Pinkpop 2026

ben ik wel benieuwd naar... 2014 waren ze te gek in de tent. 2022 in de hitte van een afstandje wisten ze me niet te pakken. Had ik denk ik na genieten van Greta van Fleet en met optijd weer terug klaarstaan in voorvak Noord voor Nothing But Thieves ook niet heel veel van meegekregen.
Vind de doorstoot naar headliner ook wel ambitieus, maar niet onverwacht uiteindelijk gezien de andere festivals aankomend seizoen. en het rijtje Twenty One Pilots, Teddy Swims, Zara Larsson heeft samen toch best een aantrekkelijke feeling imo
Hun show is inmiddels wel headlinerwaardig, dus qua beleving zit het zeker goed. Drum Show vind ik iig best een tof nummer (bij voorkeur zonder zang).

Snap van dat hele principe geen drol, wil gewoon zo'n XL plek
Ik hoef niet een XL plek, maar ik moet toegeven dat ik camping A fantastisch vond omdat het zo dichtbij was en snachts relatief rustig. Vandaar de vraag of je ook voor 4 man een groepsplek kan kopen.

Ik hoef niet een XL plek, maar ik moet toegeven dat ik camping A fantastisch vond omdat het zo dichtbij was en snachts relatief rustig. Vandaar de vraag of je ook voor 4 man een groepsplek kan kopen.
Dat kan gewoon. Dat hebben wij ook gedaan. Er staat ook op de site dat je zelf mag weten met hoeveel mensen je er op komt staan (mogen er meer of minder zijn), als je maar binnen het vak blijft.

Dat kan zeker. De prijs blijft vanaf 375 euro per plek. XL is nog duurder.

Dat is inherent aan veel festivals en concerten bezoeken. Zelfde heb ik bij DTRH en ongetwijfeld straks ook bij LL.
Het grappige is, ik bezoek niet zo heel veel concerten en festivals, eigenlijk alleen LL en af en toe PP de laatste jaren. Maar dan alsnog heb ik een IDLES, Fat Dog, Haevn, Editors, Kingfishr, Teddy Swims, Yungblud, Sofia Tukker, the haunted youth gezien. Wel bijna allemaal op Lowlands.

Voor de rest trouwens een prima affiche hoor, vind het persoonlijk wel de beste PP drop van de laatste jaren, maar een BKS heeft dan toch voor mij iets meer Wow en unieke namen die ik nog nooit of al heel lang niet live heb gezien.

Ben zelf wel heel benieuwd wat dit met de kaartverkoop doet. Vorig jaar was zelfs de Muse dag niet uitverkocht, maar proef nu toch wel veel enthousiasme om me heen, dus verwacht dat het een prima jaar voor PP gaat worden.

Welke namen verwachten jullie/zijn opties bij de volgende batch?
Ik zag dat Zach Bryan (heeft wel zaterdag en zondag al een show gepland staan) nog gaat touren, Dermot Kennedy en One Republic zijn rond die tijd in de buurt. Nog andere suggesties?

• Haha
Waarderingen: jimmywe
Welke namen verwachten jullie/zijn opties bij de volgende batch?
Ik zag dat Zach Bryan (heeft wel zaterdag en zondag al een show gepland staan) nog gaat touren, Dermot Kennedy en One Republic zijn rond die tijd in de buurt. Nog andere suggesties?
Zach Bryan staat in PSV stadion

• Leuk
Waarderingen: Loek123
ben ik wel benieuwd naar... 2014 waren ze te gek in de tent. 2022 in de hitte van een afstandje wisten ze me niet te pakken. Had ik denk ik na genieten van Greta van Fleet en met optijd weer terug klaarstaan in voorvak Noord voor Nothing But Thieves ook niet heel veel van meegekregen.
Vind de doorstoot naar headliner ook wel ambitieus, maar niet onverwacht uiteindelijk gezien de andere festivals aankomend seizoen. en het rijtje Twenty One Pilots, Teddy Swims, Zara Larsson heeft samen toch best een aantrekkelijke feeling imo
In 2014 was ik er denk ik niet bij😂, maar in '22 was het zeer vermakelijk ondanks de hitte. Vonden wij dan.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Gelukt! Weekendtickets in the pocket, groepsplek xl en een small.. de kleine voor de slapers, de grote voor de lange nazit 🙃

Poah zin an,
Vrijdag: The Beaches, The Plot In You, The Pretty Reckless, Kingfishr, Teddy (vrouw vind het fantastisch), Twenty One Pilots.

Zaterdag: Haevn, Giant Rooks (net ontdekt👍), Sofi Tukker, Haunted Youth, Idles, Franz Ferdinand, Editors, The Cure (puik dagje)

Zondag: Fatdog, Dogstar, White Lies, Wet Leg, Royel Otis, Yungblud, Foo Fighters

Gelukt! Weekendtickets in the pocket, groepsplek xl en een small.. de kleine voor de slapers, de grote voor de lange nazit 🙃

Poah zin an,
Vrijdag: The Beaches, The Plot In You, The Pretty Reckless, Kingfishr, Teddy (vrouw vind het fantastisch), Twenty One Pilots.

Zaterdag: Haevn, Giant Rooks (net ontdekt👍), Sofi Tukker, Haunted Youth, Idles, Franz Ferdinand, Editors, The Cure (puik dagje)

Zondag: Fatdog, Dogstar, White Lies, Wet Leg, Royel Otis, Yungblud, Foo Fighters
Wurd een vet wykein.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ik ben blij verrast met deze aankondiging! Maak op basis van line ups meestal keuze wel festival het wordt maar voor 2026 trok niets me over de streep en Pinkpop was eigenlijk de laatste kans. Hield al rekening met een festivalloos 2026 maar ga nu toch
:) mocht iemand nog een Pink Friday kortingcode hebben dan hoor ik dat heel graag!

Kijkend op het affiche tot nu naar die witte dikgedrukte namen onder de headliner, staan er 2 voor de vrijdag, Teddy Swims en Zara Larsson. Voor zaterdag enkel Editors en voor zondag enkel Yungblud. Ik zou er nog 2 bij verwachten, blijf ik denken? 🤔

G6jJZwPXsAAttyX

Kijkend op het affiche tot nu naar die witte dikgedrukte namen onder de headliner, staan er 2 voor de vrijdag, Teddy Swims en Zara Larsson. Voor zaterdag enkel Editors en voor zondag enkel Yungblud. Ik zou er nog 2 bij verwachten, blijf ik denken? 🤔

G6jJZwPXsAAttyX
Mijn redenering is dat Editors & YUNGBLUD groter zijn dan de 2 anderen, dus voor de balans 2 kleinere op vrijdag en dan elk 1 grotere op zaterdag/zondag. Maar er mag zeker nog wat bij!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

G6jJZwPXsAAttyX
Zouden een Prodigy, Within Temptation of een Volbeat nog tot de mogelijkheden behoren?

Ik zou dat een welkome aanvulling vinden.

G6jJZwPXsAAttyX
Vrijdag nog 1 semi grote naam, zaterdag denk ik nog best een aardige klapper, mijn gok The Prodigy, daarnaast net als de vrijdag nog een semi grote naam.Zondag nog de naam tussen Di-Rect en Yungblud, ik hoop daar echt op Within Temptation.

Users who are viewing this thread