Pinkpop 2026

Gaat mij er meer om dat veel van deze Nederlandse bands al vaak genoeg bij kleine Nederlandse dorpfeesten/festivals hebben gestaan voor €20 en je hier een dagkaartje van €150 euro moet betalen met dit als een na grootste act.
Wij hebben vaak een veel leukere avond met artiesten die voor 20,- in de Mezz staan, dan met artiesten die voor 150,- in de Arena of Ziggo staan.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Laatste gokje voor het (dag)programma dan maar:

Kensington, Suzan & Freek, My Baby, Selah Sue, Twenty One Pilots, YUNGBLUD, Bente, PRESIDENT, Royel Otis, sombr, Nothing But Thieves, Kingfishr, Electric Callboy, The Pretty Reckless, Role Model, De Staat, The Plot In You.

We gaan het zien maandag, werd in elk geval wel eens tijd.
Terugkijkend was dit best een prima gokje!

ja 100% mee eens. DI-RECT is gewoon een prima band, maar niet meer dan dat. eentje voor t avondeten tijdsslot. maar zou de hogere spots aan wat meer internationale artiesten geven.

Stel DIRECT was in het buitenland ook doorgebroken, grote naam. dan was het volkomen logisch. Maar op DJ's na heb je dat niet echt met nederlandse bands.
Vanwaar zouden we Di-Rect kunnen herkennen? Ik ben mss de enigste Belg hierin, maar mij zegt het echt niets.

Terwijl Kensington, Golden Earring, Within Temptation, Anouk, Opposites, De Jeugd, Heideroosjes, Blof, Golband (fuck you Stubru), Krezip, De Staat, Kraantje Pappie en veel meer hier vrij bekend zijn.

Zelfs Snollebollekes, Gebroeders Ko, Immer Hansi tot Hakkubar zingen we mee.

En wat een held is Kafke!

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: Piejieee en MadMandra27
Vanwaar zouden we Di-Rect kunnen herkennen?
toch wel 1 van de grootste NL Rockbands van het moment... en Spike zit tegenwoordig vaak met z'n koppie op tv.
Tijdens Corona tijd was Soldier On een grote hit.
2009 maakte ze de wissel van zanger Tim naar zanger Marcel.
Eerste hit, in 2001 - Just the way i do.
Di-rect speelde uitverkochte concerten 12, 13 en 14 juni 2025 in De Kuip als laatste concerten in dat stadion.

Vanwaar zouden we Di-Rect kunnen herkennen? Ik ben mss de enigste Belg hierin, maar mij zegt het echt niets.

Terwijl Kensington, Golden Earring, Within Temptation, Anouk, Opposites, De Jeugd, Heideroosjes, Blof, Golband (fuck you Stubru), Krezip, De Staat, Kraantje Pappie en veel meer hier vrij bekend zijn.

ken Di-rect ook niet en alle bovenstaande (niet altijd uit vrije wil) wel.

eigenlijk stiekem wel benieuwd hoe de presale verloopt? Hoe zou de vlag er bij hangen voor de reguliere verkoop begint? Of zou een groot deel van het kruit al verschoten zijn voor zaterdag? Alleen nog losse flodders op zaterdag of toch een plotselinge run op tickets op zaterdag 10:00?

hoop ook dat het de organisatie bevalt, deze gespreide presale opzet. denk dat de vaste kern Pinkpop gangers (ruim voor zaterdag) al onder de pannen is...

gevoelsmatig is er meer animo als vorige editie, of heb ik dat mis?
Volgens mij is dat wel na te gaan hoeveel er al verkocht zijn. Ik zag in de TM-app dat de tickets genummerd zijn. Als die nummers uniek voor iedereen zijn dan zijn ze prima te vergelijken met eerder en later aangekochte tickets. In ieder geval met die van forummembers. Zelf heb ik 31598 en 31599 en vrij snel gekocht nadat de lijnen open gingen.
Het is het proberen waard. Van PP/Mojo ga je het niet horen 😂

• Leuk
Waarderingen: brutus257

idem hier
al stond Di-rect er ook in 2023 op pinkpop toen ik er was.
worden hier nooit gedraaid thuis, en ik weet zelfs helemaal niets meer van die show, dus het zegt me helemaal niets.
dus een raadsel dat die zo hoog staan voor mij.

maar er zal dus duidelijk een markt voor zijn.

• Leuk
Waarderingen: elo
Volgens mij is dat wel na te gaan hoeveel er al verkocht zijn. Ik zag in de TM-app dat de tickets genummerd zijn. Als die nummers uniek voor iedereen zijn dan zijn ze prima te vergelijken met eerder en later aangekochte tickets. In ieder geval met die van forummembers. Zelf heb ik 31598 en 31599 en vrij snel gekocht nadat de lijnen open gingen.
Het is het proberen waard. Van PP/Mojo ga je het niet horen 😂
scherp..

ik zit in de 1500 regio met onze tickets

edit: en dat zijn enkel de weekend tickets meen ik

Users who are viewing this thread