Pinkpop 2026

Is dat artikel wel echt? Ze noemen dat de voor verkoop dadelijk om 9 uur begint maar ik heb nog geen mail ofzo gehad?

Prima rijtje headliners inderdaad voor Pinkpop, zal wel redelijk verkopen

de andere grote namen die genoemd worden zouden wel wat tegenvallen als ze direct onder de headliners staan lijkt me, zie niet echt een grote mainstage sub of north head

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Oeh, bijzonder wel. Dacht dat zowel The Cure als TOP alleen op de vrijdag konden, qua planning? Of overzie ik iets?
21P kan alleen vrijdag ja. The Cure speelt op zaterdag in Newport, UK. Dus die kunnen vrijdag en zondag.
Dat zou kunnen betekenen dat Foo Fighters zaterdag speelt. Maar die zouden dan 2 dagen achtereen spelen.

Of de zaterdag is een popdag met zonder 1 van die 3 met Zara Larsson, Roxy Dekker, Di-Rect en dan Yungblud als headliner? En dan The Cure en 21P op de vrijdag samen?

• Leuk
Waarderingen: BvdS
Prima rijtje headliners inderdaad voor Pinkpop, zal wel redelijk verkopen

de andere grote namen die genoemd worden zouden wel wat tegenvallen als ze direct onder de headliners staan lijkt me, zie niet echt een grote mainstage sub of north head
Yungblud wel lijkt me? Had me ook niet verbaast als die headliner waren

Ik zie behoudens de foo fighters weinig redenen waarom dit zou uitverkopen.. inderdaad pronken met teddy swims en zara larson die recent in de ziggo hebben gestaan.. ik zie het helaas niet

Altijd jammer dat zo'n nieuwsbericht de pret wat drukt. Dat er 1 naam gelekt wordt via een of andere tourpagina is toch wel leuker gevonden dan dat dit er gewoon even uitgeflopt wordt.
En de Limburger ligt nog op 1 oor .

Waarom wachten met deze 3 grootste namen, dat weet ik ook niet. Geen van die 3 zal een embargo hebben gehad, toch?
Maar Di-rect en Roxy dekker zo ophemelen, dat past dan weer 100% in het straatje PInkpop ja. Natuurlijk verkopen ze van alles uit. Maar zo is Blof ook heeeeel goed bij Consert at Sea.

realistisch rijtje! Ben natuurlijk benieuwd naar de verdere namen!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en elo
Ik zie behoudens de foo fighters weinig redenen waarom dit zou uitverkopen.. inderdaad pronken met teddy swims en zara larson die recent in de ziggo hebben gestaan.. ik zie het helaas niet
Nou dit is voor Pinkpop toch gewoon een prima bovenkant (met Foos (totaal niet mijn ding overigens) en The Cure twee echt goede grote namen).

Foos - The Cure - TOP
Zara Larsson - Yungblud - Teddy SwiMs.

Ik zou denken dat er voor iedereen wel wat tussen zit.

Persoonlijk word ik alleen warm van The Cure (zeer warm zelfs), maar dit moet toch wel op 60.000 verkochte kaarten kunnen uitkomen.

Zo'n Zara Larsson gaat nu een hoge spot krijgen terwijl ze al 2 ziggo's deed dit jaar. Doet me denken aan de fout die ze al zovaak maakten: denken dat een aantal uitverkochte zalen een positief iets is, terwijl het in de praktijk keer op keer andersom werkt.

Nou dit is voor Pinkpop toch gewoon een prima bovenkant (met Foos (totaal niet mijn ding overigens) en The Cure twee echt goede grote namen).

Foos - The Cure - TOP
Zara Larsson - Yungblud - Teddy Swins.

Ik zou denken dat er voor iedereen wel wat tussen.

Persoonlijk word ik alleen warm van The Cure (zeer warm zelfs), maar dit moet toch wel op 60.000 verkochte kaarten kunnen uitkomen.
Ik zie toch wel weer veel mensen naar Werchter uitwijken.

Yungblud wel lijkt me? Had me ook niet verbaast als die headliner waren
Is niet echt een act die headliner is op de majors toch? Op RW was het natuurlijk een noodoplossing. Kan me niet voorstellen dat die een dag kan dragen op pinkpop. Wel prima north head inderdaad dat wel maar voor mij geen boeking die verder overal headliner is en daardoor heel knap geboekt

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Is niet echt een act die headliner is op de majors toch? Op RW was het natuurlijk een noodoplossing. Kan me niet voorstellen dat die een dag kan dragen op pinkpop. Wel prima north head inderdaad dat wel maar voor mij geen boeking die verder overal headliner is en daardoor heel knap geboekt
In dat AD artikel laten ze het lijken of ze met Yungblud een RW headliner nu lager hebben maar dat was natuurlijk plan c door afzeggingen.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en Loek123
Zo'n Zara Larsson gaat nu een hoge spot krijgen terwijl ze al 2 ziggo's deed dit jaar. Doet me denken aan de fout die ze al zovaak maakten: denken dat een aantal uitverkochte zalen een positief iets is, terwijl het in de praktijk keer op keer andersom werkt.
Het scheelt in dit geval wel dat Zara Larsson niet bovenaan het affiche staat. Ze hoeft haar dag niet te dragen.

Deze zin ook: We hebben naast de headliners óók Zara Larsson, die op haar gemak twee Ziggo Domes uitverkoopt.
Ze kreeg er met moeite 1 uitverkocht afgelopen week.
Maar wel een filmpje dat de hele wereld over gaat van een dansende fan. Dus wat dat betreft wel perfecte timing.

Users who are viewing this thread