Pinkpop 2026

The Haunted Youth kan nergens anders dan in de tent. En dat is ook goed zo.
Reken maar dat die niet in de tent staan. Die stonden op Rock Werchter 2023 al op main.

Overigens wel eens dat die beter tot hun recht komen in de tent.

Di-rect zou in België op de camping staan ;).
Star Citizen Gta Meme GIF

• 100
  • Winning
Waarderingen: brutus257 en Oasiss
Reken maar dat die niet in de tent staan. Die stonden op Rock Werchter 2023 al op main.

Overigens wel eens dat die beter tot hun recht komen in de tent.
Ja, Werchter haalt vaker van die fratsen uit. Maar bands als Slowdive, Interpol en dus ook Haunted Youth moéten in een tent. Shoegaze is niet gemaakt voor het daglicht.

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds
Ja, Werchter haalt vaker van die fratsen uit. Maar bands als Slowdive, Interpol en dus ook Haunted Youth moéten in een tent. Shoegaze is niet gemaakt voor het daglicht.
Helemaal mee eens. Ze waren vorig jaar heel goed op BKS, maar dat had nooit zo goed gewerkt als ze niet in de TWO maar op de ONE hadden gestaan.

Zelfs in de Bravo (wat gewoon een tent is) vond ik het daglicht storend

• Cool
Waarderingen: EFDEE

@Oasiss Di-rect zou in België op de camping staan ;).

het is een boutade en overdreven uitspraak.

MAAR met een grond van waarheid
Di-rect is in belgie het niveau kleine zaaltjes
in 2023 speelde direct nog gewoon in de posthoorn in hamont voor een max van 1.300 man
en in 2024 ook maar gewoon trix, de roma en het depot.

de kans dat Di-rect al op werchter zou staan is bijzonder klein. en als ze dan toch zouden boeken is dat echt niet hoger dan en opener op werchter naar mijn gevoel. die band heeft hier gewoon totaal geen impact.

dit jaar hun grootste zaal (tevens grootste zaal ooit) was de AB en ik weet niet of die is uitverkocht geraakt.

dus laten we elkaar wat met rust en niet te snel ergeren op elkaar.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal

in 2023 speelde direct nog gewoon in de posthoorn in hamont voor een max van 1.300 man

de kans dat Di-rect al op werchter zou staan is bijzonder klein. en als ze dan toch zouden boeken is dat echt niet hoger dan en opener op werchter naar mijn gevoel. die band heeft hier gewoon totaal geen impact.

dit jaar hun grootste zaal (tevens grootste zaal ooit) was de AB en ik weet niet of die is uitverkocht geraakt.

Die Belgen hebben gewoon geen respect voor ons D-irect. Potverjandorie

Die spelen binnenkort weer in de Posthoorn volgensmij.

Als Pinkpop maagd een vraagje.
Zou het als Belg zaterdag bij start verkoop eenvoudig zijn voor zondagtickets te kunnen kopen ?
Of gaat die dag direct uitverkocht zijn ?

Weet niet of dit al gevraagd is maar stond er iemand hier afgelopen editie op een groepsplek XL formaat? Mijn vraag is hoeveel tenten jullie daadwerkelijk daarop kwijt konden en of jullie de tent en bankjes positief ervaarde? Wij als groep overwegen dit ook nu camping A veranderd is, een aantal andere hebben wel ervaring met camping B dus het is even de inzichten van de groepsplekken tegen camping B afwegen
Wij hebben ook 1 besteld, en gaan er met 5 tenten op! (Althans is het plan).
Bankje en Tent ben ik benieuwd naar zag er dit jaar prima uit!

Users who are viewing this thread