Pinkpop 2026

Waarom wil je graag op camping a? Ik vind b sfeervoller en als je een locker huurt, is het ook prima even een vestje daaruit te halen 's avonds.
Op zich is het nou niet alsof je voor het geweldige late programma naar camping B moet gaan.
Schaf dat halfbakken getrut liever af en ga langer door op het festivalterrein.

Ja ja vergunning gedoe, maar of je die feestende mensen op het festivalterrein hebt of op de camping zou niet zoveel uit moeten hoeven maken. Er is meer ruimte en wellicht dan ook meer opties om mensen nog wat later te entertainen.

Het ontbreken van een nachtprogram vind ik nog steeds een groot punt.

Op zich is het nou niet alsof je voor het geweldige late programma naar camping B moet gaan.
Schaf dat halfbakken getrut liever af en ga langer door op het festivalterrein.

Ja ja vergunning gedoe, maar of je die feestende mensen op het festivalterrein hebt of op de camping zou niet zoveel uit moeten hoeven maken. Er is meer ruimte en wellicht dan ook meer opties om mensen nog wat later te entertainen.

Het ontbreken van een nachtprogram vind ik nog steeds een groot punt.
Honderd procent eens hoor, maar vooralsnog is camping B het beste voorhanden om na middernacht nog iets te beleven.

i got another confession to make

nou de dag FF laten bezinken....
playlist maakt inmiddels een aardige ronde.
Sleep Theory inmiddels in de + gekomen en Ski Aggu in de -
Alhoewel de zondag voor mij de dikste namen heeft, hebben vooralsnog de andere dagen meer must see's. Uiteindelijk komen er adhv het tijdschema (of ik moet zeggen tijdschema's van mij en m'n dochter samengevoegd) nog wel wat afvallers/verschillen tevoorschijn qua spoorboekje.

Vrijdag:
Twenty One Pilots, Teddy Swims, Zara Larsson, Kingfishr, The Pretty Reckless, Roxy Dekker, The Beaches, The Plot in You, Sleep Theory en De Herfshane Band
Zaterdag:
The Cure, Editors, Franz Ferdinand, IDLES, Lauren Spencer Smith, Sofi Tukker, Suzan & Freek, Alessi Rose, Giant Rooks, HEAVN, The Haunted Youth en Ski Aggu
Zondag:
Foo Fighters, YUNGBLUD, DI-RECT, Royel Otis, Wet Leg, White Lies, BENTE, Dogstar, Fat Dog en Max McNown

Vind in de bovenkant echt heel prettige namen zitten. Zaterdag 12 namen, vrijdag en zondag nu 10 namen. Gevoelsmatig lijkt mij de zondag aan de bovenkant nog niet helemaal gevuld. Naast Yungblud zal vast nog wat bij komen?

en mag gezegd worden, HEAVN eindelijk op Pinkpop is ze gegund! Support your locals 😉
Geen Fat Dog en Haunted Youth? Lijken me ook echt bands voor jou.

Alhoewel de zondag voor mij de dikste namen heeft, hebben vooralsnog de andere dagen meer must see's. Uiteindelijk komen er adhv het tijdschema (of ik moet zeggen tijdschema's van mij en m'n dochter samengevoegd) nog wel wat afvallers/verschillen tevoorschijn qua spoorboekje.

Vrijdag:
Twenty One Pilots, Teddy Swims, Zara Larsson, Kingfishr, The Pretty Reckless, Roxy Dekker, The Beaches, The Plot in You, Sleep Theory en De Herfshane Band
Zaterdag:
The Cure, Editors, Franz Ferdinand, IDLES, Lauren Spencer Smith, Sofi Tukker, Suzan & Freek, Alessi Rose, Giant Rooks, HEAVN, The Haunted Youth en Ski Aggu
Zondag:
Foo Fighters, YUNGBLUD, DI-RECT, Royel Otis, Wet Leg, White Lies, BENTE, Dogstar, Fat Dog en Max McNown

Vind in de bovenkant echt heel prettige namen zitten. Zaterdag 12 namen, vrijdag en zondag nu 10 namen. Gevoelsmatig lijkt mij de zondag aan de bovenkant nog niet helemaal gevuld. Naast Yungblud zal vast nog wat bij komen?

en mag gezegd worden, HEAVN eindelijk op Pinkpop is ze gegund! Support your locals 😉
Zondag komt nog wat bij op de main. Al zijn de laatste 3 plekken ingevuld (Di-rect sub op Zuid, Yungblud headliner Noord en Foo's headliner Zuid).

Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:

The Cure toch leren waarderen ;)?

Ik heb dan liever de intensiteit, interactie en show gehalte van Dave Grohl dan The Cure nog eens mee maken.

Ik heb moeite met The Cure nog 2,5 uur doorkomen. Kan me voorstellen dat mensen het intens, dromerig en meeslepend vinden. Maar, noem mij maar uitgekeken op hun jaren 80 hits. Wellicht op afstand mee krijgen in de buurt van een bar, wachten tot ze een bekend nummer spelen. Maar voor de rest vond ik het vorige keer saai overkomen en weinig interactie, vooral recent werk merkte ik dat ik in ieder geval af haak...
Nu toch wel enthousiast en een must see? Of de dochter?

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Wie o wie kan mij helpen?
Wij willen graag op camping A maar kan nergens de verkoop van groepsplekken vinden... iemand enig idee hoe?
Of is dit nog niet mogelijk?

Is er een topic apart voor de presale? Ik ben jaren niet meer op pinkpop (en alle andere festivals) geweest en nu is de hele manier van tickets kopen zo veranderd...laatste keer stond ik gewoon bij Satisfaction in Heerlen in de rij om 4 uur in de ochtend.
Dus als iemand er een link over heeft hou ik me aanbevolen

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Zo dan, eindelijk tijd om even bij te lezen maar ook om echt eens goed naar de lineup te kijken en ik ben eigenlijk wel enthousiaster dan ik had verwacht. Heel blij met The Plot In You, IDLES, Sleep Theory, YUNGBLUD, The Cure, Editors, Kingfishr, Giant Rooks, Royel Otis, The Haunted Youth. Da's echt nu al meer dan afgelopen edities bij elkaar. 😅 Ik hoop in elk geval nog op PRESIDENT, maar weet niet of dat nog realistisch aangezien The Plot In You al voelt als "die hardere boeking". Erg blij tot dusver in elk geval, als er bij de volgende drop weer zo'n toffe namen zitten dan voelt dit als vanouds weer echt als een editie vol clashes.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
Ik vind de aankondiging van vandaag ook super dik!

Hoe zit het met die groepsplekken? Kun je dan alleen maar 10 kaarten kopen of kan je ook 4 kaarten kopen? Zit er een minimum aan of zijn die 10 kaarten het minimum?

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Hoezo DI-RECT sub? Ze spelen voor FF ja, maar dat doet iedereen praktisch die dag.
Dat is wat ik heb opgevangen (een soort van uitgebreide show met wat meer special effects). Zou ze zelf eerder verwachten aan 't einde vd middag op Noord. Er komt iig nog 1 redelijk grote naam bij op zondag. Verwacht niet dat dit Volbeat zal zijn (stevig gage).

The Cure toch leren waarderen ;)?
Nu toch wel enthousiast en een must see?
ga sowieso (weer) eens proberen een uurtje mee te pakken...

hoe dan ook, niet meest enthousiast over The Cure, maar wellicht bewijzen ze me ongelijk aankomende tour

edit, zal ook niet gek opkijken als wederom Editors voor mij die zaterdag DE headliner gaat worden...

Ik vind de aankondiging van vandaag ook super dik!

Hoe zit het met die groepsplekken? Kun je dan alleen maar 10 kaarten kopen of kan je ook 4 kaarten kopen? Zit er een minimum aan of zijn die 10 kaarten het minimum?
Snap van dat hele principe geen drol, wil gewoon zo'n XL plek

Users who are viewing this thread