Pinkpop 2026

Volgens mij is dat wel na te gaan hoeveel er al verkocht zijn. Ik zag in de TM-app dat de tickets genummerd zijn. Als die nummers uniek voor iedereen zijn dan zijn ze prima te vergelijken met eerder en later aangekochte tickets. In ieder geval met die van forummembers. Zelf heb ik 31598 en 31599 en vrij snel gekocht nadat de lijnen open gingen.
Het is het proberen waard. Van PP/Mojo ga je het niet horen 😂
Als de nummering overeenstemt met het aantal verkochte tickets dan schat ik dat er zaterdag toch al rond de 40.000 tickets verkocht zijn. Dat zou niet slecht zijn voor Pinkpop.

Ik heb in de berg reacties van de afgelopen dagen even niet àlles meegekregen (behalve een kleine fittie nav Di-rect) maar is het al zeker dat Di-Rect noord afsluit op zondag?

Volgens mij is dat wel na te gaan hoeveel er al verkocht zijn. Ik zag in de TM-app dat de tickets genummerd zijn. Als die nummers uniek voor iedereen zijn dan zijn ze prima te vergelijken met eerder en later aangekochte tickets. In ieder geval met die van forummembers. Zelf heb ik 31598 en 31599 en vrij snel gekocht nadat de lijnen open gingen.
Ik heb gisterenavond gekocht en zit rond 28900. Dan zouden ze terug tellen? 😅

Ik heb in de berg reacties van de afgelopen dagen even niet àlles meegekregen (behalve een kleine fittie nav Di-rect) maar is het al zeker dat Di-Rect noord afsluit op zondag?
Ja als je het interview terug kijkt bij Rtl, wijst alles daarop (donker spelen, headlinen).

toch wel 1 van de grootste NL Rockbands van het moment... en Spike zit tegenwoordig vaak met z'n koppie op tv.
Tijdens Corona tijd was Soldier On een grote hit.
2009 maakte ze de wissel van zanger Tim naar zanger Marcel.
Eerste hit, in 2001 - Just the way i do.
Di-rect speelde uitverkochte concerten 12, 13 en 14 juni 2025 in De Kuip als laatste concerten in dat stadion.
Deze ken ik wel, maar als ik het vergelijk met huidige nummers, dan zijn ze precies een beetje afgestapt van die emopoprock.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Ik heb 24-11 rond 4 uur gekocht en had nummer 33232. Dus als jij later op de dag was dan klopt het dat het afloopt

Laatst bewerkt:
Als de nummering overeenstemt met het aantal verkochte tickets dan schat ik dat er zaterdag toch al rond de 40.000 tickets verkocht zijn. Dat zou niet slecht zijn voor Pinkpop.
Denk niet dat je een inschatting kan maken op basis van de ticketnummers. Heeft er ooit iemand een ticket gehad waarop staat nummer 1....
Ze beginnen gewoon op een bepaald nummer, zit vast wel een logica achter maar zou voor ons denk niet zichtbaar kunnen zijn hoeveel kaarten er zijn verkocht.

Ik heb 24-11 rond 4 uur gekocht en had nummer 33232. Dus als jij later op de dag was dan klopt het dat het afloopt
Dennis schreef volgens mij dat ie nummer 1500 had.
En die heeft volgens mij met de laptop in de hand voor de deur van het pinkpopbureau gelegen toen de voorverkoop startte, dus ik denk dat de theorie van aflopend dan niet klopt 😉

5 pagina’s terug aan het lezen en het gaat vrijwel alleen maar over de positie van di-rect! Maar over Anouk in 24 toen ze Sub stond hoorde ik destijds niemand over 🤔😬

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
5 pagina’s terug aan het lezen en het gaat vrijwel alleen maar over de positie van di-rect! Maar over Anouk in 24 toen ze Sub stond hoorde ik destijds niemand over 🤔😬
Afgezien van de persoonlijkheid verdient Anouk toch veel meer die plek dan Di-Rect. En daarenboven, Anouk was sub Zuid dus 1 set vroeger dan head Noord; vind ik ook een verschil!

Na dit jaar wegens ziekte heb moeten missen heb ik weer een weekend kaart aangeschaft maar dan deze keer met tuin terras! Kijken of mij dit gaat bevallen! Meer mensen die dit hebben ervaren?

• Leuk
Waarderingen: Daantje
Vrij zeker dat ik toen heb gezegd dat het veel te hoog is en dat het onzin is dat ze überhaupt op de line-up stond 🙃

Ah well, heb me toen prima kunnen vermaken bij The Vices.

Het is nog vrij lastig te maken zeker de lagere posities maar kom op zoiets als ik het in een clashfinder stop. Ben nu er vanuit gegaan dat we dus met Di-Rect daadwerkelijk de Noord-head hebben op zondag en zie ook nog wel Franz Ferdinand de sub zijn van zaterdag eigenlijk maar kan ook niet licht denk ik aan wat ze nog rond krijgen.

Het is nog vrij lastig te maken zeker de lagere posities maar kom op zoiets als ik het in een clashfinder stop. Ben nu er vanuit gegaan dat we dus met Di-Rect daadwerkelijk de Noord-head hebben op zondag en zie ook nog wel Franz Ferdinand de sub zijn van zaterdag eigenlijk maar kan ook niet licht denk ik aan wat ze nog rond krijgen.
Fat Dog mag 4 keer komen?😉

Dat worden zondag mooie feestjes in de tent met 3x fat dog achterelkaar !! ;)

Denk dat je wel een heel eind in de buurt zit, denk alleen nog the beaches en roxy dekker dat die omdraaien. RD mooi de main laten openen, jeugd vroeg naar het terrein. En the Haunted youth zal wel een upgrade krijgen na vorige passage in de tent (al zie ik ze zelf ook het liefst in de tent)

Users who are viewing this thread