Pinkpop 2026

Mag ik trouwens zeggen hoe tof ik het vind dat Suzan & Freek er staan. Waarschijnlijk niet iedereens ding hier maar ik kan er echt van genieten. En met alles wat er speelt heel blij om ze een keer op Pinkpop te zien, sowieso blij om ze nog een keer te kunnen zien ❤️
Hadden dit al veel eerder verdient of t je ding is of niet 🙌

Suzan en Freek hebben als Festivalinfo klopt tien (!) Gelredomes staan. Die zie ik ook niet later dan 17u spelen.
Dat klopt, zij staan 10 keer oprij in het Gelredome.

Dat heeft Guus ook nog niet klaar gespeeld, die bleef op 9 hangen in 2024.

Timetable heb ik nog niet gezien, dus zou ook zomaar 's avonds kunnen worden.

Ik heb nog even een vraag over de campings. Is er op camping A en C na het festival nog wel iets te beleven of is het echt een biertje nadrinken bij je tent of slapen? Ben alleen nog maar bij camping B geweest maar dat is doordat iemand niet dat stuk kan lopen geen optie aankomend jaar, fietsen kan hij een stuk beter als lopen dus dat is wel een optie.
Op camping A is er volgens mij in de sporthal nog een kort nachtprogramma, maar niet zo uitgebreid en lang als op camping B. Meeste nachtbrakers van camping A gaan naar de feesttent bij tankstation Minli. Die hebben iedere festivaldag een nachtprogramma tot 3 uur. Op camping C is alleen sanitair.

Ik heb nog even een vraag over de campings. Is er op camping A en C na het festival nog wel iets te beleven of is het echt een biertje nadrinken bij je tent of slapen? Ben alleen nog maar bij camping B geweest maar dat is doordat iemand niet dat stuk kan lopen geen optie aankomend jaar, fietsen kan hij een stuk beter als lopen dus dat is wel een optie.
Let wel, Camping C is vorig jaar ingeschoven aan de noord zijde van Camping B.

Edit: zou ook zomaar weer kunnen verplaatsen naar oude stek '24 (onder het spoor tunneltje door) als ze de weekend tickets gaan uitverkopen.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Op camping A is er volgens mij in de sporthal nog een kort nachtprogramma, maar niet zo uitgebreid en lang als op camping B. Meeste nachtbrakers van camping A gaan naar de feesttent bij tankstation Minli. Die hebben iedere festivaldag een nachtprogramma tot 3 uur. Op camping C is alleen sanitair.
Prachtig jij gaat ook al even mee heb ik door 😉
Sporthal is al jaren niet meer (good old days).
Draait wel iedere avond een Dj rond de etenkraampjes best gezellig, en even ouderwets op Scooter, Gigi Agostino, Bryan Adams, Ratm de avond afsluiten.. A blijft voor mij de camping waar het een beetje ons kent ons is (al zijn er al velen die niet meer komen "slechte edities" wie weet sluiten ze dit jaar weer aan).
Donderdags bezoeken we camping B voor de silence disco, en borrelen we de overige dagen nog wat na met eigen muziek!

@EFDEE mooi sprutsen!!

Over Direct nog even een klein plasje.. ikzelf vind ze ook te hoog geprogrammeerd en had liever daar Yungblud gezien..
Maar ik gun het ze wel, en denk dat ze juist goed tot hun recht komen op die positie die willen hier wat legendarisch van maken, en daarom gaat het excuus niet op dat je ze elders ooit voor 20 euro kon zien.. het gaat om de beleving!!
Laat ze het maar bewijzen...!

Ik ben blij verrast met deze aankondiging! Maak op basis van line ups meestal keuze wel festival het wordt maar voor 2026 trok niets me over de streep en Pinkpop was eigenlijk de laatste kans. Hield al rekening met een festivalloos 2026 maar ga nu toch
:) mocht iemand nog een Pink Friday kortingcode hebben dan hoor ik dat heel graag!
Mastercard heeft ook dergelijke actie

• Leuk
Waarderingen: arnoud
@EFDEE mooi sprutsen!!

.............komen op die positie die willen hier wat legendarisch van maken, en daarom gaat het excuus niet op dat je ze elders ooit voor 20 euro kon zien.. het gaat om de beleving!!
Laat ze het maar bewijzen...!
Zal ik het nog sterker maken....

In Dokkum stonden ze tijdens de Admiraliteitsdagen op het hoofdpodium.
Toegang gratis en voor niks🤣

Mastercard geeft enkel toegang tot de pre-sale dacht ik en geeft geen korting? 🤔

Na een tiental Rock werchters steken we volgend jaar voor het eerst de landgrens over voor Pinkpop, we kijken er alvast naar uit!

Mocht iemand nog een pink friday code hebben, laat gerust wat weten, dat scheelt ons alvast 80 euro drankbudget 😜

• Leuk
Waarderingen: brutus257
eigenlijk stiekem wel benieuwd hoe de presale verloopt? Hoe zou de vlag er bij hangen voor de reguliere verkoop begint? Of zou een groot deel van het kruit al verschoten zijn voor zaterdag? Alleen nog losse flodders op zaterdag of toch een plotselinge run op tickets op zaterdag 10:00?

hoop ook dat het de organisatie bevalt, deze gespreide presale opzet. denk dat de vaste kern Pinkpop gangers (ruim voor zaterdag) al onder de pannen is...

gevoelsmatig is er meer animo als vorige editie, of heb ik dat mis?

Hallo allemaal. Wij zijn vier jongeren die Pinkpop voor het eerst willen meemaken. Heeft iemand toevallig een loyalty ticketcode? We zouden jullie enorm dankbaar zijn. Heel erg bedankt voor jullie hulp!

eigenlijk stiekem wel benieuwd hoe de presale verloopt? Hoe zou de vlag er bij hangen voor de reguliere verkoop begint? Of zou een groot deel van het kruit al verschoten zijn voor zaterdag? Alleen nog losse flodders op zaterdag of toch een plotselinge run op tickets op zaterdag 10:00?

hoop ook dat het de organisatie bevalt, deze gespreide presale opzet. denk dat de vaste kern Pinkpop gangers (ruim voor zaterdag) al onder de pannen is...

gevoelsmatig is er meer animo als vorige editie, of heb ik dat mis?
Ik denk dat je dat heel mooi verwoord hebt.

Zij die in '24 en '25 afhaakten hebben geen loyalty mail gehad, en moeten zaterdag dus aan de bak.

De dag tickets van de Foo's verkoupe wie heite cakes.

Ik gok erop dat die zaterdag gaan uitverkopen.

Edit: Slimme actie van die loyalty, veel data inzicht.
-komen je vaste klanten terug
-zijn er afhakers
-en brengen je vaste klanten nieuwe klanten aan op pink friday.
-wat kunnen we zaterdag verwachten.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: brutus257
Ik ben waarschijnlijk te laat, maar mocht er nog iemand geen gebruik maken van zijn presale code, dan hou ik me graag aanbevolen. Dure zomer voor de boeg met de Combi Pinkpop en Werchter, maar wel veel zin in

Users who are viewing this thread