent hoor

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Users who are viewing this thread