Pinkpop 2026

Zo'n Zara Larsson gaat nu een hoge spot krijgen terwijl ze al 2 ziggo's deed dit jaar. Doet me denken aan de fout die ze al zovaak maakten: denken dat een aantal uitverkochte zalen een positief iets is, terwijl het in de praktijk keer op keer andersom werkt.
Prima toch, dan hoef ik ook geen stres te hebben zoals dit jaar waarbij Muse en Korn meteen na elkaar stonden :P

Ik zie toch wel weer veel mensen naar Werchter uitwijken.
Oke Doei

Tom Hanks Hello GIF

Ben benieuwd naar de andere namen. Vind het voor alsnog een beetje jammer dat we zolang moesten wachten en er dan geen verassing tussen zit. Dit had ook eerder aangekondigd kunnen worden lijkt me.
Hebben dus echt op de foo’s moeten wachten.

Wel blij met het rijtje headliners maar had toch wat spannenders verwacht met zo’n opbouw

,,Met alle respect voor andere festivals, maar de optelsom van al onze acts is echt van een ander niveau”, zegt Koffeman.

Dit is niet de speld
Dat is natuurlijk onzin, maar wat moet hij dan zeggen? Het is niet gek dat hij zijn eigen programma probeert te verkopen. Het zou vreemder zijn als hij zou zeggen: "tja het is wat het is, we hebben wat bij elkaar geraapt en nu maar hopen dat mensen erin trappen".

Zo'n Zara Larsson gaat nu een hoge spot krijgen terwijl ze al 2 ziggo's deed dit jaar. Doet me denken aan de fout die ze al zovaak maakten: denken dat een aantal uitverkochte zalen een positief iets is, terwijl het in de praktijk keer op keer andersom werkt.
Dit kost altijd een pak dagtickets die je niet meer verkoopt door artiesten te boeken die recent in NL waren / Ziggo

Poeh poeh!
Knap gedaan, blij met de presale anders toch geknepen billetjes gehad zaterdag...
Alles is urgent (of moet ik weer relevant gebruiken 😝)

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Users who are viewing this thread