Pinkpop 2026

Weekendticket geen stress toch? Vorig jaar niet alle weekendtickets verkocht dus kan nooit uitverkopen..

Zit wel met die verdomde groepsplek!
Want 15 jaar op camping a voelt als thuiskomen, B of C zou een dikke domper zijn
Hoezo zou deze line-up opeens uitverkopen? Ik voorzie dat de zondag uiteindelijk wel uitverkocht raakt ergens in aanloop naar het festival, de zaterdag ook misschien omdat die in de breedte wel klopt.

Volgensmij niet

Edit; toch wel, maar nu hebben we al best veel namen nietwaar?
Ongeveer de helft (iets minder) als het gelijk is aan vorig jaar. Toen 29 in de eerste drop en 69 in totaal, nu 32 in de eerste drop.

Verwacht januari tweede drop waar wat overduidelijke stage 4 namen bij staan.

• Leuk
Waarderingen: elo
Nog steeds de mail niet ontvangen! 🤔 Als er iemand ‘m moet ontvangen ben ik
‘t 🤭🤣

Wil de kaartjes geregeld hebben kunnen maar binnen zijn

Hoezo zou deze line-up opeens uitverkopen? Ik voorzie dat de zondag uiteindelijk wel uitverkocht raakt ergens in aanloop naar het festival, de zaterdag ook misschien omdat die in de breedte wel klopt.
Rock Werchter verkoopt de zondag nu al bijna uit met enkel The Cure + Moby. Dus The Cure heeft wel echt momentum dit jaar. Ik voorzie dat Pinkpop ook wel goed gaat scoren hoor.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
YES PINKPOP 2026 IN THE POCKET

Yes Yes Yes GIF

Tja om eerlijk te zijn vind ik het best een leuke lineup. De headliners in de afgelopen jaren al gezien maar toch een mooi rijtje.
Vooral in de breedte bevalt mij dit programma beter dan vorig jaar.

In tegenstelling tot anderen zal ik weer wel blij zijn om Zara Larsson te zien Sofi Tukker ook leuk. Voor mij een mooie mix.

Nu thuis maar uitleggen dat ik dit jaar naar Rock Werchter, Pukkelpop, Wildenburg EN Pinkpop ga. 🤞🏻

Net even gekeken naar de aankondigingen van de 2025 editie. In de eerste drop in november geen Stage 4 namen. Pas in januari een aantal.
Wellicht volgen ze dus nog.
Ja precies. Met Bad Nerves als uitzondering die de regel bevestigt. Want die zaten nog wel eerste drop en stage 4.

En de mogelijkheid voor mensen om een dag te gaan en lokaal te overnachten is ook wel mooi.
Duur geintje maar dat gaat de ticketverkoop vast nog wel helpen.

Nou hoop ik ook dat de modernisering doorzet op het terrein en daar wijzen de berichten wel op. En graag langer door op het festivalterrein s.v.p.

Ik had hoop op een goeie undercard voor de FF dag om de oversteek te maken maar dat is toch echt de minste van de 3, te weinig om 150 euro voor af te tikken voor mij persoonlijk. En tegen de volgende drop gaan die tickets al gaan vliegen zijn denk ik.

Sterke headliners, fijne undercard maar er mogen nog wel wat stevige namen bij want ik zie nog geen sterke Noordafsluiters. Rock Werchter vind ik persoonlijk veel sterker (betere prijs / kwaliteit) maar alsnog een fijn affiche.

• Haha
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Eigenlijk geen zin om hier op in te gaan en toch doe ik het! 😅

Waarom het gaat uitverkopen, omdat het een steengoede line-up is (voor jou wellicht niet) maar een ieder om mij heen is razend enthousiast! Ook de socials zijn enthousiast, niet alleen de eigen pagina's maar ook die van onze zuiderburen..

Ik weet zelf ook dat ik mij moet afremmen in enthousiasme, had zelf gehoopt op Editors als headliner als die dan gewoon voor The Cure spelen, een feestje heb gehad bij Franz, daarvoor compleet uit m'n dak gegaan ben bij Idles, waarbij ik daarvoor nog weg stond te dromen by Haunted Youth.
Om er maar één dag uit te pakken! (En dan komt er nog meer).

De dagcamping die erbij is gekomen, de korting.. 285,- incl. Camping waar vind je dat nog??
Er zullen altijd dingen zijn die beter kunnen, maar Pinkpop knalt er hard in en laat zien dat ze er vol voor gaan.. en de geest weer in de fles zit!

Users who are viewing this thread